Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LauLauu schreef:daarom staat ze ook nog appart, de man waar ze vandaan komt woont hier dichtbij dus vandaar dat het zo is gelopenApart dat je je haar nu al hebt terwijl je niet eens weet of ze goedgekeurd gaat worden.
Wel een leuk ding
Melissa1996 schreef:Ze zou eigenlijk over 1,5 week gekeurd worden maar het "probleem" zit er in dat ze iets wat verkouden was (was bekend bij verkoop) en nu echt goed verkouden werd, inclusief beetje licht groene snot toen ze haar pap aan het eten was.. Daarna overigens niet meer.
Dit baarde mij toch een beetje zorgen maar heel hard gezegd ik ga geen antibiotica(geld) in een paard stoppen waarvan niet weer of ze wel blijft.....
xyzutu2 schreef:Melissa1996 schreef:Ze zou eigenlijk over 1,5 week gekeurd worden maar het "probleem" zit er in dat ze iets wat verkouden was (was bekend bij verkoop) en nu echt goed verkouden werd, inclusief beetje licht groene snot toen ze haar pap aan het eten was.. Daarna overigens niet meer.
Dit baarde mij toch een beetje zorgen maar heel hard gezegd ik ga geen antibiotica(geld) in een paard stoppen waarvan niet weer of ze wel blijft.....
Wat een aparte redenatie. Ik snap dat mensen een gezond paard willen kopen, maar als je willens en wetens een paard bij jou stalt waarvan je weet dat ze niet volledig gezond is, dan doe je in de periode dat je verantwoordelijk voor haar bent toch alles om haar weer gezond te maken? Zelfs als ze daarna weer weg gaat?
Dan doe je het weliswaar niet voor jezelf, maar voor het dier zelf zodat de kans dat zij zo snel mogelijk weer gezond wordt & makkelijk een goed tehuis vindt zo groot mogelijk wordt?
Verder vind ik dit een erg leuk topic en ik lees graag hoe het verder gaat, maar dit viel me gewoon op.