Ik ga ook wel eens naar Lisiduna, ik vind het geweldig om daar rond te crossen!

Ziet er echt heel leuk uit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
charmar schreef:thanx 4 the berichten en natuurlijk zal ik ff terugkomen op't fenomeen "laden" Tinkerloos.
Ten 1e hadden we geen 3 uur de tijd per paard om op die manier te gaan laden, er moesten er op dat moment 14 a 15 geladen worden!
Ten 2e is Dancer gewoon een heel moeilijk paard om te laden en vind ik't op deze manier nóg goed gegaan, hij is erin "geholpen" absoluut niet in "getrapt" of "geslagen" en dit duurde idd zolang als op't filmpje te zien was... uhmm 2 a 3 min. ofzo? nou toch niet zoooo slecht of wel? daarvoor een hele cursus gaan volgen, dvd gaan kijken? nahhh. En de terugweg...nouuuu in 1x erin hoor... weliswaar met een reuze sprong...maar wel erin dus tja... u tell me. Schamen doe ik me er absoluut niet voor, dát zou wat zijn... als ik me paard nou stond af te beulen ... ja dan zou ik me schamen maar voor dit niet. Vraag me af voor wat jij je dan al niet schaamt Tinkerloos?! Lijkt me ieder geval op zo'n manier een lastige eigenschap.
En waarom 't laden op't filmpje... voor een zo compleet mogelijk filmpje van begin tot't eind, waarom vroeg je me ook niet waarom ik't rollen v me paard erop heb gezet... heeft ook nix met strand te maken
Lusitana schreef:Verder heb je het over bedenktijd of hij ergens wel zin in heeft. De mens is de leider, je geeft een paard geen gelegenheid om te bedenken of hij ergens zin in heeft. Dat is de boel omdraaien. Langer laten kijken is om hem goed op te laten nemen waar hij heen gaat, maar dát hij er heen moet, moet wel duidelijk zijn.
Nou nou, je hoeft geen natural te zijn om jullie manier van laden erg onkundig en onprofessioneel te vinden. Ik begrijp dat het door tijdsdruk kwam, maar zelf had ik er wel iets meer de tijd voor genomen en mijn paard zelf geladen (en dan niet op slippersCitaat:...you r a natural...
charmar schreef:... you r a natural.
charmar schreef:hahaha Arno wat een smakelijke reply van je... wist nou niet wanneer de smiley zou komen met de big grinmaar die kwam helemaal niet...je bent gewoon serieus! maarja toen las ik je profile ff door en begreep ik er meer van... you r a natural.
Lusitana schreef:Verder heb je het over bedenktijd of hij ergens wel zin in heeft. De mens is de leider, je geeft een paard geen gelegenheid om te bedenken of hij ergens zin in heeft. Dat is de boel omdraaien. Langer laten kijken is om hem goed op te laten nemen waar hij heen gaat, maar dát hij er heen moet, moet wel duidelijk zijn.
mammaslamma schreef:Jovarna,Zoals je zelf zegt, je paard kennen, ik neem toch echt wel aan dat TS haar paard kent, ik vond de manier waarop prima, even een zetje in de rug.........
Maar het haalt wel het mooie filmpje naar beneden, deze zinloze discussie, er is geen mening gevraagd, dus laten we die vooral voor ons houden en genieten van de mooie beelden van ons mooie strand!
mammaslamma schreef:Jovarna,Zoals je zelf zegt, je paard kennen, ik neem toch echt wel aan dat TS haar paard kent, ik vond de manier waarop prima, even een zetje in de rug.........
Maar het haalt wel het mooie filmpje naar beneden, deze zinloze discussie, er is geen mening gevraagd, dus laten we die vooral voor ons houden en genieten van de mooie beelden van ons mooie strand!