Melisxfeikje: Wat erg... Kan me helemaal begrijpen dat je je zo voelt. Maar neem het jezelf allemaal niet al te kwalijk, jij kon het niet zien toen je erop zat en dat het gebeurd is is gewoon hele domme pech! Klinkt misschien wel een beetje bot zo, maar ja... Atlas heeft ook een keer op drie benen gestaan doordat zijn knie op slot was geschoten. Hij is er uiteindelijk gelukkig wel boven op gekomen. Hopelijk komen ze er snel achter wat er nu precies met haar been aan de hand is en kan een DA helpen!! Liep ze eigenlijk gelijk al slecht na die val of is dat later pas gekomen? Heel veel sterkte in ieder geval .
dekke050
Geplaatst: 13-02-09 00:01
Hey melis,
Misschien heeft ze gewoon een hoefzweer... T kan altijd meevallen. Als ze opeens zo kreupel is een paar dagen erna, kan het best. Kop op he!?
groetjes sanne
DinkeyGirl
Geplaatst: 13-02-09 08:17
Aaaah wat super leuk zeg, die foto van Antonio! Zat gewoon met kippevel Doe hem maar heel veel hele hartelijke groetjes terug! Gaat het goed met ze? Ik hoop toch wel weer binnen een paar jaar een keer terug te komen hoor, om ze op te zoeken! Had je ze nog verteld dat Suevo zo ziek was geweest en dat we hem hebben laten opereren? Gelukkig is hij er nu weer helemaal bovenop en in betere vorm dan ooit!
Nog een ander leuk nieuwtje: Suevo en ik gaan samen een opleiding volgen van 2 jaar bij Angela Remie. Nathalia lest ook bij haar dacht ik? Het zijn bloktrainingen academische rijkunst die 1x per maand gegeven worden en ik ga samen met mijn vriendin (waarvoor ik ook de info van de lange lijnen vroeg). Heel toevallig was het vlakbij mijn stal en dus kon ik geen mooiere gelegenheid bedenken! Ik heb er echt ontzettend veel zin in
Melis kop op! Misschien is het inderdaad iets onschuldigs. Geef jezelf niet de schuld, een ongeluk zit in een klein hoekje. Even rustig afwachten en de DA laten kijken
Sanne (dekke): Welkom! Leuke foto van jou en je paardje!
Frank raar hoor van die beugel! Pfff ja hou maar op schei uit, Suevo ziet ergere bakkabouters dan ooit in de hoeken bij het raam van de binnenbak
Lusitana ik vind haar echt heel erg leuk, ze begint al een hele dame te worden!
Sanne hihi dat lipje van iggy! Hoe was het gisterenavond bij je ventje=
Loontje haha DIE HARD Jij bent n echte bikkel hoor
Jan Welkom in het nieuwe topic he
Lisenka hoest met Banjer?
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 13-02-09 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Melis Voor hetzelfde geld heeft ze vast gelegen in haar stal. Maar als ze er echt helemaal niet op staat, zou ik even een veearts bellen. Is het dik, warm? Wat is haar temperatuur?
masaro
Geplaatst: 13-02-09 08:35
melis; Je hoeft jezelf helemaal niet schuldig te voelen zoiets kan altijd gebeuren. Heb je de veearts al laten komen???. Hoop dat je snel wat weet en dat je paardje snel weer beter is. veel succes
Dat is het rare.. het is niet dik en warm,.. en dat met die bandage gebeurde maandag... ik heb ze toen afgedaan.,.. niks aan de hand niet kreupel etc. dinsdag niets aan de hand.. woensdag liep ze opeens kreupel! maar mijn vader denkt dat ze mischien wel uitgegleden is in de bak ofzow omdat het glad was maarja moet toch even naar buiten toch? mischien spier verrekt ofzow.. het is alemaal zo vaag! ik wou dat ik wist wat er gebeurd was.. nadeel dat ze niet kunnen praten. mijn opa komt vandaag even kijken,.. t was zijn paard dusja. hij weet meestal wel wat het is en we gaan vanemiddag even naar de DA in wolvega. ik hoop dat ze er snel weer bovenop is... Mischien krijg ik vanemiddag even mogenlijk heid dat ik n foto hier neer kan zetten van t been ze tilt hem heel raar en hoog op... Vanacht echt niet kunnen slapen van de stress overgegeven dus ik weer naar de stal hele nacht bij haar gezeten... voel ik me toch wat beter als ik bij haar ben. bedankt voor jullie steun en tips..xxx
Michelle_88
Geplaatst: 13-02-09 09:19
Paola: Sterkte! Hopelijk komen er snel betere tijden aan!
