Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

soeske schreef:In rust, als ze staan te slapen ook nie? Goya wel, zn onderlip hangt dan echt haha
! Koop je een 3-jarige, ziet ie er (in rust) uit als een 30-jarige
!PatriesjeMR2 schreef:Bij Ensueno hangt ie niet... bij Grelo weet ik dat natuurlijk niet

Cyrina schreef:Ik wilde dit paard hier toch even vermelden, aangezien hij mee heeft mogen doen aan een Wereldkampioenschap.
Het paard is een Kruising PRE (Grelo) X kwpn.
Helaas is de medaille niet gelukt, maar toch heel knap. http://www.horses.nl/disciplines/nieuws/7227/leonne-van-gestel-hoopt-op-enkelspanmedaille
!
en de rest weet ik niet want ik ken hem niet persoonlijk. Cyrina schreef:Een volle broer! Wat is de kwpn kant voor afstamming dan?
. Leuk, heb ik weer meer info over opa's
! 
En omdat ze op een bijzondere manier in mijn bezit is gekomen. Ik wist vanaf het begin dat zij bij mij hoorde. Fotos zijn te bewonderen in de tweede link in mijn onderschrift
. Wat een knap dier
en wat leuk die lichte grijze manen in het midden, echt grappig
. Heb er al op gezeten?
Ik ben nu bezig met het inrijden enzo, gisteren heeft er voor het eerst iemand opgezeten en dat ging eigenlijk super
wordt echt wel een schimmel, ze wordt iedere dag een beetje lichter, haar manen zijn echt helemaal licht al nu. Ik zal vandaag of van t weekend kijken of ik nog wat fotootjes kan maken
Ik vind haar zelf uiteraard ook bloedmooi, maar ze heeft vooral een geweldig karakter. Echt een fantastisch paard om mee te werken, aanhankelijk, slim, gevoelig en heel werkwillig. Ben ook heel benieuwd hoe ze alles nu verder gaat oppikken!
En idd, ik ben heel gek met haar
En ze heeft idd kleine sokjes, ben eigenlijk erg benieuwd of dat nog meer gaat worden, nu zijn het nog bescheiden sokjes iig.. Heb even in jouw profiel gespiekt, maar
en de cruzado van Evelienepien vind ik ook prachtig, wat een plaatje zeg
)