[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:16

Heb geen tijd om uitgebreid bij te reageren want moet zo weg maar effe snel.

Yenneke oh wat rot zeg dat je ontslagen bent! Succes met het zoeken naar iets anders of het een opleiding wordt of een baan...

Denise leuke foto's van Heike!

Mayke leuke poezenbeesten !

Anouk hier werken ze bij de scholen met stichtingen en binnen de stichting wordt veel geschoven. Dus krimpende scholen sturen hun leerkrachten naar groeiende scholen....Bijna geen ruimte dus voor nieuwe leerkrachten en dan zit de pabo hier in Breda wat ook extra nieuwe leerkrachten geeft...
Ja ik hou zn been goed in de gaten hoor!

De rest doe ik straks!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:26

Nadina, reiki is erg leuk. Had toen ook een fijn groepje.

Jolynn, jij valt ook in slaap is idd best fijn. Denk dat iedereen t gaat doen op de manier die je fijn vindt. Ik pak meestal t onderste deel van mijn lijf (vanaf knieën) niet mee.. heb niet echt t idee dat t voor mij nut heeft.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:42

Yenneke, je baan verliezen is nooit leuk! Je hoort het op het moment heel veel.. Hoop dat je snel weer een andere goede baan hebt.

Reiki 1 en 2 heb ik ook gedaan aantal jaren geleden. Maar heb er zelf ook al heel lang niets meer mee gedaan. En op dit moment is het ook ok. Er is een poos geweest dat ik er erg druk mee was.
Querido en Muffin heb ik nu ook maar voor s'avonds op stal gezet. Begint toch kouder en natter te worden. Dan hoeven ze van mij toch echt niet meer buiten te staan.
Heb nog wel heel veel gras in de wei over. Hierdoor hebben we nu van eerst een hele grote enorme wei, het verdeelt in drie gewone weides en kleinere paddock achtig iets.. Plus nog de bak. De wei naast de bak gaan we oefenparcours opzetten voor de WE.
En Gerrit heeft een garrochastok gemaakt voor me. Stuk lichter als de gewone, en minder dik. (niet minder sterk) zodat ik daar ook mee kan oefenen voor WE.
Met mijn schouder, dus nekhernia gaat het steeds minder.. heb nu ook last van mijn been. Die begint nu af en toe 'uit te vallen' gisteravond toen ik de trap op wilde lopen, lukte me dat haast niet meer. Zak er gewoon doorheen..
Pff ff geduld hebben nog!

Cythia mooie foto's van je katten! Vroeger heb ik ook heel lang katten gehad.
Wat betreft de Mexicaanse griep.. hoor er verschillende dingen over, denk wel dat er meer ophef over is gemaakt dan nodig. Voor iedere flinke griep moeten risicogroepen uitkijken. Mijn zoon had ook een protocol van school meegekregen. Echter de eerste week van school voelde hij zich niet lekker. Hoofdpijn/beetje diaree en wat overgeven. Tja.. Toch maar voor de zekerheid thuisgehouden vorige week.

Thermometer kan nooit geen kwaad om op stal te hebben. Eerste keer dat Querido ziek was, (had dat ook nog nooit meegemaakt) was het eerste wat mijn DA vroeg.. Heb je thermometer? Uhh nee zei ik, nou die moest ik maar snel halen.. En wat bleek, hij had behoorlijke verhoging, vandaar ook het rillen. nu gewoon standaard samen met de traumeel, antivliegenspul, uiterzalf, acederm enz. in de kast. Belangrijkste voor mij is het nummer van de da.. Mocht er noodgeval zijn kan er gelijk gebeld worden. Ook heb ik gewoon standaard een papiertje hangen met tel. nummers voor noodgevallen. Mocht ik niet in de buurt zijn, kan de boer waar ik de stal en weides van huur altijd bellen.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:48

Ik heb er 3 termometers op stal liggen :=
1 zo een oude die je eerst moet schudden ofzo :o altijd handig als de andere op zijn met hun baterijen :D
1 is voor Macho en baron en de andere is voor de mensen die geen termometer hebben en die erom vragen :D

en verder traumeel,
altijd hoestdruppels van groene os :D
betadine shampo en structuur.
verbanddoos voor ons :D
schaar en mes.
karatoshampo (zwavel teer shampo) is voor het schuren van starten wat goed help en jeuk stillend :D
gedroogde duivelsklauw standaard :o
hoef pedicuur zalf. (goed tegen scheuren en uitdroging van de hoeven.)
detol
hydrokortiderm
teathree olie
antie jeuk voor staart en manen.
mokzalf
Imavarol
hoefmes
nijptang als er een ijzer los hangt dan kan je het eraf halen :D
vijl voor de hoeven.