esther: Interessante casus! *Ga dr wel even over nadenken* Ik denk van wel, omdat er een dodelijk (dus ernstig) gevolg is. In het SR heb je schuld en strafuitsluitingsgronden (wat kan volgen als het een onrechtmatige daad is of niet wederkerig), maar volgens mij bleek uit jurisprudentie dat met een ernstig gevolg (zoals doodslag) er toch een straf/schuld volgt. Maar dat is natuurlijk een ander rechtsgebied... Dus eigenlijk zou ik denken van wel. Het is makkelijk om te denken ze is onwetend dus laat maar gaan, maargoed wat als iedereen het op onwetendheid gaat gooien?
Sanne: Die foto is schattig!!! Vandaag weer naar je stoere vent?
Ilona: Dat kon ik ook niet! Had gelukkig sanne En samen wat ideeen en zoekwerk
sanne2 : Welkom!
Frank: Dat heb ik een keer gehad (met die beugel) Was toen we 'de eerste keer' shannon wilde inrijden (omdat ze er toch niet klaar voor was en te hevig is ze toen nog een half jaar op rust gegaan) Ik stond op een baal hooi..wilde mn voet in de beugel zetten en floep daar lag die op dr grond (heb er nog wel een filmpje van)
Melis: Heb je de dierenarts al gebeld?
Malin: Leuk! Waar wordt het gegeven?
Vandaag maar een carnavalsouftif bij elkaar gaan zoeken Nog meer gekken die gaan? Ga waarschijnlijk een dag met stalgenootjes dus dan gewoon in paardrijtenu
melis - neem het jezelf niet kwalijk, hoe is het nu met der
Malin - leuk hoor zo'n cursus
esther - en ben je er uit gekomen ? het klinkt mij veel te lastig dus ik durf niks te zeggen over de schuld of onschuld
Mies - gezellig carnavallen en wat je zeg lekker makelijk in je paarden outfit, (maar dan wel je apenpakkie he )
heike gisteren lekker los gezet hij mocht even viezerikken. vanaaf maar weer rijden, morgen gelukkig weer les
Michelle_88
Geplaatst: 13-02-09 09:53
Echt niet Mn dure broek Vrees dat mn moeder me dan vermoord!!! Toen ik shannon op mijn naam wilde laten zetten was het goedkoper om een half jaar lid te worden van de kwpn en als kadoo kreeg ik toen een geweldig afgrijselijke oranje (hupholland oranje) polo.... nou perfecte gelegenheid! Nou nog een paar buttons maken en klaar (de rest van de dagen ga ik waarschijnlijk als lola van de copacabana..dat liedje over een cruiseschip...het thema is iets met zee hier..alleen zal dat wel ik wel regelmatig moeten uitleggen wie nou lola van de copacabana is )
Veel plezier met rijden! Ik ga vanmiddag maar is kijken of het al enigzins begaanbaar is op stal
_Saida_
Geplaatst: 13-02-09 10:00
Monique -> Gemelo is zeker een knap paard, en nog slim ook! Ik heb al veel van hem geleerd, hij kan je zo heerlijk confronteren, hahaha!
Cindy -> Hoefkatrol? Ojee, dat klinkt niet zo leuk. Nou ik duim voor een minder slechte uitslag!
Gabriella -> Volgens mij heb je nog een nasleep van de griep die je laatst had. Je bent toen flink ziek geweest en dat heeft natuurlijk z'n effect op je lichaam.
Michelle -> We gaan naar Tsjechië met een flinke groep; 4 gezinnen met aanhang. Vorig jaar zijn we ook met hun geweest en ondanks dat er erg weinig sneeuw lag hebben we een hele leuke week gehad. Daar gaan we dit jaar dus weer voor! Met Buehne gaat het eigenlijk boven verwachting goed! De zwellingen vallen mee en ze loopt vrij rad. We zijn benieuwd naar haar heup en bekken, of die het er ook zo goed vanaf hebben gebracht. Marieke gaat aankomende week voorzichtig op haar rijden om te kijken hoe ze dan loopt. Buehne is zelf ook heel erg geschrokken, en zoekt steeds meer toenadering naar mij toe ook. Ze is heel knuffelig en komt steeds bij ons staan met haar hoofd vlak bij ons, heel lief!
