Gjilke schreef:Horseyfries:
Wat vreemd dat na de voorbije jaren in Kootwijk er in Friesland nog altijd zo gedacht wordt....
Het eerste jaar hoorde je die opmerkingen ook maar je zou toch denken nu dat de afgelopen jaren gebleken is dat er ook veel kampioenen uit het zuiden komen dat dit soort opmerkingen zo langzamerhand wel weg zouden blijven.
Soms is kwantiteit niet een garantie voor kwaliteit....
Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt van het NK Fries ras afweet. Het enige wat ik doe is een beetje startlijsten bestuderen, en concluderen dat de wedstrijden hier groter zijn dan buiten Friesland.
Waar de kampioenen vandaan komen weet ik dus ook echt niet, en don't worry, ik ga het zeker niet worden

[/quote]
Zie mijn laatste zin.....
Bestudeer ook de uitslagen en zie hoe op grote wedstrijden enorm veel combinaties rijden die niet winstpuntwaardig zijn. Dat is niet echt een garantie voor "grotere concurrentie" toch?

dus blijf ik daar slapen en moet ik om half 6 al opstaan. Ze start Z1, ik ben benieuwd naar de 'concurrentie'.
. Resultaat: een blauw, dik en pijnlijk scheenbeen. Zucht. Als t niet snel opknapt wordt dit mn tweede NK dat ik ga missen
Jeetje...