Dat zeggen mensen tegen ons ook met korte staart zijn het echte belsen!! En nee het wordt zeker geen discussie topic!! Het blijft een FOTO topic. Vanavond post ik een foto!!
Deze merrie heb ik overigens nog voor Corine gehad. Jantiena, nederlands trekpaard. Stokmaat 1,80. 9 jaar oud geworden helaas ivm verwaarlozing door vorige eigenaar. Ze had einschuss in haar achterbenen en was helaas al te ver heen om haar nog te redden. Superlief dier en door haar eigenlijk met het trekpaardenras besmet geraakt.
In het trekpaardentopic komen ook veel foto's voorbij, maar zal mijn schatjes hier even showen!
Als eerste Fleur! Belgisch Trekpaard, merrie, bruinschimmel, bijna 20!
Dan mijn Tycho! Nederlands Trekpaard, ruin, blauwschimmel, bijna 8.
En dan nog Anna aka Truuske! Nederlands Trekpaard (Belgische roots), merrie, bruin mealy, bijna 7.
Ze zijn allemaal beleerd onder t zadel en voor de kar. En verder doen we er mee ringrijden, fietsen, wandelen, longeren, slepen, etc. Met Tycho rijd ik ook officieel dressuurwedstrijden.
Leuk! weer een Trekpaarden topic! fotos zal ik van de week even plaatsen, zit nu mobiel... ik heb intussen alweer 7 jaar een nl trekpaard merrie Toosje, in juni wordt ze alweer 13. Ik doe aan Parelli met haar, wat ze erg leuk vind.
Ik zal proberen enkele foto's te plaatsen van mijn merrie Fiji (kruising belgisch trekpaard / fries vvan bijna 3 jaar) http://www.mijnalbum.nl/Album=E84EIYQW
Mag ik ook meepraten hier? Ik mis de grote reuzen een beetje! Heb vroeger een aantal jaar op een trekpaardenmelkerij gewerkt! Dat was echt een heerlijke tijd! (www.trekpaardenwereld.nl voor de geïnteresseerde Lekker tussen de veulentjes werken, of de grote paarden wat beweging geven Ze dragen volgens mij allemaal van de konijnenberg als stalnaam, dus wellicht dat er nog wat mensen een afstammeling hebben Tegenwoordig dus even trekpaardloos Maaaar.... Mn vriend vind ze heel leuk, en wil misschien zelf wel zo'n reus om mee te gaan op buitenrit!
Wat komen er veel leuke Trekpaarden voorbij! En wat een verschil tussen de types! Hele brede, maar ook hele luxe en allemaal verschillende kleuren!
Over het couperen; ik zou zelf nooit de keuze maken om een [ras] te couperen (tenzij het medisch noodzakelijk is), maar als er ooit nog eentje in mijn leven kom waarmee ik me echt verbonden voel en die is al gecoupeerd, dan zou dat me niet weerhouden.
Leentje, die van jou is inderdaad erg luxe met niet al teveel sok, daar heb je echt geluk mee qua beenaandoeningen.
TS, Tommy is een boos paard op de eerste foto.
Ik heb zelf een Nederlands [ras] van net 9 jaar en 1.72m hoog. In 2007 is ze bij me gekomen, net 3 en nog helemaal groen. Haar naam is Kim van de Hamstermolenberg en in 2010 heeft ze een eerste premie gekregen op de keuring. Papa is Dennis van Hopkampen. We krijgen om de week rijles en verder is ze voor de kar beleerd en gaan we heel vaak op buitenrit. Geweldig om op het zandpad in volle galop te gaan op een dier van 1000 kilo!! Verder doen we ook veel aan vrijheidsdressuur. En dan zijn er ook nog mensen die denken dat je met een [ras] niks kunt!
@koudbloedkim ja er kwam een andere te dicht bij! ik vond die tong zo leuk ik vind dat ook super in volle galop over een zandpad! ik ben echt fan van kim!! zulke leuke filmpjes op youtube
@jaan81 nee gewoon zomaar het is eigenlijk bedoelt als een fototopic! keer op elkaar reageren en meerendeels foto's!! maar er mag ook wel wat gekletst worden
zeldastip
Geplaatst: 04-05-13 19:34
hallo wij hebben ook zo een lieve kanjer anne van het zwaanen heike ze is bijna 4 jaar en super knap we doen vrijheids dressuur en lekker buitenritjes rijden en we hebben van het jaar onze eerste ringrij weddstrijd gehad ze deed het echt super nu gaan we oefenen en trainen voor bestgaand onder het zadel voor de zeeuwse dag van het paard
Eline_S_S
Geplaatst: 04-05-13 19:36
Jaah kim! Grote youtubefan hier! Zing eens een liedje voor ons!
@zeldastip lijkt een beetje op een bels bij ons. haha leukerd ik ben ook hele grote youtube fan
Saintelette
Geplaatst: 04-05-13 20:31
Oh foto's, ik zal even wat golden oldies erop gooien dan haha PAS OP: FOTO SPAM! Hier zit ik op Sandy (links), zij was zo'n geweldige moeder! Ze had zelfs 3 gaatjes in haar uier ipv 2 en als er veulens even hun moeder kwijt waren mochten ze altijd bij Sandy komen drinken! Stuntteam in wording Maar mijn aller aller aller grootste liefde was Elodie Tally-ho En de gaafste
Sorry voor alle foto's het waren er iets meer dan gedacht.... hihi
Jullie maken me gewoon jaloers met die mooie paarden!
lizet_lara
Geplaatst: 04-05-13 20:47
ik rijd samen met mijn moeder ook een belgische trekpaard / ardenner? zelf in gereden en mijn moeder is er fanatiek mee aan het lessen, zelfs wijken gaat haar al goed af
Lara: en zo (verkeers)mak als het maar kan
Saintelette
Geplaatst: 04-05-13 20:49
novito schreef:
leuke foto's! ik laat het voor deze keer toe, maar het is: 2 FOTO'S PER DAG!!!!!!!
Oh sorry
Nies_
Geplaatst: 04-05-13 20:59
Volgensmij is het 2 per post. Gaat er namelijk om dat de pagina's niet bomvol foto's komen. Of is dat ook niet meer?