Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
12345stal schreef:Ik zou het graag zonder middelen doen maar mischien is het voor hem beter om het wel weer te gaan geven hij had echt veel minder last van spanning. Ik zag hem vanmorgen voor het eerst hetzelfde in de wei doen als onder het zadel. Staan eten zoeken rondkijken ontploffen eten en weer zoeken ontploffen. Het kan ook door het weer komen er staat nu een flinke wind maar daar reageerde hij eerder niet op.
Heb toen nog aan je topic gedacht ! Maar goed, hier ook wind en wat regen en dan doet ie altijd zo'n malle dingen...al zo lang ik hem ken...net of elk blaadje aan een boom een spook is
12345stal schreef:Aan jus: maar dat is het hij luistert prima aan de longe. Heb zelf ook trainings gerichte longeer lessen gevolgd en werk volgens een systeem en doe alles op stem zonder zweep en hij luistert echt super goed. Buiten het rijden om luistert hij erg goed en is er vertrouwen. Ik heb hem een jaar en ben echt op de bodem begonnen hij was bang voor alles en had nergens vertrouwen in.