. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Doe hem maar heel veel hele hartelijke groetjes terug! Gaat het goed met ze? Ik hoop toch wel weer binnen een paar jaar een keer terug te komen hoor, om ze op te zoeken! Had je ze nog verteld dat Suevo zo ziek was geweest en dat we hem hebben laten opereren? Gelukkig is hij er nu weer helemaal bovenop en in betere vorm dan ooit!

Jij bent n echte bikkel hoor
Welkom in het nieuwe topic he
En samen wat ideeen en zoekwerk 
: Welkom!
Nog meer gekken die gaan? Ga waarschijnlijk een dag met stalgenootjes dus dan gewoon in paardrijtenu

)
Mn dure broek
Vrees dat mn moeder me dan vermoord!!! 
)
Hele leuke merrie heb je, mooi hoofdje heeft ze! Leuk dat je het zo naar je zin hebt in het natural gedeelte, ik doe soms ook wat freestyl met mn paard, maar verder rijd ik niet bit- of boomloos..
. Maar ik denk er maar niet lang overna, want ik wordt er helemaal zuur van altijd! Goed nieuws over jou en Suev die een opleiding gaan doen. Gaaf zeg!!
En dat 2e paard is ook weer gaaaf zeg 
.
. Lekker carnavallen
. Helemaal los haha. Lijkt mij leuk ooit nog eens te doen. Maar dan wel in brabant want hier in omgeving ben k niet zo voor die feestjes 
. Ik durf het niet aan om alleen te gaan rijden, zonder dat er iemand op het terrein is. Daar ken ik Chico nog niet goed genoeg voor, en you never know met een pas ingereden paard áls je valt, dan kan niemand je oprapen
. Dat was wel balen dus... misschien vandaag dan. Hij mocht toen wel lekker 1,5 uur los in de bak spelen met andere paardjes
Vond meneer ook niet zo heel erg geloof ik
. Ik moest Amanda ook nog doen, dus die heb ik maar lekker gereden. Lekker dier is dat ook áls je dr eenmaal hebt. Heel veel galop en stap gedaan, ging echt lekker. Ook stukken contra, beestje was zeinat van het zweet hihi
.
Kunnen ze je in de gaten houden, ik had dat in het begin ook met Shannon....even volhouden en straks rij je lekker in je eentje rond! Doodeng de eerste keer dat ik ree toen er niemand was..maarja die keren ervoor was ik ook blijven zitten*! Leuk dat je amanda nog zo mee kan pakken!
. Maar ik waag me er niet zo snel aan... Het kan zo ineens mis gaan, zeker omdat Chico zo kort onder het zadel is.. Over een tijdje wil ik wel alleen gaan rijden, want afhankelijk zijn van andere vind ik nooit zo leuk
. Gelukkig is Chico tot nu toe braaf en doet eigenlijk helemaal niks, behalve wat hem gevraagd wordt (klopt snel af
).

Leuk
. Kreeg gisteravond opeens
. Noujaa, zwart is ook mooi

Leuk!Ben benieuwd naar foto's 
Ik zou ook voor zwart gaan, grappig dat je daar helemaal van wakker ligt dan.

Die zal ik zo ff bekijken!

En waar ik zelf gewoon echt relaxt inzit.

Kan niemand je oprapen haha! Kan me voorstellen dat je eerst ff wat voorzichtig bent.

, ik ga me zo even bijlezen.

(maar dat duurt allemaal nog wel even)
Ik ben er weer