Tja wat heb ik nog meer ik heb zoveel in een doos zitten op een plank in mijn stal en kast :o

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:06

Heb nog niet bijgelezen hoor. Dat ga ik vanavond doen.

Moet alleen wel ff Yenneke een dikke knuffel geven. Wat balen zeg, dat dat zo is gegaan. En dan ook allemaal zo ineens...binnen 3 weken. Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent. Snel maar even afspreken dan.

Zag ook foto's van hele mooi katten van Cynthia voorbij komen. WAUW! En diegene met die.....hoe zal je dat noemen......goud/zilveren kleur. Geweldig.

Las ook snel wat over Reiki. Ik heb mijn Reiki I en wil (als ik voldoende centjes voor mijn verjaardag krijg) ook mijn Reiki II gaan doen van het najaar. Ben er ineens aan toe :).

Nu weer verder werken en vanavond even reageren.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:22

Haha, lees dat sommige bijna zelf de paarden apotheek zijn :+ . Nou ik weet iig weer genoeg dingen aan te schaffen, ga ik ook maar eens doen. Nu de hele tijd iets lenen is ook niet zo praktisch!

Mayke: Leuke foto's, Goloso is erg knap :) ! En ook al van die lieve katten! Wat een kleintje ook nog.

Kelly: Aaah, lekker getut met Adorno!!! hier baalt ook iemand dat er niemand met een fototoestel was.. ;) . Ik had hem nog wel willen zien :D ! En op Fortuno gereden?! Wie is dat :D ? En wel super dat je zo lekker hebt gereden. Ben wel jaloers hoor, dat je alle die paarden zo lekker mag uitproberen en helpen daar. Wil ik ook!! ;) Tot nu toe dus lekker aan het genieten van je vrijheid!

Denise: Aaah, kijk die Heike eens gaan :D . Hij heeft het wel naar zn zin hoor. Lekker met zn vriendjes op de wei!

Cynt: Gave katten zeg!!!! Hahaha, moest wel lachen om je foto's gekke dieren _O-

Debby: Ja, zoiets is ook wel handig!! Voor het geval dat, dank je voor de tip! En me zus werkt in Naaldwijk, bij Verbeek.. ken je dat :D ?

Jeetje, Yenneke, dat is schrikken :oo . Ik dacht uit je vorige bericht al zoiets te kunnen halen.. toen was je nog niet happy, maar kon er nog niet veel over zeggen.. Knuffels hoor :(:) . Snap dat het wel als een klap in het gezicht aankomt zeg!! En dan nog een keuze maken idd, ik snap je wel. Weet ook niet of ik nog heeel lang secr. wil blijven. Ik zou ook heel graag iets willen dóen. Ipv alleen op kantoor... maarja, vaak zijn die banen idd niet goed betaald := . Maar voorlopig vind ik dit nog leuk hoor. Spannend, morgen met Xje weg dus!

Anouk: Haha, nou een thermometer (met koord eraan! Anders kan die naar binnen schieten) is erg handig. Als je paard echt loom is, niet lekker.. gaat liggen, dan is het handig om te temp. wel even te meten. Het zou niet goed zijn als je paard 3 dagen hoge koorts heeft! Fijn dat je weer hebt kunnen rijden met Sam. Vervelen lijkt me dat, paarden die super snel zijn afgeleid..

Jellie, klein lichtpuntje bij je nichtje! Fijn te horen.

Nathaly: Jeetje, je zoon ziek! Bah, das niet fijn. Ik hoop dat ik buitenschot zal blijven, maar dat zal wel niet :+ . Wat een ontzettend lekker stuk zal je hebben met de paarden! :D En een oefenparcoers WE, gaaf 8-) . Dan moet ik wel een keer komen kijken he, als het klaar is. Naat en Querido in actie ;)

Valt me op dat veel mensen aan de Reiki zijn zeg... :P . Geinig!

