Waar kan je goeie Andalusiërs krijgen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keegan

Re: Waar kan je goeie Andalusiërs krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:34

Hai mensen,

ik ben ook op zoek naar een PRE, dus ga gerust door met reageren. Ik scan alle topics en als jullie adressen doorgeven is dat zeer welkom!

Royal_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:53

Wij hebben grote keus vanaf 4.000 EUR. Lang niet alle paarden staan op de website. Als je me een mailtje stuurt met je wensen en budget naar info@adalberti.com, dan stuur ik je foto's van de paarden die bij jou passen.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:56

Erg fijn zo'n topic...voor in de toekomst. Als ik later groot ben Knipoog en genoeg centjes heb gespaard. Want dan wil ik ook zeker een PRE, fantastische paarden!

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:58

Hmm, interessant topic!
Wie weet, ooit nog is handig..

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:44

Wij moeten door omstandigheden ons zelf gefokte 1 1/2 jarige PRE merrie verkopen. Ze heeft voor 5500 euro te koop gestaan, maar voor een goed tehuis mag ze voor 3000 euro weg Huilen .
Beide ouders zijn APTO gekeurd en beide ouders hebben een zeer goed karakter.

Biola is een scheetje en is goed opgevoed, kent de trailer, heeft alle soorten en maten landbouwvoertuigen voorbij zien gaan, weet het geluid van grasmaaiers, kettingzagen, knetterende motoren, fietsers, gillende kinderen enz. Ze is heel sociaal en vind eigenlijk alles leuk. Haar moeder is heel makkelijk en als mama het niet eng vind, dan is het dus niet eng!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:17

Ik heb ook mijn PRE te koop staan zoek heel goed tehuis voor hem wegens tijdgebrek.

Paard staat in Spanje dus het is voor veel mensen moeilijk om de reis te maken.

Momenteel heb ik een bijrijdster , mijn nichtje is over voor een tijd en verzorgt hem nu dus ik heb momenteel niet heel veel haast met de verkoop.

Maar misschien voor mensen die wel de reis willen maken en een mooi , leuk , lief paard met papieren envoor een betaalbare prijs zoeken in de toekomst.

Hij is nu 5 jaar , stokmaat 1,62 cm

http://s180.photobucket.com/albums/x244/jusoff/?action=view&current=gallometvera2008028-1.jpg

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:57

www.adalberti.com !!!! alleen daar kijken !! nergens anders Tong uitsteken hahah nee das overdreven Tong uitsteken maar heb r zelf ook mijn PRE gekocht en had niet meer tevreden kunnen zijn dan dat ik ben, ik raad het je echt aan om even een kijkje op hun site te nemen, en info op te vragen, je gaat er echt geen spijt van krijgen Haha!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:32

http://www.andalusiers.nu/

Hier heb ik zelf mijn andalusier gekocht, en rij en les er nog steeds met heel veel plezier.

Tis voor deze mensen zeer belangrijk dat er een klik tussen jou en het paard is. Ze geven heel veel informatie en helpen je daar waar ze kunnen.

Jacqueline en Ricardo hebben prachtige paarden, zuivere pre's met goede papieren. Van jonge onbeleerde tot hoog opgeleide paarden. Allemaal met goede gangen en een werkelijk subliem karakter! Grote paarden met een opwaartse gang.

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:20

www.andalusian-horses.eu
De paarden zijn van mijn tante en ik heb op enkele zelf gereden. Zeker aan te bevelen! Momenteel staan enkele fijne dressuurpaarden te koop.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:56

En ik heb ook een jonge PRE te koop staan (zie link onderschrift). Ook weet ik nog hele fijne paarden staan van dezelfde fokker in Spanje.