14 april barokke wedstrijd (officieel KNHS) in Dalen (Dr)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 08:18

Goed gedaan Drunksheep!!

Het was erg gezellig en voor mij en Bonito ook qua proeven ok.
Ik heb ook sinds het najaar niet meer gestart en 4 maanden door het weer niet gereden. Nu sinds 2 weken weer bezig en gisteren 2 punten in het L2 gereden! *\o/*

Waarschijnlijk zullen we in de zomer nog een barokke wedstrijd in Dalen organiseren, dus houd de startlijsten in de gaten! ;)

Cyrina

Re: 14 april barokke wedstrijd (officieel KNHS) in Dalen (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 13:59

Goed gedaan beide!!

Ik was heel tevreden over de dag. Leuke mensen en combinaties, gezellige sfeer. Top!

Heb zelf ook gestart, had de afgelopen 14 dagen maar 3x kunnen rijden door alle drukte terwijl ik ook net de winterstop uitkwam en daar terplekke maar 10 minuten voordat ik moest starten op mijn paard zat, hahaha.

Cantaor was daardoor wat huppelig in galop, in mijn eerste proef daardoor net geen winst (179) de 2e proef toch wel een puntje (181) in het M1.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:29

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:52

He wat een nare foto's, als je zo kijkt zou het niveau om te janken zijn....

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:53

Ja dat is echt jammer, want dat was helemaal niet zo! Maar ja dat heb je met fotografen die echt niets van paardensport weten.. wss dacht hij dat een paard wat een bokje geeft een heel moelijke oefening is zo op 2 benen en dat uitstappen heel knap is want je hebt je teugels lang... whahaha

Er was ook een paardenfotograaf, haar foto's volgen nog!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 09:53

Was trouwens een oud mannetje, jaar of 80- 90, die was daar al eerder dan wijzelf zo'n zin had hij in die dag! En die was enthousiast!! Allemaal vragen stellen en hoe bijzonder dit wel niet was. Op een gegeven moment zegt hij tegen mij; ik had nog nooit van mijn leven een Frederiksborger gezien en nu is dat toch gelukt.. dat is toch mooi! Alleen daarom zou je zoiets al doen...

Brandy0379

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:34

Misschien stomme vraag van mij ;) maar weten jullie waar die bonte hengst staat? Hij reedt in de B met startkaart mee. Ik was meteen verkocht, zag dat kleine mannetje ermee rondstappen aan de hand langs de vreemde paarden. dan is hij dus wel zeer lief en opgevoed van karakter. Wil graag mijn merrie ermee laten dekken. Wie o wie kan mij aub helpen .. Als ik in verkeerde rubriek zit hoor ik het ook wel ..

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 12:54

Dat is dante de fries x knabstrupper. Hij staat in hollandscheveld

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 16:09

De foto's staan tot de Z online op www.monicabrouwer.nl
Ze zijn een STUK beter dan die van de fotograaf van de krant...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:05

Wat gaaf dat het zon geslaagde wedstrijd was zondag!! :) Ben heel benieuwd naar de foto's, maar kan ze niet vinden op die site?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 22:00

Cyrina schreef:
Was trouwens een oud mannetje, jaar of 80- 90, die was daar al eerder dan wijzelf zo'n zin had hij in die dag! En die was enthousiast!! Allemaal vragen stellen en hoe bijzonder dit wel niet was. Op een gegeven moment zegt hij tegen mij; ik had nog nooit van mijn leven een Frederiksborger gezien en nu is dat toch gelukt.. dat is toch mooi! Alleen daarom zou je zoiets al doen...

Superlief! Was inderdaad erg geïnteresseerd in onze Frederiksborger. Heeft vanaf het opzadelen tot aan mijn proeven staan kijken. Echt leuk om te zien :j

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 08:15

Wellicht is het volgende keer ook leuk om infokraampjes per ras te hebben. Alleen dat moet dan wel even door de verschillende liefhebbers geregeld worden, want als wij dat ook nog moetendoen...

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:23

retivi schreef:
De foto's staan tot de Z online op http://www.monicabrouwer.nl
Ze zijn een STUK beter dan die van de fotograaf van de krant...

Ook hier staan veel foto's op waar ik niet vrolijk wordt van de rijstijl

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 12:30

Dat hou je altijd. Er zijn ook een aantal mensen met heel lage punten gejureerd, maar ook mensen met heel hoge. Het wisselde, je kreeg wat je verdiende. De punten kun je vinden op http://www.startlijsten.nl

Sowieso is een foto altijd een moment, als je net een discussie hebt met je paard staat het erop, ook al is het 2 stappen later weer opgelost en aangezien het voor bijna iedereen weer de eerste buitenwedstrijd was, waren de paarden best een beetje fris.

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:45

Cyrina, ben ik het mee eens.
Ik denk dat je van geen enkele wedstrijd de hele dag foto's kan maken met alleen maar heel fijne harmonieuze momentopnames. Ik zie gelukkig ook heel veel foto's waar er het paard wel fijn en ontspannen door de ring gaat
Daarnaast was dit een wedstrijd waar veel combinaties aan meededen die er een tijd uit zijn geweest, waardoor er wat extra spanning was. Ook deden er veel hengsten mee, waarvan enkelen snel afgeleid en druk waren.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:04

De foto's geven toch een leuke impressie :j Ik vond de sfeer altijd erg prettig op de barokke wedstrijden waar ik ben wezen kijken.

Als er weer een barokke wedstrijd is in Drenthe kom ik ook weer kijken. Mocht je dan nog vrijwilligers nodig hebben voor standjes bied ik me graag aan, Go Frederiksborgers! :D