Gisteren lekker getraind met Chico in de bak. Vriendin vroeg of ik nog mee naar buiten ging, rondje stappen. Dus heb niet echt helemaal door kunnen rijden in de bak. Maar even wat opgepakt in een half uurtje bak-tijd :+ . Hij deed het best lekker. Hij is goed los in het lijf gelukkig :D ! Daarna lekker nog naar buiten toe. Vind ie altijd leuk! Lekker die oren naar voren, en je ogen de kost geven :D . Heerlijk dier! :+:
Vandaag maar even écht oppakken in de bak, en morgen als het goed is weer les, heb er alweer zin in *\o/*

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:22

Spokie leuk dat je ook ineens voor je reiki 2 wil gaan.

Zie een hoop dingen voorbij komen voor in de poetskist/stalkast. Herinnert me eraan om ook eens een thermometer te kopen.
Pasgeleden hebben wij een fijne tang gekocht om de sporen en zwilwratten af te knippen. Onze 1e smid deed dat altijd standaard maar bij de andere smeden moeten we er steeds om vragen en dat vergeten we weleens. Nu kan Jan t tenmiste zelluf doen :D

Prinslover, heerlijk als ze t op buitenrit zo naar hun zin hebben!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:30

Iloon,ja er zijn meer mensen die het hebben dan je denkt hoor ;) Fijn dat het rijden goed ging!
Zo trof ik de paardjes net aan:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Buitenzinnig op 03-09-09 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:43

spokie79 Robby is een silver tabby en Bobby is een lilac beide zijn Britse kortharen ;)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:50

Jellie schreef:
Zie dat ik de nodige symptomen heb van die grieplijst :=

Toch maar even langs de dokter? :=

Esther -> Thanks! :D Ben ook nog steeds gek op dat hoofdstel, vind 'm zo mooi staan!

Denise -> Je foto's lijken wel vervormd?
Wel leuk zoals ze samen kunnen rennen en spelen! :Y)

Cynthia -> _O- Wat een grappenmakers die katten van jou! :D

Debby -> Idd een scherp mesje heb ik ook altijd bij de hand.
Meestal om een sinaasappel of appel door te snijden, of de touwtjes van een hooibaal of een nieuwe zak voer.
Maar voor dat soort dingen is het ook handig!

Sanne -> Bedenk me net dat ik ook nog teatree olie op stal heb!
Kan je voor diverse doeleinden gebruiken; vliegenwerend, werkt antibacteriëel, schimmeldodend, helpt bij huidirritaties, enz.

Yenneke -> Jee dat is niet zulk leuk nieuws.....
Ik zou zeggen; neem rustig de tijd om tot een keuze te komen.
En wie weet komt er binnenkort iets op je pad waar je gewoon geen 'nee' tegen kan zeggen! :Y)

Kelly -> You're forgiven. :*
Wie is Forturo? Pictures?

Frank & Anouk -> Gaan jullie nog mee met de strandrit? (zie topic!)

Anouk -> 27e weer op wedstrijd! Spannend!!! :):)

Nathaly -> Klinkt echt niet fijn die hernia.
Gaan ze er nog wat aan doen, of heb ik daar al overheen gelezen?
Tel.nr.'s zijn idd ook een goeie!
Bij ons op stal hangt een lijst met de tel.nr.'s van iedere pensionklant erop en de VA-en en hoefsmeden die bij ons komen.
Deze lijst is al regelmatig gebruikt sinds die er hangt, erg fijn!

Suzanne -> Wat een onwijs leuke foto!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:54

Suus, haha, liggen die ff voor pampus :D .

Saida, komt Jorick morgen weer lekker thuis? *\o/* En ik moet ook maar zo'n papiertje aan me stal gaan hangen met DA telnr en me eigen nummer enzo... Goed idee :j .

