Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). De Tjittes zijn allemaal nakomelingen van mijn merrie Tjitte x Jochem. Heeft er toevallig iemand ook een onne x Piter? Ik heb er nu een 3 jarige hengst staan en die is volgens mij een beetje gestoord (springt op 3 benen door de wei, rent achter zijn eigen staart aan...). Misschien heeft nog iemand zo'n idioot?
barreltjuh schreef:zijn er meer mensen die een Anne hebben?

corinagirl schreef:Frits is een Gerryt 360 x Sjaard 320

Joto schreef:O, leuk! Mijn Fries is een zoon van Jasper, en die van m'n moeder is er een van UlkeWij hebben een zoon van Jasper zijn uit een Jakob merrie, en nog een jasper uit een Ulke merrie (verkocht).
We hebben er net een Onne x Jakob bij. En over een kleine maand, Jelke x Teade.
De Jakob merrie is op dit moment drachtig van Maurits.

Ballerin schreef:Phryso is een Nykle X Cobus
0,00% inteelt!
,wat een plaatje van een zwarte parel,wat is zijn stokmaat(sorry als ik er overheen heb gelezen)maar mooi mooi MOOI
tyleysmiley schreef:Ik had een Friese hengst van Ouke x Tamme,gekocht als kleintje van 5 maanden en verkocht als ruim 4-jarige hengst(te klein gebleven,heb nu een Sape x Teunis op het oog,twee jaar en al boven 1.60 meter,veel behang en barok gebouwdBallerin schreef:Phryso is een Nykle X Cobus
0,00% inteelt!
Ballerin,wat een GEWELDIG mooi paard heb je,ik heb even in je profiel gespiekt,wat een plaatje van een zwarte parel,wat is zijn stokmaat(sorry als ik er overheen heb gelezen)maar mooi mooi MOOI
Het is inderdaad een erg mooi paard! Hij is gemeten op 1.63 een paar jaar terug maar we schatten hem nu 1.65 
Niet mijn schuld gelukkig haha..
Annekeee schreef:Adel 357