Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Majoor schreef:ik ken ook een kwpn x fries die staat op de praktijk school in oenkerk.
deze merrie komt uit een kwpn moeder en heeft een fries als vader.
de moeder van deze merrie hebben ze ook een tijdje gebruikt daar op de praktijkschool, maar dat was een ramp die merrie was een piesmerrie die hebben ze uiteindelijk maar door een fries laten dekken.
het leukste daarvan is dat deze merrie de koppigheid van haar moeder heeft en de de kracht van haar vader heeft.
voor de wagen kan je haar wel hebben, maar onder het zadel is het een ramp.
Barb schreef:Ik heb 1x een kruising Fries x New Forest en ik heb 2x een krusing FriesxNew ForestxLippizaner
Concorde schreef:Majoor schreef:ik ken ook een kwpn x fries die staat op de praktijk school in oenkerk.
de moeder van deze merrie hebben ze ook een tijdje gebruikt daar op de praktijkschool, maar dat was een ramp die merrie was een piesmerrie die hebben ze uiteindelijk maar door een fries laten dekken.
het leukste daarvan is dat deze merrie de koppigheid van haar moeder heeft en de de kracht van haar vader heeft.
Die in Oenkerk ken ik! Is een schimmel toch? Ben er met school 2 x op praktijkweek geweest en de eerste keer dat we er waren was ie net onder het zadel dacht ik. Een klasgenootje van me reed 'm, en het was echt wel een leuk dier. Ze kregen die moeder toch niet drachtig? En uiteindelijk natuurlijk laten dekken door een Fries, toen was ie drachtig.
Majoor schreef:ik ken ook een kwpn x fries die staat op de praktijk school in oenkerk.

Majoor schreef:wine zal nu wel beter te rijden zijn, ik heb 3 jaar geleden erop gereden.
je zit zeker bij mij op school marjolein ik namelijk doorgestroomd van niv 3 naar niv. 4 zit namelijk in laaste jaar
De broer van mijn paard was wel donkerbruin. Als je wilt kan ik je daarvan een foto van mailen.
Wel aanleg voor dressuur, buiten liep hij super, maar zo gauw hij de bak binnenkwam verzette hij geen stap meer. Daarbij was hij ook heel erg intelligent, ik vond het een bijzonder paardje. Niet een die je snel vergeet. 
Kan je niet ergens een Friese merrie daarvoor strikken TS?
het was ook maar een idee