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:01

Machonito schreef:
gedroogde duivelsklauw standaard :o

Ik heb de vloeibare variant, maar houdt wel de datum in de gaten van die gedroogde variant ;)

Was animalintex al genoemd :D

Ik heb eigenlijk geen speciale koffer meer sinds de paarden aan huis staan, alles staat gewoon in een kast en makkelijk vindbaar, wat ik altijd soort van vergat was op tijd alle houdbaarheiddata's in de gaten houden :o

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:02

Yenneke, oei, minder leuk. Succes met het zoeken van wat anders!
Nathaly, minder leuk van je hernia!
Mijn weekend zit er weer op, vanmiddag weer aan't werk..

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:22

Yenneke wat een rot tijd om nu ontslagen teworden :(
Hopelijk vind je snel wat anders :o :(:)

marialva Hahaha ik heb gelachen om de charmante foto,s van de katten 8-)

Cloris: ja we houden het datum in de gaten eigelijk met alles :o
We voeren aan Baron en nu Macho duivelsklauw.
het is raar maar als het kouder word dan beginnen ze wat stijver telopen en Baron krijgt weer last van zijn atrose :o
dan voer ik dit erbij en ik vind dat het wel helpt ook bij ontstekkingen :o

Vloeibaar heb ik nog nooit gezien maar help dat net zo goed als gedroogde blaadjes :o

wat is animalintex :o

Soeske: kunnen we niet ruilen jij hier wonen in Den haag en met je paarden op de manege staan :P
er zit wel land bij hoor :D :+
je krijgt er een mooi huis voor terug 1 zonder tuin met een dakterras waar veel te heet is als de zon schijnt :o :P :+

Kelly wat een lieve foto,s zeg :D 8-)

Anouk: hahaa nu je het zegt een Thermometer met een koort eraan.
Ik moest gelijk aan mijn stage denken :D
Ik liep stage bij een dieren-vee arts en we waren op een boerderij tussen de koeien.
1 koe werd getempt door de dierenarts en hij maar kletsen met de boer over ditjes en datjes .
en ineens keek hij naar de koe en miste wat .
Was de thermomer naar binnen geslokt door de koe _O-
kon hij het eruit halen met een grote oranje plastiek handschoen aan :P :')
Ik heb veel meegemaakt toen op stage zowel leuke dingen waar je om moest lachen en niet leuke dingen wat er 1 maal bij hoorde :o

Ilona: Fijn dat het zo goed gaat met Chico en buiten rijden en in de bak :D
Ik vind het zo jammer dat we zo verweg wonen anders hadden we samen kunnen rijden en lol kunnen trappen net als toen :o
Ik mis het wel hoor ;(

Weet iemand een goede stal in de buurt van Den Haag :o
Ik ben nog steeds op zoek ernaar.
wel land vereist en ook dat er hengsten mogen staan :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:27

Cynthia – prachtig die foto’s van je poezen

Esther – bedankt

Jellie – ja we hebben weer een heerlijk onderonsje gehad ;)

Yenkke – zo dan ondanks een vast contract toch nog ‘’er uit gevlogen’’ balen zeg en zeker nu je voor een keus staat wat je verder wil gaan doen.
Wanneer krijgen we nou eens jou foto’s te zien

Kelly – weer heerlijk gereden dus

Anouk – dat lopen is ook alleen waneer meneer er zin in heeft ;) ag gos nee hij kan het wel aardig
En jij ook weer lekker gereden wordt weer eens tijd voor een wedstrijd he jullie gaan nu steeds meer voorruit

Laura – bedankt

Ilona – ik geloof ook wel dat hij het naar zijn zin heeft zo toont die ook tenminste
Jij ook weer lekker gereden en daarna nog een rondje naar buiten gedaan fijn hoor veel succes met je les.

Suus – ah wat lief

Saida – ze zijn ook wat vervormd door het uploaden

Sorry Heidi ik weet niks voor je :n

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:28

Machonito schreef:
[
het is raar maar als het kouder word dan beginnen ze wat stijver telopen en Baron krijgt weer last van zijn atrose :o
dan voer ik dit erbij en ik vind dat het wel helpt ook bij ontstekkingen :o

Vloeibaar heb ik nog nooit gezien maar help dat net zo goed als gedroogde blaadjes :o

wat is animalintex :o

De vloeibare is wat minder scherp voor de maag vond ik altijd mijn honden reageerde er net ff beter op maar het is wel duurder, No-Bute wordt het dan genoemd.

