P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:43

http://www.loscaballosluna.com/ zij vangt veel pre's op waar de Spanjaarden niet meer voor kunnen zorgen. Omdat ze gesponsord word is het vervoer naar NL gratis.
Laatst bijgewerkt door DaphneR93 op 11-01-13 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ryjajejo

Berichten: 186
Geregistreerd: 16-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:44

Sueno zeker heel mooi, maar heel lief ook :) Zou eens contact op nemen met de rijthof ze hebben er meerdere tekoop en die zijn stuk voor stuk prachtig en passen ook in je plaatje.
Daarnaast zijn zij zelf enorm veel bezig met hun paarden dus het zijn welopgevoede mooie paarden.
Ook hebben zij veel contacten met andere fokkers binnen het ras dus wellicht dat zij je anders ook verder kunnen helpen.

charysa
Berichten: 1029
Geregistreerd: 04-12-10

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:47

Op de bokt-markt heb ik laatst ook veel andalusier's zien staan.
Misschien daar even op kijken? Marktplaats? succes met zoeken!

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:50

Kan je straks niet beter in Engeland een paard kopen?

Cyrina

Berichten: 3214
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:01

DaphneR93 schreef:
http://www.loscaballosluna.com/ zij vangt veel pre's op waar de Spanjaarden niet meer voor kunnen zorgen. Omdat ze gesponsord word is het vervoer naar NL gratis.



Dit zijn over het algemeen geen PRE's maar papierloze paarden.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:35

Cyrina schreef:
DaphneR93 schreef:
http://www.loscaballosluna.com/ zij vangt veel pre's op waar de Spanjaarden niet meer voor kunnen zorgen. Omdat ze gesponsord word is het vervoer naar NL gratis.



Dit zijn over het algemeen geen PRE's maar papierloze paarden.

misschien vind ts deze paarden wel goed genoeg.vind het goed dat ze hier worden aangegeven.en met een papierloze hoeft niks mis te zijn.

Fantastico

Berichten: 382
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: Roosendaal

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:38


DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:45

Dit zijn over het algemeen geen PRE's maar papierloze paarden.[/quote]
misschien vind ts deze paarden wel goed genoeg.vind het goed dat ze hier worden aangegeven.en met een papierloze hoeft niks mis te zijn.[/quote]

Er zitten echt hele gave paarden bij en voor €2000 staat ie bij je op stal. Ze heeft overigens wel ook echte merk paarden staan hoor met eigen ogen gezien :)

mirmar
Berichten: 320
Geregistreerd: 28-05-06
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:47


jus

Berichten: 1170
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Alfaz del Pi / Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:13

Citaat:
Er zitten echt hele gave paarden bij en voor €2000 staat ie bij je op stal. Ze heeft overigens wel ook echte merk paarden staan hoor met eigen ogen gezien


Merk paarden ? Sorry maar net of we in Spanje gek zijn een goede PRE kost nog steeds geld , minder als voorheen maar ze worden niet weggegeven.

Jolet

Berichten: 812
Geregistreerd: 15-05-07

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:19

Ben ik meen eens jus.
Goede paarden blijven goede paarden en die blijven ondanks de crisis heus wel hun waarde houden...
Echt niet waar je normaal 12.000 voor betaald dat die nu ineens voor 2.000 weggaan...

DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:38

jus schreef:
Citaat:
Er zitten echt hele gave paarden bij en voor €2000 staat ie bij je op stal. Ze heeft overigens wel ook echte merk paarden staan hoor met eigen ogen gezien


Merk paarden ? Sorry maar net of we in Spanje gek zijn een goede PRE kost nog steeds geld , minder als voorheen maar ze worden niet weggegeven.


Eh met 'we' in Spanje bedoel je ook mij? Ik zeg niet dat mensen in Spanje gek zijn. Wel dat er veel paarden zijn die niet onderhouden kunnen worden. Maar als je het niks vind, en vind dat ik zeg dat Spanjaarden gek zijn prima!!! Ik bedoelde het als tip voor TS en niet voor jou...relax maar hoor...

Het budget van TS is niet echt heel ruim namelijk en in NL betaal je vaak teveel vanwege import kosten die bij de link die ik gaf betaald worden door een transport bedrijf.

DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:45

joletjuh schreef:
Ben ik meen eens jus.
Goede paarden blijven goede paarden en die blijven ondanks de crisis heus wel hun waarde houden...
Echt niet waar je normaal 12.000 voor betaald dat die nu ineens voor 2.000 weggaan...


TS zoekt niet paarden in de categorie 12.000 dus deze vergelijking met zulke "kwaliteit" is niet relevant toch?

