lipizzaners

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Re: lipizzaners

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 11:40

Ik heb pas 1 wedstrijd met mijn Lipizzaner gereden omdat ik door een blessure uit de running moest. Maar in die ene wedstrijd had ik gelijk 2 winstpunten. Wil het volgend seizoen gaan starten ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen. Je kunt met Lipi's heel goed dressuren hoor, er zijn er een aantal al tot ZZ licht gekomen. Als je bedenkt dat er maar zo 100 Lipi's in Nederland zijn waarvan misschien nog niet de helft regelmatig op dressuurwedstrijden wordt uitgebracht ( door fokkerij en het mennen) kun je over het algemeen zeggen dat Lipizzaners het erg goed doen kijkend naar de niveau op de wedstrijden!!

Je kunt contact opnemen met Anja Struik, haar tel. nr staat op www.lipizzaner.nl voor meer informatie over de 27e.

Afbeelding

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:23

Ik heb net antwoord gekregen:

Het terrein wordt op de keuringsdag bewegwijzerd vanaf alle toegangswegen van Hengelo met gele borden, zwart beletterd met de tekst “keuringsterrein Hietmaat”.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:32

Heb je ook een adres? Als ik kom kom ik met openbaar vervoer.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:21

Zal eens even voor je informeren

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:40

Het vindt plaats op het terrein van De Hietmaat aan de Zelhemseweg in Hengelo en begint om 9:00 uur smorgens met de keuring van hengstveulens, daarna de merrieveulens. Vervolgens komen de merries tot 4 jaar en daarna de oudere merries.
De dressuur wedstrijd begint ong. om 13:00 uur en de dag wordt afgesloten met het achttal Lipizzaners met een kur op muziek!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:38

Dank je wel.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:32

Hier nog een Lipi-eigenaar (naja mn moeder dus ik ook een beetje)

Afbeelding
Dit is onze 19 jaar oude schoonheid. Een echte hengst genaamd Siglavy Madar.

Afbeelding
Spaanse pas

Afbeelding
Passage

Afbeelding

Dit zijn niet echt de mooiste foto's maar kan er zo gauw geen vinden waar de kwaliteit beter van is!