Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shanna16 schreef:Hmm.. maak er voor mij maar een dubbele ladder van...
!
Zou leuk worden als hij zijn halster niet om wil...

)...
Ik zal er even een paar uitpikken.Citaat:Moet je wel sterk zijn om die te houden zeg, als ie even de kolder in zn kop krijg
. Een Shire krijgt niet zo snel de kolder in de kop. Een bekend gezegde bij 'ons' is: een Shire schrikt maar één keer, daarna is alles weer gewoon voor hem. En het schrikken van een Shire bestaat vaak alleen maar uit een schokje door z'n lijf, meer niet.Citaat:als dit soort paarden net zo konden lopen als ''onze paarden'' dan weet ik mijn keus wel!!
Een Shire is geen draver en kan dus gemakkelijk galopperen. Ze zijn in verhouding net zo wendbaar als elk ander paard, met Cracker doen ze b.v. mee met Middeleeuwse rollenspellen, dus de echte riddersteekspelen.Citaat:de gallop lijkt me wel moeilijk uit te zitten hahaha
). Over het algemeen zit een Shire net zo comfortabel als een oude leunstoel, heerlijk dus !
Citaat:ik wil wel horen hoe die beesten nou werkelijk zijn?!
Ik zou nooit meer iets anders willen !
.
.

)

ben al zo stijf als een hark en kom nog niet fatsoenlijk op een klein paard
. Lijkt me trouwens niet echt leuk als zo'n paard op je voet gaat staan. 
jaa! lekker groot paard
lekker hoog en droog
Ukster schreef:lekker groot paard, nou die opd e foto hierboven was vandaag aardig vervelend.
wou zijn hoofdstel niet in de voor de zoveelste keer, eindstand, zn baasje haar vingers zwaar gekneust doordat hij haar hand tegen het muurtje aanplette.
hij kent zijn eigen kracht en hoogte
Maar het zijn meestal wel grote knuffels die Shires!