Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romyv schreef:Wat een gave foto's!!!! Dan moeten wij nog eventjes dooroefenen hoor hihihi
Ik heb een half zusje van Beart (zelfde moeder, vader Gjalt), is nu 5jaar. Mn vriendin brengt haar uit, we zijn nu 9 maanden bezig en ze rijden al L2.
Ik merk dat sommige juryleden echt bizar streng zijn als ze ietsjes achter de LL komt! We hebben wel eens wedstrijden gehad dat ze voor alles een 5 hadden gegeven![]()
Op wedstrijd met losrijden:
[ Afbeelding ]
Hier zie je hoe ze iets achter de LL loopt..
en foto bij mij onder het zadel:
[ Afbeelding ]
DynamiteS schreef:@Sanet; gaaf paard! Gaat de middendraf wat hard?
Romyv schreef:Wat een gave foto's!!!! Dan moeten wij nog eventjes dooroefenen hoor hihihi
Ik heb een half zusje van Beart (zelfde moeder, vader Gjalt), is nu 5jaar. Mn vriendin brengt haar uit, we zijn nu 9 maanden bezig en ze rijden al L2.
Ik merk dat sommige juryleden echt bizar streng zijn als ze ietsjes achter de LL komt! We hebben wel eens wedstrijden gehad dat ze voor alles een 5 hadden gegeven![]()
Op wedstrijd met losrijden:
[ Afbeelding ]
Hier zie je hoe ze iets achter de LL loopt..
en foto bij mij onder het zadel:
[ Afbeelding ]
Kir_Ples schreef:Toen ik wedstrijden reed met mijn Fries (zijn er even tussen uit) was het heel verschilend. Juryleden met een voorkeur op kwpn maar ook juryleden die voorkeur hebben op Friezen, ook juryleden die er gewoon neutraal in waren en zo hoort het ook.