Paola -> Och jee, wat een flinke tegenvaller! Ja daar springen de tranen wel even van in je ogen..... Hele dikke knuf! Wij hebben het een aantal jaar geleden gehad, vlak voor de kerst, of we even iets van 16.000 euries wilden betalen aan de belasting. Foutje van de boekhouder, want we hadden het ook in maandelijkse termijnen kunnen betalen het voorgaande jaar...... We hebben ons toen ook in vele bochten moeten wringen om het geld bij elkaar te schrapen, en ons winterpotje was weg. Frits is zelfstandig ondernemer, hij is schilder, en in de winter is het altijd een slappe tijd; weinig werk dus weinig inkomsten. Ik kan je vertellen dat we niet echt een leuke kerst en winter hebben gehad....... Mynke is ook nog lekker jong, dacht dat ze al iets ouder zou zijn. (6-7) Hoe gaat het met rijden?
Esther -> Moeilijke casus idd. Ik zou zeggen onschuldig, omdat het plantje op eigen grond staat en er niet van elke burger verwacht kan worden dat die weet welke plant er giftig is of niet. Maar goed, weet je de uitslag al?
Sanne -> Wat een lieve foto van Iggie! Dat bovenlipje!
Dekke50 -> Wat een leuke foto van jou en Sevilla! Haar papa staat bij een vriendin van mij en zie ik wekelijks, ook zo'n lieverd!
Natalia -> Ja met 12 mag je wel verwachten dat ie is uitgewisseld, hahaha! Wie weet zit er wel iets scheef of heeft hij een ontsteking, you never know!
Melissa -> Klinkt als een knieprobleem, een friezenkwaal...... Niet stil zetten, hoor! Dat maakt het er alleen maar slechter op!
Melis Ik denk dat die bandage er echt helemaal niets mee te maken heeft. Maar je hebt een afspraak in Wolvega zelf? Je wilt haar dus gaan laden? Dat zou ik dus echt even niet doen, laat de veearts maar aan huis komen. Je paard kan haar evenwicht nu niet bewaren. Ook als het niet dik en warm is kan er een ontsteking zitten, even tempen dus. Als het echt zo is als jij beweerd, dat ze er echt niet op staat, kan het vrij ernstig zijn. Het kan ook een flinke kneuzing zijn, ik wil je niet bang maken, maar ik zou er toch even wat actie in ondernemen. Laat haar maar gewoon lekker op stal staan, niet naar buiten gooien, en zorg voor een fijn dik bedje als ze wil liggen. Zorg wel dat het bedje een beetje recht is, zodat ze niet over heuvels stro heen heoft te lopen als ze wil draaien.
Prinslover
Geplaatst: 13-02-09 10:57
Lusitana: Leuk topic! Zo kan je het echt goed zien hoe ze is gegroeid!
SanneII: Nog een Sanne in het topic, leuk! Hele leuke merrie heb je, mooi hoofdje heeft ze! Leuk dat je het zo naar je zin hebt in het natural gedeelte, ik doe soms ook wat freestyl met mn paard, maar verder rijd ik niet bit- of boomloos..
Malin: Jaa, ongelovelijk he, die regels in NL. Echt niet normaal . Maar ik denk er maar niet lang overna, want ik wordt er helemaal zuur van altijd! Goed nieuws over jou en Suev die een opleiding gaan doen. Gaaf zeg!!
Jus: Leuke foto's zeg! Je dochter rijd netjes! En dat 2e paard is ook weer gaaaf zeg
Frank; Ohjee, das eng zeg, dat die beugel los zit. Voor hetzelfde geldt donder je er vanaf omdat de beugel eraf schiet... Maar gelukkig is stoere en brave Des zo lief geweest jou lekker te laten zitten .
