maar je kunt ook direct via bokt uploaden tegenwoordig geloof ik, misschien nog makkelijker zelfs 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 maar je kunt ook direct via bokt uploaden tegenwoordig geloof ik, misschien nog makkelijker zelfs 

. Ik verzorg aan andalusier ruin, nog nooit zo'n bijzonder gevoelig paard meegemaakt, maar wat is het een fantastisch leuk dier! Kom altijd helemaal blij en ontspannen terug 
. Merk wel veel mensen in dit topic die ook een pre hebben met een trauma, voor mijn gevoel zijn ze een stuk sneller getraumtiseerd dan een KWPN'er, zo sneu 
. Helaas is de 'mijne' ook getraumatiseerd, ben nu de laatste tijd ook alleen maar aan het grondwerken om alles op een rijtje te krijgen. Foto's staan trouwens in m'n profiel en in m'n onderschrift 
.                                                         
.                                                         
. De valkjes blijven ook gaaf om te zien. Er is altijd veel te veel moois!

) wat een knappe kerels !!  

Ze hebben 'm wel flink '' onthaard ''  

Soms zelfs wat in zichzelf gekeerd heb ik de indruk... Onder het zadel komt de diesel wel lekker op gang en komt het spaanse temperament wel boven  
                                                         Pandora2 schreef:Bullymonster ( what's in a name !![]()
) wat een knappe kerels !!
![]()
Dat veulen ziet er ook veelbelovend uit !Ze hebben 'm wel flink '' onthaard ''
![]()
Wat is de afstamming van jouw paarden als ik vragen mag...allemaal escalera gefokt ?![]()
Wat temperament betreft, mijne is echt een koele kikker zo in de omgang...een heerlijke droogkloot eigenlijkSoms zelfs wat in zichzelf gekeerd heb ik de indruk... Onder het zadel komt de diesel wel lekker op gang en komt het spaanse temperament wel boven

Heb de kans gekregen om een prachtige 15 jarige schimmel hengst bij te rijden en die heb ik natuurlijk aangepakt! 
 Kan jammer genoeg geen foto plaatsen omdat ik dat niet wil doen zonder toestemming. 

Azmay schreef:Wat een enorm gave paarden heb jij Bullymonster!
Wat vinden jullie van het hoofd van mijn PRE? Ik heb nog geen paarden met deze vorm gezien behalve op de stal waar ze vandaag komt eigenlijk![]()
[ [url=m/lJ54BH.jpg]Afbeelding[/url] ]
  Stoort mij absoluut niet. Komt idd niet zoveel voor bij Pre's, wel bij lusitano's als ik het goed heb.

Ze zijn populair, die spanjaarden  

jep, inderdaad nog een smalle spagettispriet op de foto's van de bezichtiging  
  Wacht maar tot ie een jaar of 6 à 7 is  

Citaat:Vraagje aan jullie...welk bit hebben jullie erin bij de pre's ? Ben gewoon nieuwsgierig, aangezien die propjes meestal niet zoveel plaats hebben in hun mondje![]()
Ik rijd mijne met zo'n Sprenger Dynamic dubbelgebroken D-trens

Stang en trens wordt het dus nooit voor ons vrees ik, maar da's ook geen ramp natuurlijk