Captain schreef:Sorry TS ik vind het spuuglelijk die rechte manen.vond het met happen eruit er juist wel ruig en stoer staan! Nu hopen dat het snel weer aangroeit!
Mee eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

))
Wordt vast wel weer mooier!
Wel een kleine tip voor een volgende keer; zorg dat je in de boog van de hals knipt zodat de manen overal even lang zijn en dat je niet een rechte lijn knipt waardoor ze bij de schoft veel korter zijn dan bij de oren. Verder veel plezier met je nieuwe aanwinst!
ik hoop dat die van mij ooit ook zo een lange manen gaat hebben. 
Helaas moet het er wel inzitten dat ze lang worden, haar manen kwamen tot haar knieen toen ik het eraf heb gehaald. Ik heb in November geknipt, de foto hierboven is van vandaag. Al aardig wat bij gegroeid
Ik vlocht het eerst maar wou dat niet meer doen, tenminste.. niet om de manen zo lang mogelijk te krijgen.. zie er de nut niet van in.
Wij hebben het idee dat de paarden hier zulke lange manen hebben door het water wat ze drinken
Maar als je het van hieruit weer laat groeien is dit wel beter inderdaad, misschien nu niet zo mooi, maar als het nog langer is geworden zul je blij zijn dat je het gedaan hebt.

Dus lekker doen wat je wil doen.

nu is het tenminste vol...smurffie schreef:Ziet er goed uit TS! beter dan die armoedige plukken... dat vind ik altijd zo afdoen aan een paard. Alsof ze het niet waard zijn om even netjes te toilleteren ofzo.
Ik zou zelf alleen het laatste stukje vooraan nog iets rond opknippen. dan krijg je een mooie halslijn ervan.
Benfan schreef:Ik vind je fries er nu goed uitzien TS, de fries erna met zijn dunne uiteinden.. nee je hebt een goeie stap gezet! liever wat korter en mooi vol![]()
Mooi gezegd smurffie, en het paard kan gewoon paard zijn.