Sjolvir schreef:Enigste wat ik nou nog mis is de kosten van deelname, zal ik wel overheen gelezen hebben, maar kan het zo gauw niet vinden.
Staat onderaan op het inschrijfformulier.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mikkee schreef:ElCid, is het mogelijk om Dressuur en Stijltrail in de ene klasse (WE1 of 2) te starten en dan Speedtrail in bijvoorbeeld WE3?
Jammer Bellatrix, ik wil namelijk met m'n walker komen
ElCid schreef:Mikkee schreef:ElCid, nog een vraagje...
In het regelboek hebben ze het over draf. Als ik nu met mijn walker wil komen (die geen draf heeft maar een intermediate gait), wat doet de jury dan??
Hele goeie, ik gooi hem in de groep.
Citaat:Reactie van 1 van de jury leden:
Oplossing: start in we3 dan is er geen draf meer![]()
>
> En als er toch een draf proef gereden moet worden dan kijken we naar de specifieke gang van dit paard en beoordelen die qua taktmatigheid etc. Dat zou mijn voorstel zijn. Er zijn meer gangenpaarden die WE rijden. Een deel daarvan dreigt ook een ietwat viertakterige galop te hebben, dat mag natuurlijk niet. Er komen steeds meer gangenpaarden, het zijn geschikte working horses dus ik zou ze vooral welkom heten. Het lijkt me een aanrader om ze eerst een rondje in draf te laten rijden zodat we het beeld kunnen doorgronden. We promoten overal dat WE voor alle paarden geschikt is dus we moeten er maar een mouw aan passen zou ik denken.
) ook nog en kan ik dan een keer meedoen. Top dat bitloos gewoon is toegestaan in alle klasses! Mikkee schreef:Ja doen! Maar misschien ook leuke kans voor jou om met een van je MM's te oefenen?