Melissa: Er zijn een hoop tips gegeven, misschien werkt er iets. niet jezelf de schuld geven hoor
Mies: Haha, jaaa, een echte brabander he . Lekker carnavallen . Helemaal los haha. Lijkt mij leuk ooit nog eens te doen. Maar dan wel in brabant want hier in omgeving ben k niet zo voor die feestjes
Gister helemaal zin om te rijden. Kom ik aan op stal, was er bijna niemand (op het punt te vertrekken allemaal)... . Ik durf het niet aan om alleen te gaan rijden, zonder dat er iemand op het terrein is. Daar ken ik Chico nog niet goed genoeg voor, en you never know met een pas ingereden paard áls je valt, dan kan niemand je oprapen . Dat was wel balen dus... misschien vandaag dan. Hij mocht toen wel lekker 1,5 uur los in de bak spelen met andere paardjes Vond meneer ook niet zo heel erg geloof ik . Ik moest Amanda ook nog doen, dus die heb ik maar lekker gereden. Lekker dier is dat ook áls je dr eenmaal hebt. Heel veel galop en stap gedaan, ging echt lekker. Ook stukken contra, beestje was zeinat van het zweet hihi .
nou dan ga je toch gewoon mee! Ik ga vrijdag t/m maandag....('s avonds dan steeds) Je bent welkom
Vandaag gewoon iemand vastbinden Kunnen ze je in de gaten houden, ik had dat in het begin ook met Shannon....even volhouden en straks rij je lekker in je eentje rond! Doodeng de eerste keer dat ik ree toen er niemand was..maarja die keren ervoor was ik ook blijven zitten*! Leuk dat je amanda nog zo mee kan pakken!
Duende01
Geplaatst: 13-02-09 11:19
Ja, herkenbaar, ik durfde een tijdje geleden (toen Duende net zadelmak was) ook niet te gaan rijden als ik helemaal alleen was, moest toch altijd wel even laten weten dat ik erop zat en of ze afentoe even kwamen kijken. Nu gaat dat wel goed, alhoewel Duende wel meer op allerlei geluiden reageert als hij alleen in de bak is. Hij kan dan zo lekker razendsnel omdraaien en allerlei sprongen omhoog maken, bokken of vluchten doet hij eigenlijk nooit!
Gelukkig is het een beetje herkenbaar hihi. Ik vind Frank altijd zo dapper in zn uppie met Des . Maar ik waag me er niet zo snel aan... Het kan zo ineens mis gaan, zeker omdat Chico zo kort onder het zadel is.. Over een tijdje wil ik wel alleen gaan rijden, want afhankelijk zijn van andere vind ik nooit zo leuk . Gelukkig is Chico tot nu toe braaf en doet eigenlijk helemaal niks, behalve wat hem gevraagd wordt (klopt snel af ).
amanda89
Geplaatst: 13-02-09 11:32
Ilona: Ik heb hetzelfde. Ik rij liever ook niet alleen, want stel dat er wat gebeurd. Leuk dat het goed ging met Amanda.
Nog welkom alle nieuwelingen! Ik ben Amanda en heb een PRE ruin Nino. Vragen mag je altijd stellen.
Malin: Leuk dat je die opleiding gaat volgen. Succes! MelisXFeikje: Sterkte. Vervelend dat ze zo kreupel is. Hopen dat het snel goed komt. Frank: Fijn dat het met des zo lekker gaat.
Zo heb lekker uitgeslapen. Al heb ik bijna niet geslapen . Kreeg gisteravond opeens spijt van de kleur. Ik zat al enorm te twijfelen. Dus heb net opgebeld dat het zwart wordt. Die is op voorraad en kan ik morgen al ophalen! Vanmiddag even lekker rijden..
Picassox
Geplaatst: 13-02-09 11:37
Hadden jullie gezien, dat 'we' vanaf 1 april op 't wedstrijdterrein ook met bruine cap, laarzen, en jasje mogen verschijnen? Geweldig toch?! Ik ga gelijk m'n rijlaarzen verkopen en een stel bruine ervoor terug kopen, hier heb ik zóóó lang opgewacht.
