Ze komt volgend weekend weer, dus maak je borst maar alvast nat voor vast en zeker weer prachtige foto's!!Leuke foto's en verslagje kschulte!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze komt volgend weekend weer, dus maak je borst maar alvast nat voor vast en zeker weer prachtige foto's!!
Lijkt me leuk, heb al lang geen beeldmateriaal van jullie voorbij zien komen!! Heb trouwens mn foto even bij mijn eerste post ge-edit
voordat je je afvraagt waar t heen is gegaan!
Aanmoedingsgejuich voor nieuwe foto's!
! 
straks met de baby moet dat lukken!
Heerlijk he die blaadjes staan zulke leuke dingen in! Misschien maar een shopdagje houden op onze rustdag?!
leuk hoor! Woow gave foto van dito! Wat een verschil hey!
tsjah goede genen he!
Barroco schreef:DaaromAanmoedingsgejuich voor nieuwe foto's!
) en een beetje normaal weer. Of iemand die binnen foto's kan maken als het rijden er een beetje toonbaar uitziet.

. Ben je op een goed moment over gegaan
.
. Morgen mag ie weer echt aan het werk! Maar wil het zeker een keer gaan proberen het springen! Ben zo benieuwd hoe die het doet
.
. Als ie het nu leuk oppakt ga ik gewoon ook zo af en toe even een springlesje meepakken
. Lijkt me ook leuk voor de afwisseling
.
.
.
. TREC lijkt me vooral leuk omdat het echt voor recreatiepaarden is. En het me gewoon heel gezellig lijkt! En iedereen mag zo rijden als ie wil en volgens mij wordt je er ook niet op veroordeeld. Zat foto's te kijken van wedstrijden, mensen zonder zadel, boomloos, neckrope, touwhalster of gewoon met normaal zadel en hoofdstel alles kan en alles mag. En daar hou ik wel van
. 
evdpanne schreef:Ik laat het eerst wel even instructrice uitproberen en dan kijk ik wel even. Als ie het nu leuk oppakt ga ik gewoon ook zo af en toe even een springlesje meepakken
. Lijkt me ook leuk voor de afwisseling
.