Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
altijd handig als de andere op zijn met hun baterijen

.
. Nou ik weet iig weer genoeg dingen aan te schaffen, ga ik ook maar eens doen. Nu de hele tijd iets lenen is ook niet zo praktisch!
! En ook al van die lieve katten! Wat een kleintje ook nog.
. Ik had hem nog wel willen zien
! En op Fortuno gereden?! Wie is dat
? En wel super dat je zo lekker hebt gereden. Ben wel jaloers hoor, dat je alle die paarden zo lekker mag uitproberen en helpen daar. Wil ik ook!!
Tot nu toe dus lekker aan het genieten van je vrijheid!
. Hij heeft het wel naar zn zin hoor. Lekker met zn vriendjes op de wei!
?
. Ik dacht uit je vorige bericht al zoiets te kunnen halen.. toen was je nog niet happy, maar kon er nog niet veel over zeggen.. Knuffels hoor
. Snap dat het wel als een klap in het gezicht aankomt zeg!! En dan nog een keuze maken idd, ik snap je wel. Weet ook niet of ik nog heeel lang secr. wil blijven. Ik zou ook heel graag iets willen dóen. Ipv alleen op kantoor... maarja, vaak zijn die banen idd niet goed betaald
. Maar voorlopig vind ik dit nog leuk hoor. Spannend, morgen met Xje weg dus!
. Wat een ontzettend lekker stuk zal je hebben met de paarden!
En een oefenparcoers WE, gaaf
. Dan moet ik wel een keer komen kijken he, als het klaar is. Naat en Querido in actie 
. Geinig!
. Hij deed het best lekker. Hij is goed los in het lijf gelukkig
! Daarna lekker nog naar buiten toe. Vind ie altijd leuk! Lekker die oren naar voren, en je ogen de kost geven
. Heerlijk dier! 

Jellie schreef:Zie dat ik de nodige symptomen heb van die grieplijst
Ben ook nog steeds gek op dat hoofdstel, vind 'm zo mooi staan!
Wat een grappenmakers die katten van jou!
.
En ik moet ook maar zo'n papiertje aan me stal gaan hangen met DA telnr en me eigen nummer enzo... Goed idee
. Machonito schreef:gedroogde duivelsklauw standaard

ag gos nee hij kan het wel aardig
Machonito schreef:[
het is raar maar als het kouder word dan beginnen ze wat stijver telopen en Baron krijgt weer last van zijn atrose![]()
dan voer ik dit erbij en ik vind dat het wel helpt ook bij ontstekkingen![]()
Vloeibaar heb ik nog nooit gezien maar help dat net zo goed als gedroogde blaadjes![]()
wat is animalintex

(aaah zou ik nooit doen hoor
) vind die roze stoel ook echt heel gaaf !
ze blijft de hele tijd zo dicht op me

?! En wt een droppie die Garbosa
! Foto's plaatsen jo

nombrado schreef:lakshmi schreef:Saida hihi hier kan je die lekkere vent van je nog beter zien: http://www.berber-almansour.de/pferde/q ... lb_p3.html
bij mij valt ie onder de 'noemer' foute mannen....
wordt er niet warm of koud van...., maar denk er dus net zo over

Klinkt als een dier wat graag veel steun heeft en dat ook echt bij je komt zoeken
.
.
. Ooooooit hoop ik ook paardjes aan huis te kunnen hebben
.
. 
Amable schreef:Wat schattig dat Garbosa zo graag bij je blijft NaatjeKlinkt als een dier wat graag veel steun heeft en dat ook echt bij je komt zoeken
![]()
Kan het dat Betunero van de zomer naar het Balingehof zou gaan? Vind het zo'n gaaf paard he, ben erg benieuwd naar een plaatje van de Jambette!
hij had toen z'n hoefbal opengetrapt en daarom ging het niet meer door.