Mijn merrie is gebracht met de ooievaar...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Mijn merrie is gebracht met de ooievaar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:37

Als ik die foto van nu zie, zou ik ook zeggen, volle Fries en geen kruising.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:40

Jeej daar heb je prachtige Lara weer :D

Ik zie vooral een volle Fries.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 15:09

Ze heeft alleen geen sokken meer. Maar ze heeft ook hele dunne benen. :j
Ze had heel erg last van mok dus ik heb de tondeuse eroverheen gehaald.
Afbeelding
Het jeukte nog een beetje haha!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:11

Ik denk ook aan spaans bloed! :j
Arm ding om onder zulke omstandigheden een veulen te moeten dragen en ter wereld te moeten brengen.
Ze is wel goed opgeknapt!

Leanne_Salvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:14

Wat een prachtig dier!!! :wow: Wow, ben er helemaal stil van..... echt heel mooi!

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:19

ik zie ook niks anders dan fries...wat zag ze er uit zeg..die ribben da's niet een beetje mager :\

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:03

Ik denk ook gewoon een volle fries hoor. Ik zie er niet echt iets anders in. Mijne is trouwens ook maar klein zoiets als die van jouw dat is ook een volle fries maar de vader niet goedgekeurd maar wel gewoon fries.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:11

gewoon een heel knap paard. Ik denk dat het heel veel Fries is. Je hebt natuurlijk heel veel verschillende types: smal, grof, breed. Dus je hebt best smalle friesjes met grote oren. Fijn om te zien dat het skeletje van de eerste foto is uitgegroeid tot een mooie knappe dame. Waarschijnlijk het product van een hobbyfokker, of een ongelukje met de hengst van de buurman die over de omheining kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 10:26

Je hebt er een mooi paardje van gemaakt hoor! Zij is blij met zo en eigenaar...

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:18

Ik denk een volle fries.
Spaans bloed zie ik er absoluut niet in, begrijp niet waarom dat steeds gezegd wordt hier!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:23

Zow die was mager -O- Je hebt haar wel prachtig opgeknapt, mn complimenten! Ik denk dat het een volle fries is, mijn friese ruin ziet er ook ongeveer zo uit, heeft ook geen sokken en krullen maar is op papier toch wel 100% fries. Dus dat kan best. Zie er verder geen ander ras in.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 17:30

Knap paard is ze geworden zeg!!! Echt heel mooi!

Vreemde stalgenoten heb jij die zeggen dat een Fries altijd krullen heeft. Ik ken meer Friezen zonder krullen van nature dan met krullen. Alleen de meeste eigenaren houden de manen in vlechten zodat het lijkt alsof ze krullen hebben als de vlechten eruit zijn. En 1,57 is een nromale maat voor een fries zeler als ze het on de groei even wat minder hebben gehad, maar zelfs zonder voldoet ze nog gewoon aan de stokmaat. Ze zou dus heel goed een volle fries kunnen zijn van niet goedgekeurde ouders.

Het Spaanse bloed wat ik hier genoemd zie snap ik ook wel een beetje. Ze heeft de lage staartimplant en kortere rug van een Spanjaard. Ook heeft haar hoofd wel een Spaans profiel, maar weer de lengte van een Fries.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:34

ik vind dit een prachtig paard.ik vind dit absoluut geen volle fries.kijk naar de hals en de borst.wat er wel in zit durf ik je niet te zeggen,maar het is een plaatje(endat zegt iemand die niet van friezen houd)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 18:43

keona schreef:
ik vind dit een prachtig paard.ik vind dit absoluut geen volle fries.kijk naar de hals en de borst.wat er wel in zit durf ik je niet te zeggen,maar het is een plaatje(endat zegt iemand die niet van friezen houd)

De meeste mensen die niks met Friezen hebben vinden die van mij geweldig haha! Altijd zo leuk om te horen! :D

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:44

Ze is van ver gekomen maar een prachtpaard heb je. Nog heel veel plezier met haar.