Mies - in het oranje is ook leuk hoor met carnaval, laat je apenpakkie maar hangen voor je debuut met shannon
Ilona - ik had dat in het begin ook hoor, ik ree niet zonder me vader of een stalgenootje er waren altijd mensen bij me. en nu rijd ik zelfs in me upie naar buiten lekker genieten met zijn 2e het went vanzelf. (ik wou ook niet meer afhankelijk zijn van anderen)
Penney - ik had het ook al gehoord alleen ik vindt persoonlijk zelf zwart mooier bij mij en me paard staan
Sanne 1, noem mij maar sanne II hoor of sanne D. Ook best. Ik vind het altijd wel lekker om in mijn eentje te rijden met sevil, omdat ze zo hopeloos beleefd is naar andere paarden. Als haar kuddemaatjes aan het hek staan te kijken loopt ze er aan de andere kant van het hek uit beleefdheid met een ruime boog omheen. En van de week waren we pas de deux aan het oefenen op 3 m afstand van elkaar. Dat heeft nog wat tijd nodig denk ik zo, maar we hebben nog tot juni, dus het komt misschien nog goed. alleen is ze best ok, ze vind het vooral niet leuk als er paarden weg gaan en zij moet blijven.... Bovendien met zo'n bareback pad en een paard van 1.47 spring je er zo af en je kunt nooit in de beugels blijven hangen, hihi. Heb ik trouwens een keer gedaan, want ze remde opeens hard uit de draf en ging "zakken" op de achterhand. Ik dacht even oliebol ze gaat stijgeren, dan kan ik er maar beter af anders breng ik haar nog uit evenwicht. Dus ik stond er zo naast. Keek ze me zo aan van huh wat doe jij nou opeens hier? T is me er eentje... Volgens mij was ik gewoon niet gewend aan dat gevoel hoe ze haar achterhand gebruik als ze remt.
doei sanne
madelief88
Geplaatst: 13-02-09 12:16
Penny: Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, soms gaat het gewoon niet meer. Hopen dat je een leuk baasje voor hem vindt! Lusitana: Heb je verkooptopic van dat paard ook even bekeken, wat een beauty! Spreekt me echt super aan Maar wat een reden waarom de eigenaar dat paard wegdoet Amanda: Toch voor bruin Leuk!Ben benieuwd naar foto's Duurt wel lang, jammer. Hahaha, toch van kleur veranderd Ik zou ook voor zwart gaan, grappig dat je daar helemaal van wakker ligt dan. aafjes: Oei vervelend zeg... Hopen dat het niks ernstigs is. Heb ook gehoord van paarden die zich bewust lieten vallen tijdens het rijden, maar zo klinkt het inderdaad niet. Succes ermee. Heikedenise: Ik heb ook anderhalf jaar 40 uur gewerkt, maar toen had ik niet zo'n veeleisend vriendje Als ik die doordeweeks alleen om 11 uur 's avonds zie en dan meteen lig te pitten vind hij dat niet zo leuk Nu is het even 2 weken wat minder tijd, daarna ga ik lekker 28 uur werken dus hou ik tijd zat over ook voor Furia Peet: Nou beterschap dan lastig dat je niet van die griep afkomt! en lekker gereden met Tsjillert? Duende01: Duende is zeker leuk, nog lekker donker Natalia: Beterschap met je buikgriep en sterkte met je verstandskies!! evdpanne: Aaah leuk he als ze zo leuk kunnen spelen/kroelen met een pony hihi! Over die casus, het lijkt mij niet.. Sanne: Jaa, pfoe was weer flink werken hoor! Ooh ik heb je topic nog helemaal niet gezien Die zal ik zo ff bekijken! Heb je nog wel kunnen leren ondanks de hoofdpijn? Lieve foto!! Haha, ik heb bij een topic gezeten dat echt elke maand een nieuwe had, zelfs een keer in 3 weken volgens mij. Maar dat is echt niet leuk hoor Saida: Ja ik werd ook even helemaal gek van het geld-loosheid. Ik ben eigenlijk iemand die wel van het luxe leventje houd, en nu moest ik echt zuinig aan doen. Lekker weer was het he! Ik zat ook echt te zweten op Furia, wilde haast me jas al uitdoen Gabriela: haha, ik heb ook af en toe van die dagen. Wel balen dat die bak de hele dag bezet is, sta je op een manege? Mies: Ja voordeel van die baan is dat ik het ook kan combineren als ik ga studeren Is heel flexibel, en kan dan ook minder uur gaan werken dus allemaal heel relaxt Heb nog niet een bepaald zadel in gedachte. Een zadel dat past En waar ik zelf gewoon echt relaxt inzit. Hou zelf van zadels met een diepe zit en recht, lang zweetblad