Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
klassie schreef:je kunt wel papier bij je veulen krijgen als je merrie niet goedgekeurd is. je krijgt dan een crusado papier, dat heeft die van mij ook!
plimmo schreef:k rij een goedgekeurde andalusiese dekhengst en k ben er ook trots op ook omdat er maar 6 andalusiese GOEDGEKEURDE dekhengsten op de wereld zijn. maja als je wil stuur ik je wel eens wat foto's van hem door. hij kan nog niet zo veel k ben eigenlijk de enigste die hij vertrouwt. ik ben hem nog niet zo lang eent rijde. hij vind het wel heerlijk om te werke maja stuur me maar een berichtje of zo.
plimmo schreef:k rij een goedgekeurde andalusiese dekhengst en k ben er ook trots op ook omdat er maar 6 andalusiese GOEDGEKEURDE dekhengsten op de wereld zijn. maja als je wil stuur ik je wel eens wat foto's van hem door. hij kan nog niet zo veel k ben eigenlijk de enigste die hij vertrouwt. ik ben hem nog niet zo lang eent rijde. hij vind het wel heerlijk om te werke maja stuur me maar een berichtje of zo.
mammaslamma schreef:plimmo schreef:k rij een goedgekeurde andalusiese dekhengst en k ben er ook trots op ook omdat er maar 6 andalusiese GOEDGEKEURDE dekhengsten op de wereld zijn. maja als je wil stuur ik je wel eens wat foto's van hem door. hij kan nog niet zo veel k ben eigenlijk de enigste die hij vertrouwt. ik ben hem nog niet zo lang eent rijde. hij vind het wel heerlijk om te werke maja stuur me maar een berichtje of zo.
Voor je rare kreten eruit gooit, moet je wel weten waar je het over hebt, en dat weet je duidelijk niet, hou het maar bij je friezen, en doe wat aan je msn taal, vreselijk om te lezen.........
plimmo schreef:waarom zeg je dat ik er geen verstand van heb. geloof je me soms niet. en waarom met de friezen
plimmo schreef:waarom zeg je dat ik er geen verstand van heb. geloof je me soms niet. en waarom met de friezen
PatriesjeMR2 schreef:Ik hou d'r wel van in ieder geval..
Maar ieder zijn eigen smaak, dat klopt.