Wat een gave fotoshoot foto's zeg! Heel mooi allemaal. En ja, wij willen ook zomer!!
Van de binnenbak hebben we volgens Chim wel weer genoeg... Op 0 benen Op 1 been... Op 2 benen
nombrado
Geplaatst: 08-02-13 13:21
hier een filmpje van 10 jaar geleden, toen Nombrado en Gemelo 3 jaar waren (en waarbij het merendeel zal denken die nu een 3 jarige hebben, dat komt nog wel goed dan;-) ) Goloso had ik net 2 maanden hier, en net zadelmak. veel kijkplezier! http://www.youtube.com/watch?v=b8Ba3fcke80
met dank aan mijn moeder, die dit op 75 jarige leeftijd nog prachtig heeft gefilmd en gemonteerd.
danaderese
Geplaatst: 09-02-13 18:16
nombrado: ja idd mensen moeten nog niet wanhopen jouw PRE's zijn door de jaren er maar beter gaan uit zien My_Chimanga: hihi kan ze op met alle 4 op de grond blijven? onley: ja wil ook weer zomer dan kleurt de mijne tenminste mooi goud ipv nu bleek met donkere plekken LiesbethDW: leuk topic van figo Aranel: echt een mooie fries Sjolvir: leuk filmpje goed dat jullie beide een how hadden
tist heeft vandaag zijn eerste les met een merrie van in het begin van de les wel al merries die aan het inrijden waren als wij aan het uitstappen waren hij was braaf een paar keer gemompeld naar de merrie dat was alles en hij bleef goed bij de les
ook heeft hij een nieuw kapsel anders verstrikken zijn lok en manen de hele tijd in het hoofdstel
TAVA
Geplaatst: 09-02-13 21:47
Toobs voor de kar ziet er netjes uit
Valent vandaag even buiten in de zon.
Wild thing De smeerpoets moet natuurlijk nog viezer worden Samen met vriendinnetje knuffelen
Lhundol
Geplaatst: 10-02-13 19:34
Met Perdigon vandaag een heerlijk ritje in het bos gemaakt:
en nog even spelen!
Babsding
Geplaatst: 11-02-13 00:31
Er schieten weer heerlijke foto's voorbij, zeg! Grappig dat overal het weer zo anders is! Tot op gister was het bij ons 1 drekbende.. en nu sneeuw..
Onze jongens aan het spelen...
Lisadliam
Geplaatst: 11-02-13 17:47
lekker wandelen
Decorosa
Ilonab
Geplaatst: 12-02-13 13:57
Stiekum is de sneeuw toch wel leuk het levert in ieder geval mooie plaatjes op!
Mag mijn Fries x KWPN hier eigenlijk ook? ze heeft een zeer barok onderstel maar voor de rest is ze zeer chique
Jemig inderdaad wat een contrast, sneeuw foto's versus blubber poeltjes, maar zo te zien heeft wel iedereen het koud, zie in ieder geval Lisaatjuh warm ingepakt te paard zitten.
liesd
Geplaatst: 15-02-13 10:07
Ik wil ook zomer! Paard vindt het allemaal wel okee, stond gisteren prinsheerlijk in de gutsende regen terwijl de rest ging schuilen. Baasje begint daarentegen verlammingsverschijnselen door de koude te vertonen.
Chim ging daar wel helemaal los, heerlijk! Mooi filmpje, Nombrado! Er is dus inderdaad nog hoop dat Figo eens zal beginnen uitzwaren Brave Tist, zijn nieuwe kapsel staat hem goed! Knappe Valent! Leuke winterse plaatjes Lhundol Babsding, knappe mannen zijn het... Lisaatjuuh, jij ziet er dik ingepakt uit, ook aan het uitkijken naar zomer? Mooi dier, Ilonab!
Gisteren eventjes een ponyzadel op Figo gegooid terwijl hij stond te eten. Eerste keer dat hij zoiets op zijn rug had, en er kwam geen enkele reactie. Erna ook eventjes aangesingeld en dat vond hij ook allemaal best.
Lusitano
Geplaatst: 15-02-13 11:08
Wat een heerlijke barokke plaatjes weer. FIGOFAN! volgens mij is hij zo enorm relaxed....
nombrado erg mooi zadel zit vast als een huis! erg mooi paard ook lrtj_ wat een leukerd die pim LiesbethDW waren ze allemaal maar zo mak als ze de eerste keer een zadel opkrijgen! Figo ziet er trouwens steeds beter uit, wees er maar trots op babsding erg mooie paarden leuk om ze zo te zien spelen Ilonab wat een leuke koppies hebben ze! Lhundol lekker zo door het bos TAVA ik blijf hem zo gaaf vinden
Nou bokkend haha dat is toch wel veel moeite hoor, de dag dat hij bokt krijgt iedereen op stal een bossebol.
2005
Geplaatst: 17-02-13 19:01
Ben best wel heel trots op mijn paard. Ze is heel lang ziek geweest (hoesten), was veel te dik (door allergie wat ook weer zorgde voor het hoesten) en had behoorlijk last van haar lijf. Zijn weer aan het opbouwen en ze werkt keihard.
madelief88
Geplaatst: 18-02-13 10:13
Het is hier echt rustig de laatste tijd!
Oeh, heerlijke zomerse plaatjes van Des!! Ik wil ook zomer!! Maar eerst lente is ook prima Chimanga uit haar plaat! Leuk filmpje Mayke en ook leuke foto's! Vind vooral die tweede foto van Valent erg gaaf!! Lekker een winters buitenritje en spelende paardjes in de sneeuw, leuk! En nog meer mooie mannen aan het spelen! IlonaB ook prachtige plaatjes, vind de sneeuw ook alleen maar leuk voor de foto's haha. Pim is een leuke fries! Fijn dat Decorosa steeds beter gaat 2005, fijn dat ze nu met opbouwen zo goed haar best doet!