met redelijke kniewrongen. Gaat dat zo snel met die bak? dus wij kunnen hem al zien Hoop overigens wel dat ik kan komen, want met die baan moet ik dus ook op zaterdag werken.. Kijken of ik eea kan regelen. Carnaval?! Hahahaha, ik snap echt niet dat dat serieus gevierd wordt he Denk dat wij hier daar te nuchter voor zijn! Paola: Pff, ik heb ook net een periode van droogte achter de rug. Was van de week ook even ingestort omdat ik het niet meer zag zitten. Geld is soms erg lastig! Maar, ik heb me vastgehouden aan de gedachte dat het altijd wel weer goedkomt en nu ziet het er gelukkig ook weer beter uit. Succes ermee dekke050: Welkom! Wat een lief koppie heeft jouw merrie, toen ik Furia kocht (als 3 jarige) was hij ook maar 1.48m. Nu, ruim 2 jaar verder is ie volgens mij zo'n 1.51m en heeft hij zo'n body dat hij ook huge oogt haha! Zelf ben ik ook lekker klein, dus past prima! Malin: De ziektekostenverzekering vind ik idd ook echt belachelijk, kost zoveel geld! Leuk joh, zon opleiding!! Veel plezier met Suevje jus: Paard ziet er ook zeker niet als de makkelijkste uit.. Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de andere foto die je hebt geplaatst, wat een plaatje! Frank: hahah, nou ikwas wel blij dat ik wat centjes gespaard had én een belastignvoordeeltje had in december! Iloon: lekker droog Kan niemand je oprapen haha! Kan me voorstellen dat je eerst ff wat voorzichtig bent. Maar je hebt dus wel nog lekker op Amanda gereden! Ja, Furia heeft ook denk een beetje het voorjaar in zn hasses, mén wat heeft die een energie! Wat een schatje is Des ook he, apart van die beugelriem inderdaad! MelisxFeikje: hopen dat het allemaal meevalt, succes ermee in ieder geval
Pfffoei, nou had gisteren al buikspierpijn en Furia was weer 1 brok energie. Gelukkig lees ik hier dat er meerdere paarden last van hebben Hahahaha, vind het helemaal niet erg hoor, vermaak me dan altijd wel, moet er om lachen. Dan kan ie zo leuk bokken, hoewel er wel 1 hele hoge tussenzat. Maar goed, als je die energie kan leiden wordt ie ook wel weer errug gaaf hoor! Maar zo heftig! Had dus les van Antine en die stond ook wel ff te kijken wat voor kracht ik onder me had, maar goed les ging wel redelijk, moest echt hard werken. Even voornamelijk tempowisselingen gereden, ook wat gebroken lijntjes in alop. Vandaag ook weer trainen, zal wel weer hard werken worden maar goed we gaan ervoor.
Heb zoiets leuks besteld voor valentijnsdag Een boxer (voor mijn vriend), met daarop I (hartje) Madelief En voor mezelf dan een string met I (Hartje) Rico. Hahahaha, ben zo benieuwd wat hij ervan vindt! En ook een klok met een foto van ons 2 erop, alvast ook voor als we gaan samenwonen. Edit: De klok is binnen, vind m echt mooi
Nou ik zit alweer laaang hier achter de pc, en begin ondertussen honger te krijgen dus ga ff lekker een ontbijtje maken!
Madelief - nou ik kan je vertellen dat mijn vriend het ook niet altijd leuk vindt als ik laat thuis kom hoor, dan zeg die ook van heb je heel de dag niet gezien en dan moet ook nog naar heike. maar gelukkig hoef ik 1 dag in de week niet en die is dan helemaal voor hem
en die boxer en string gaaf joh mag ik vragen waar je die besteld heb
Jullie gaan inderdaad echt super snel, heb tot gisteren nog best laat hierop gezeten en dan kom ik nu weer en zijn jullie al 4 paginas verder hahahha
maaruh ik wil best helpen met het volgende topic kan behoorlijk veel met painshop en photoshop (maar dat duurt allemaal nog wel even)
Machonito
Geplaatst: 13-02-09 14:06
Ik ben er weer en ojee ik ga nu maar weer Wil ik eidelijk eventjes Bokken dan gaat Jesse huilen Hij voeld zich niet lekker. Hij heeft Maandag voor het eerst zijn prikjes gehad en daarvan was ie al van slag Hij heeft ook nog last van buikkrampjes Nu is ie ook nog aan het hoesten en ik merk dat ie ook een beetje keel pijn heeft. Hij slikt zijn melk iets moelijker en doet er langer over Gelukkig geen koorts
Dus ga ik hem maar weer troosten Mensen met extra tips tegen keelpijn of hoesten bij Baby,s is altijd welkom