Fries paard gezocht (oplichting verwacht...)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:29

hier ook nog een link met een "oplichterspaard" van de beruchte site paardentekoop.net, veel verdachte advertenties alhier en met meldingen wordt niets gedaan. Slechte vertaalde mails retour met informatie dat het paard in spanje staat en dat er alleen vervoerskosten betaald hoeven te worden, trailer zelfs meegeleverd...
Ik heb een melding gemaakt bij de organisatie van deze site, maar geen reactie en....hij staat er nog steeds op!!!!!
het gaat om deze advertentie:

http://www.paardentekoop.net/advertenti ... paard.html

Lau

Re: Fries paard gezocht (oplichting verwacht...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:57

wat naar dat dit gewoon gebeurd, en dat mensen er in trappen.
en die advertentie hier boven die is gewoon regel recht ui de vertaal machine.
dus hoop dat er niemand intrapt.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:26

hoofvision schreef:
hier ook nog een link met een "oplichterspaard" van de beruchte site paardentekoop.net, veel verdachte advertenties alhier en met meldingen wordt niets gedaan. Slechte vertaalde mails retour met informatie dat het paard in spanje staat en dat er alleen vervoerskosten betaald hoeven te worden, trailer zelfs meegeleverd...
Ik heb een melding gemaakt bij de organisatie van deze site, maar geen reactie en....hij staat er nog steeds op!!!!!
het gaat om deze advertentie:

http://www.paardentekoop.net/advertenti ... paard.html

:+ een fries....hij is geschikt voor hoefsmid en dierenarts :D Wat moet ik mij daar bij voorstellen?

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:20

ja idd vertaalmachine werk! wel leuk paard overigens, ik dacht wellicht zijn het duitsers omdat de woonplaatrs op gronigen staat,ik zou zeggen stuur voor de grap een mailtje dan zie wat voor belachelijk antwoord je krijgt ook in vertaalmodusnederlands. en het ergste er wordt niets met mn melding op de site gedaan! grrrrr

vraag me ook af waar ze de foto's vandaan hebben geplukt

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:13

Kleur is ook wel bijzonder voor een fries :Y) Maar ze halen die foto's gewoon overal van internet. Maar je kijkt wel op als je opeens je paard ergens tegen komt op een verkoopsite en je weet van niks.

hoofvision

Re: Fries paard gezocht (oplichting verwacht...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:19

fries x tenessee walking horse he ;)