Ik wil over een aantal jaren misschien een andalusier kopen ( een veulentje)
Weten jullie ook iemand die veulentjes - andalusiers verkoopt. ( graag een betrouwbaar iemand
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marloeszan schreef:Stal melek heeft geen pre's meer zo te zien op haar website
stal uit Goes heb ik ook al gebeld maar die hebben ook geen zwarte staan op het moment.
Moeilijk moeilijk

Jellie schreef:Ik kwam dit topic tegen en zag dat er nu n paar x n Lusitano aan de ts wordt 'aanbevolen' om ook mee te nemen in haar zoektocht.
Wat is het 'voordeel' van dat ras tov de PRE?
Sentigo schreef:marloeszan schreef:Stal melek heeft geen pre's meer zo te zien op haar website
stal uit Goes heb ik ook al gebeld maar die hebben ook geen zwarte staan op het moment.
Moeilijk moeilijk
Even een vraagje tussendoor omdat ik zelr ook aan het sparen ben. Die stal uit goes zie ik regelmatig nieuwe paarden voorbijkomen. Van de goedkopere naar de hogere prijsklasse. Maar hoe heet deze stal en is dat een betrouwbare stal?
knuffeldier schreef:Die in goes staat algemeen bekend als onbetrouwbaar. Als je er iets leuks ziet zou ik zeker gaan kijken (ze hebben wel vaak leuke paarden zo op de foto's te zien) alleen heel goed laten keuren. Maar dat geldt natuurlijk altijd.
In het begin we even een opstijgprobleem gehad, maar dit heb ik gelukkig zelf kunnen oplossen.