Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiindseyV schreef:Wow ik heb veel gemist precies ! Net alles bijgelezen, welkom iedereen !
Ik ben vrijdag naar Horse Event geweest voor de eerste keer. Vond het wel eens leuk om te doen maar elk jaar zal er toch niet inzitten aangezien wij 2.5 uur moeten rijden ...
Ben daar toen onder andere naar de stand van de Myler bitten geweest. Blijkt dat na veel vragen en informatie geven Siebert een beetje met het probleem zit dat zijn tong een beetje te groot is voor zijn mond... (als het dan moeilijk word of spannend kan zijn tong soms komen piepen langs de zijkant)
Ik mocht dan een bit meenemen en 2 weken testen , als het niet goed was mocht ik hem gewoon terugsturen en kreeg ik mijn geld terug.
Deze morgen na mijn vaste nacht shift ben ik gelijk gaan rijden bij ons op de weide. In het begin moest hij natuurlijk nog een beetje zoeken , maar het is echt heel goed gegaan ! Hij loopt er beter op. Begint meer na te geven en een mooi schuimlaagje erop, en dankzij het gleufje in het bit heeft zijn tong veel meer plaats! Ik ga het bitje dus fijn bijhouden![]()
Wat was hij ook weer knap vandaag![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Locke schreef:Hoi, Ik meld me ook nieuw hier met mijn lieve fries Lopcke. Locke is een merrie van de friese hengst Aan 416 en moeder Jeltsje.Ben benieuwd of er meer friesjes met de zelfde bloedlijn hier op bokt zitten.
iEmmaaa schreef:Wat een knapperds komen hier voorbij! Ik meld me ook graag, altijd leuk om over friesjes te praten!
Dit zijn mijn merrie Klasiena G en haar hengstenveulen Alpha fan Huitema. Deze foto's zijn al iets ouder, Alpha was hier 6 weken. Inmiddels is hij vandaag alweer 3 maanden geworden.
[ [url=m/2YXOLS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dKMpbn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e88dlf.jpg]Afbeelding[/url] ]