Barokke Lusitanohengst met convex ramshoofd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 10:04

Zie dat je van Noord Holland bent, dat is niet zo ver. Contacteer je PB verder ;-), thx dat ik dit zou mogen doen ;-).
Prachtige foto trouwens ;) , de brute schoonheid van de dames gecombineerd met de eenvoud van de optoming. Zeer naturel.
Laatst bijgewerkt door Cambiar op 10-07-14 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Re: Barokke Lusitanohengst met convex ramshoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 10:08

300 euro is een nette prijs voor een maat hoofdstel. Er zijn confectiehoofstellen die al meer kosten.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 10:12

Ik heb het uitgerekend en dat zou het ongeveer kosten denk ik. Ik verlies ook een hoop leder door die uitgesneden U-vorm, dat heb ik er dan nog niet bijgerekend. Je moet rechte stukken kunnen snijden uit je leder, maar met uitgesneden motieven zit je met hoop afval die niet gebruikt kan worden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:41

Mooie dingen maak je Cambiar. Knap hoor!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:43

Ik vind ze ook echt prachtig!
net even meer af dan veel andere hoofdstellen!

mijn lusitano heeft wel een iets convex hoofd, maar te weinig voor wat jij zoekt vermoed ik... :+

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 23:10

Boh, hij ziet er goed uit, als je hem eens wil testen stuur ik hem graag op hoor ;-). Vind ik wel leuk m'n projectje op meerdere paardehoofdjes ;-).
Ik heb zelf een zwarte Lusitano met zwaar convex hoofd, het hoofdstel past haar als gegoten.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 09:51

Ik heb een voskleurige PRE met een prachtig hoofd die wel als paspop wil dienen..
Wij fotograferen ook graag en vinden t wel tof als hij een x een 'andere look' heeft :)
Hij komt qua hoofd uit op een kleine full, hij is niet zo groot van stuk. Ik kan je via pb wel een foto sturen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 14:50

Cambiar schreef:
Boh, hij ziet er goed uit, als je hem eens wil testen stuur ik hem graag op hoor ;-). Vind ik wel leuk m'n projectje op meerdere paardehoofdjes ;-).
Ik heb zelf een zwarte Lusitano met zwaar convex hoofd, het hoofdstel past haar als gegoten.

mag altijd, ik wil best eens passen en wat foto's maken! :j