Jolet

Berichten: 812
Geregistreerd: 15-05-07

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:49

Het is ook maar een voorbeeld, voel je vooral niet aangevallen

DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:55

joletjuh schreef:
Het is ook maar een voorbeeld, voel je vooral niet aangevallen


Ik voel me niet aangevallen. Maar TS zoekt een paard wat maximaal 5000 euro kost. Ik zeg niet dat paarden van 12.000 euro nu voor 2000 over de toonbank gaan. Is ook offtopic toch. Als TS het niets vind prima.

jus

Berichten: 1170
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Alfaz del Pi / Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:03

Bedoel met wij mensen die profesioneel bezig zijn met paarden in Spanje.

TS opent een topic met wat voor type paard ze zoekt en die geven ze niet weg in Spanje.
Heb zelf ook verschillende opvangpaarden wil dus niet zeggen dat er geen leuke dieren tussen kunnen zitten maar een mooie apto gekeurde hengst met ruime gangen heb ik nog niet gezien :+
Sterker nog twee van mijn opvangpaarden zijn onbetaalbaar (staan dus niet te koop) beste lespaarden die ik heb.

Jolet

Berichten: 812
Geregistreerd: 15-05-07

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:05

TS zocht ook geen PRE in Spanje maar in Nederland ;)

Hhilde

Berichten: 7532
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:08


DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:17

jus schreef:
Bedoel met wij mensen die profesioneel bezig zijn met paarden in Spanje.

TS opent een topic met wat voor type paard ze zoekt en die geven ze niet weg in Spanje.
Heb zelf ook verschillende opvangpaarden wil dus niet zeggen dat er geen leuke dieren tussen kunnen zitten maar een mooie apto gekeurde hengst met ruime gangen heb ik nog niet gezien :+
Sterker nog twee van mijn opvangpaarden zijn onbetaalbaar (staan dus niet te koop) beste lespaarden die ik heb.


Nee daar heb je gelijk in. Denk echter dat je een mooie gezonde apto gekeurde hengst met goede gangen ook niet gaat vinden binnen dit budget. Maar goed de prijzen zitten nog steeds tegenwoordig tussen wat de gek er voor over heeft en hoe nodig iemand er vanaf moet.

DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:23

joletjuh schreef:
TS zocht ook geen PRE in Spanje maar in Nederland ;)


O sorry mijn fout, overheen gelezen.

Jolet

Berichten: 812
Geregistreerd: 15-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:26

DaphneR93 schreef:
jus schreef:
Bedoel met wij mensen die profesioneel bezig zijn met paarden in Spanje.

TS opent een topic met wat voor type paard ze zoekt en die geven ze niet weg in Spanje.
Heb zelf ook verschillende opvangpaarden wil dus niet zeggen dat er geen leuke dieren tussen kunnen zitten maar een mooie apto gekeurde hengst met ruime gangen heb ik nog niet gezien :+
Sterker nog twee van mijn opvangpaarden zijn onbetaalbaar (staan dus niet te koop) beste lespaarden die ik heb.


Nee daar heb je gelijk in. Denk echter dat je een mooie gezonde apto gekeurde hengst met goede gangen ook niet gaat vinden binnen dit budget. Maar goed de prijzen zitten nog steeds tegenwoordig tussen wat de gek er voor over heeft en hoe nodig iemand er vanaf moet.


Dat denk ik ook niet

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:27

ik ga dit even volgen, wel zo handig voor later en sowieso leuk even rond te kijken.

Ik weet er zelf helaas geen uit mn hoofd

gitje65

Berichten: 1303
Geregistreerd: 02-11-05

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:37

Ik heb een bruine 2,5 jarige PRE hengst te koop (zie Boktmarkt oudere advertentie: v. Manchego II van www.fincalinda.nl), maar is misschien te jong maar je kunt altijd vrijblijvend komen kijken?
Linda van Belkum www.fincalinda.nl is een echte aanrader betrouwbaar adres ook (bij Apeldoorn) en heeft meerder PRE's te koop.
Succes, wel een dubbele uitdaging een nieuw paard en ook nog eens naar Engeland verhuizen!

Scarlatt

Berichten: 154
Geregistreerd: 30-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:37

Op je lijst stond ook Baroquehores, ik ben daar geweest voor een opendag moet zeggen dat daar een paar erg goede exemplaren tussen stonden, eigenaren ging ook erg leuk om met hun paarden. Maar geloof dat ze niet meer handelen in PRE's? Durf ik niet 100% zeker te zeggen.

Er zijn trouwens ook genoeg particuliere die leuke's PRE's te koop hebben staan, gewoon een beetje rondvragen en rondneuzen op internet. Misschien naar barokke dagen gaan? vind je ook genoeg mensen die er veel verstand van hebben. Ik wens je veel succes met je zoektocht!

Jitske

Berichten: 13082
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Den Haag

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:51

Een stalgenootje van mij heeft een aantal andalusiers voor de handel staan. Allemaal goed papier en worden netjes en vriendelijk (in)gereden. Omgeving Den Haag, dus nog in de buurt ook.
Als je interesse hebt stuur maar een pb. Ze hebben voor zover ik weet geen website, maar ik heb natuurlijk wel een telefoonnummer of een linkje naar Marktplaats ;)