Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blabla1980 schreef:KittyDylan schreef:Ik rijd op de manege op een Friese ruin genaamd Joppe. Ik wil echt op geen enkele andere rijden. Ik rijd hem nu al een jaar. Hij is 12/13 jaar.
Foto's van afgelopen weken:
[ [url=m/U2cqf9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/crcToP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SDLMMs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister:
[ [url=m/BOcPn9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3bySas.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb helaas geen rijfoto's..
Ernaast staat een andere Friese ruin, Sancho. Ik heb hem wel eens gereden maar heb er geen klik mee.
[ [url=m/nGVPLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hun afstamming weet ik niet. Die van Joppe wil ik wel weten, maar ik verwacht er niet te veel van aangezien het een manegepaard is.
Wat toevallig zeg ! Leuk !
Mooie afstamming !
zijn afstamming is Nanning 374 X Sanne van de meulendijk.
Hij is mijn paard geweest
Rij ook nog wekelijks op hem op dezelfde stal als jij
DaphneR93 schreef:Wat een mooie Friesjes hier, ik heb er 1,5 een echte en een halve Fries X Haflinger. De Fries is een merrie Falke x Peke en is met pensioen inmiddels. Altijd fanatiek mee gedressuurd en heeft 4 veulens gekregen. Ze is nu 23 en 1.62 hoog
[ [url=m/lBnVLP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G77MHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ksjXba.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyKim schreef:DaphneR93 schreef:Wat een mooie Friesjes hier, ik heb er 1,5 een echte en een halve Fries X Haflinger. De Fries is een merrie Falke x Peke en is met pensioen inmiddels. Altijd fanatiek mee gedressuurd en heeft 4 veulens gekregen. Ze is nu 23 en 1.62 hoog
[ [url=m/lBnVLP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G77MHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ksjXba.jpg]Afbeelding[/url] ]
is dit een halve fries ?! en is ze 23 ?!
Wauw !!! zou je echt niet zeggen , beide dingen niet ! wat ziet ze er monsterlijk goed uit !
en ik zie er weinig haflinger in
DaphneR93 schreef:is dit een halve fries ?! en is ze 23 ?!
Wauw !!! zou je echt niet zeggen , beide dingen niet ! wat ziet ze er monsterlijk goed uit !
en ik zie er weinig haflinger in
Estherr__1 schreef:Leuk topic
Ik lease een 8 jarige merrie Zotte (officieel Zotine) ze is een Wobke X Nanning
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
DaphneR93 schreef:LadyKim, die van jou is ook gaaf zeg! Lekker voorwaarts typje zo te zien.
De merrie is wel grijs hoor, zit verstopt onder haar voorpluk. Ze werd toen nog onder het zadel, nu ze met pensioen is zakt ze wel aardig uit.
De pony weten we zeker van dat zijn moeder een Fries is. De vader is of een Haflinger of een Fjord, geloof dat het verhaal is dat de merrie ontsnapt is en in een weide met Haflingers en Fjorden hengsten geplukt is. Maar klinkt ook wel weer heel erg Penny haha, maar dat de moeder Fries is is een zekerheid.