Ik heb zojuist Fincalinda gecontact! Ben benieuwd!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Macchiato schreef:Is een PRE eigenlijk qua gangwerk wel geschikt voor iemand met lage rugpijn? Ik kan uren op IJslanders rijden zonder noemenswaardige problemen. Maar vraag mij af hoe de gangen van PRE's ervaren worden en of het mogelijk is om prettig te rijden op een PRE met een dergelijke blessure?
j_vdm schreef:Ook ik wil graag even volgen omdat ik zelf ook mijn zoektocht naar een pre gestart ben.
Ben erg benieuwd waar jullie je paardjes vandaan hebben.
Als mensen nog stallen hebben waar je juist NIET naar toe moet gaan hoor ik het ook graag.
Ik ga morgen kijken bij de stal in Zwolle. Zal ik even laten weten hoe mijn indruk daar geweest is?
Dominique_DG schreef:j_vdm schreef:Ook ik wil graag even volgen omdat ik zelf ook mijn zoektocht naar een pre gestart ben.
Ben erg benieuwd waar jullie je paardjes vandaan hebben.
Als mensen nog stallen hebben waar je juist NIET naar toe moet gaan hoor ik het ook graag.
Ik ga morgen kijken bij de stal in Zwolle. Zal ik even laten weten hoe mijn indruk daar geweest is?
Succes en we horen het graag!
, ze bleef gezellig plakken bij me. Volgens Linda zoekt de PRE zijn 'baasje' uit en niet andersom, dus met haar zou ik gaan kennis maken. Rondje met haar gelopen, aan de longe, op stal gezet, wat geborsteld, kennis gemaakt en Linda vertelde ondertussen e.e.a over het ras.
Alenthe05 schreef:Hey! Ik las je pb, super leuk voor je! Weet je wat nog leuker is dat mijn paard daar heel dichtbij staat. We kunnen, tenminste als jij dat leuk vind, snel een rit maken. Mijne is schaapmak zoals ik je al vertelde. Alleen ben ik even zadelloos, dat is het enige nadeel.... hun korte ruggetjes. Volgende week komt de zadelmaker.
Veel succes met haar, ik hoop echt dat je haar heel snel kan kopen.
Joolien schreef:Ik snap 1 ding niet? Vols mij bestaan er 2 accounts van de ts? Maar ze vraagt aan zichzelf hoe het was?