https://www.medpets.nl/dierenarts/beste ... 3godVknuJw

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:39

Ik vond de gedroogde al zo duur :=
bedankt voor de link nu weet ik wat het is :D

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:52

Laura: jeetje meid, en dat allemaal in 1 week en achterelkaar ? pfff denk dat je wel echt flink
geschrokken bent, zou ik in iedergeval wel zijn, zeker met een draadje in je paard z'n been, bah moet er neit aan denken
denk dat ik dan flauw val hahaha

Saida: leuke foto's ! alleen foto 4 vind ik een beetje raar, doe je net je handen ofzo naar voren :)

Nombrado: leuke foto hahah zo op 1 been :P

Nadina: eh bah helemaal geen fijn id als je weet dat je vriend daar tussen loopt
heb me eigen er neit echt mee bezig gehouden, maar blijf er zelf wel liever bij uit de buurt. :o

Denise: leuke foto's je ziet echt dat heike der eigen uit aan het sloven is :P

Marialva: wat voor katten heb jij joh, zit geen schaamte in hahha :P
die van mij gaan ook altijd in de wasmachine zitten vandaag of morgen zet ik hem gewoon aan en dan
doen ze het nooti meer :P (aaah zou ik nooit doen hoor ;) ) vind die roze stoel ook echt heel gaaf !
en wat voor soort katje is boven de wasmachine kat ? wou er altijd al zo eentje hebben, vind die echt zo mooi !

Gisteren lekker met Garbosa in de bak gespeeld, ze is helemaal geobsedeerd door mij :P ze blijft de hele tijd zo dicht op me
staan dat minstens 1 stukje van haar mij moet aanraken. als ik ren, rent zij ook. het is zo een scheet !
De zweep vind ze niet meer dood eng en kan nu heel haar ljif er mee aanraken zonder dat ze wegrent of wegloopt :D
ben nu ook een weekje ofzo bezig met oefennen op het postomentje (weet niet of ik het goed geschreven heb) maar ze gaat er alleen op als ik
haar aan een touwtje heb, als ze los staat loopt ze eromheen... weet iemand hoe je dit kan leren als ze los staat ?

Met betunero gaat het ook goed, ene dag rijden de andere dag longeren, hij moet nog leren om er meer onder te komen
gisteren wat werk aan de hand gedaan, schouderbinnen, travers, en de jambette geoefend, hij tilt z'n benen echt super hoog op nu :D
het werk aan de hand is wel een beetje moeilijk want Betunero loopt liever recht achter je dan er naast.
maar het gaat allemaal al heel goed met hem :D

owja zijn er mensen die weten waar je zo een mooie spaanse jurk kan kopen voor op het paard ?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:56

Naatje, zag gisteren een mooie foto van hem op je hyve! Heb je niet meer foto's om te spammen :D ?! En wt een droppie die Garbosa :) ! Foto's plaatsen jo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:58

Nou, ik moest vaker langskomen, dus hier ben ik dan :+

Yenneke: Balen, sterkte zeg!

Marialva: Leuke katten, heb nu sinds 2 dagen ook weer een kitten van een paar weken oud rondhobbelen (ja, veel te jong I know, uitleg verkrijgbaar via pb)...

Zag nog veel leuke foto's voorbijkomen en een interessant gesprek over Reiki en Magnetiseren!
Zou het opzich wel eens willen proberen alleen ben bang dat ik ook meteen over de flos ga :=

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:02

Prinslover schreef:
Naatje, zag gisteren een mooie foto van hem op je hyve! Heb je niet meer foto's om te spammen :D ?! En wt een droppie die Garbosa :) ! Foto's plaatsen jo :+

ik ga even zoeken, maar heb alleen foto's van nog voor de vakantie , dus minimaal 1,5 maand oud

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:05

nombrado schreef:
lakshmi schreef:
Saida hihi hier kan je die lekkere vent van je nog beter zien: http://www.berber-almansour.de/pferde/q ... lb_p3.html

bij mij valt ie onder de 'noemer' foute mannen....

wordt er niet warm of koud van...., maar denk er dus net zo over

Ik vind 'em wel leuk, maar denk idd wel dat hij een behoorlijk foute man is :o

Wat een heerlijke foto's Cynthia! En wat een prachtige katten heb je! Ik vind vooral je silver tabby errug mooi! En ook een geweldige stoel trouwens! :D

Die mexicaanse griep vind ik vooral bangmakerij van de media, er gaan helemaal niet meer of minder mensen aan dood als aan de normale griep.

