Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Miss_m schreef:Onze fries heeft alleen zon deken op tegen het verkleuren maar is nu toch drachtig..,,
ik vind het scheren een beetje nutteloos want dit(die haren) hoort bij zon paard net als overigens zijn lange manen en sloffen die je er dus ook niet af moet halen heb het wel eens gezien(een fries zonder sloofen en/of manen) nou het ziet er echt niet uit..,, maar je moet het natuurlijk zelf weten
Starbreeze schreef:Gewoon veel oefenen Ynz vind scheren trouwens leuk Dat kriebelt lekker ofzo...Miss_m schreef:Onze fries heeft alleen zon deken op tegen het verkleuren maar is nu toch drachtig..,,
ik vind het scheren een beetje nutteloos want dit(die haren) hoort bij zon paard net als overigens zijn lange manen en sloffen die je er dus ook niet af moet halen heb het wel eens gezien(een fries zonder sloofen en/of manen) nou het ziet er echt niet uit..,, maar je moet het natuurlijk zelf weten
Ja alleen een paard met zon dikke vacht dagelijks op Z niveau trainen, lekker laten zweten en een bijna longontsteking op laten lopen omdat het niet droogt, hoort ook niet
Als je het goed doet zie je niet dat ie geschoren is, bij mijn Ynz iig niet.