Wat leuk dat zoveel mensen reiki hebben! Ik weet er eigenlijk bar weinig van, alleen dat iemand Jauke wel een keer wilde behandelen om te kijken of het tegen zijn exceem zou helpen maar die vroeg uiteindelijk 50 cent de km. En aangezien ze zo'n 100 km verderop woonde zou het me aan alleen reiskosten al 100 euro kosten. Dat heb ik toch niet over voor iets waar ik geen idee van heb of het werkt.

Yenneke wat balen van je baan! Kan me voorstellen dat je er even flink van ondersteboven bent geweest. DA-ass zou ik persoonlijk niet doen, ik heb de opleiding maar het is verdomd moeilijk om er werk in te vinden en je verdient ook nog eens een hongerloontje. Daarbij is het vaak toch heel veel balie en schoonmaak werk en weinig echt met de dieren.
Als ik nu nog eens zou kiezen zou ik zelf voor iets heel algemeens kiezen, in mijn eigen geval communicatie. Iig iets waar je alle kanten mee op kan :)

Klinkt goed Kelly! Ik wil eigenlijk wel wat meer foto's van al die spaanse schonen zien die bij jullie staan!

Hmmm, een thermometer heb ik idd ook niet liggen op stal, misschien wel een slimme. En er staan meer dingen tussen die toch wel handig zijn om te hebben :j

Wat een heerlijk stel zo samen Suuz! Bram en Spirit hebben elkaar ook echt gevonden he! Doe je nog wel eens wat VD met Spirit?

Wat schattig dat Garbosa zo graag bij je blijft Naatje :) Klinkt als een dier wat graag veel steun heeft en dat ook echt bij je komt zoeken :)
Kan het dat Betunero van de zomer naar het Balingehof zou gaan? Vind het zo'n gaaf paard he, ben erg benieuwd naar een plaatje van de Jambette!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:22

Ilona: Lekker buitenrijden is natuurlijk ook wel heel verleidelijk ;).
Soeske: Wat een stelletje slaapkoppen :D.
Cloris: Wat een luxe toch ook ;). Ooooooit hoop ik ook paardjes aan huis te kunnen hebben :D.
Naatjuh: Fijn dat het zo goed gaat met Betunero en Garbosa!! Mogen idd ook wel eens foto's komen!!

Ik zit weer lekker op me werk maar er is maar weinig te doen. Het callcenter heeft een achterstand dus ik krijg geen mails binnen. Die komen daar binnen en normaal sturen hun ze door, maar nu hoopt het daar op omdat het te druk is... Dus ja kan niks registreren. En dan krijg ik over een paar weken weer een enorme bulk. Dat is wel vervelend... Gelukkig is er nog bokt :D.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:33

Amable schreef:
Wat schattig dat Garbosa zo graag bij je blijft Naatje :) Klinkt als een dier wat graag veel steun heeft en dat ook echt bij je komt zoeken :)
Kan het dat Betunero van de zomer naar het Balingehof zou gaan? Vind het zo'n gaaf paard he, ben erg benieuwd naar een plaatje van de Jambette!

klopt ja :D hij had toen z'n hoefbal opengetrapt en daarom ging het niet meer door.
ga van het weekend weer nieuwe foto's maken :)

hier een paar foto's van ongeveer een maand tot 1,5 maand geleden die van garbosa zijn als wat ouder
daar heeft ze het zadel voor de 3de keer op en doet me zusje haar longeren voordat ik erop ging

Garbosa
Afbeelding

Afbeelding

Garbosa met m'n zusje op de foto
Afbeelding

Betunero
Afbeelding

even stappen
Afbeelding

en hier weer even schreeuwen naar een ander paard
Afbeelding

been geven ging hier nog niet echt van harte :P
Afbeelding

probeer van het weekend nieuwe foto's te maken :)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:40

mooie foto's hoor naat zien er echt goed uit