Is dit een bokker? (Drunense Duinen)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Is dit een bokker? (Drunense Duinen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:24

Mooi paard zeg!! Hopelijk vind je de ruiter nog!

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:57

Moderatoropmerking:
gezien dit om een PRE ruiter gaat, verplaatst naar BKR

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:07

Je zou jezelf hier maar tegenkomen en lezen dat iedereen je paard mooi vindt, enz! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:19

Essie73

Ik zal wel dom zijn maar waar zie jij aan dat dit een PRE is? :')

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:24

Nou eerlijk gezegd vind ik het paard zo op de foto niet eens op een PRE lijken, nou zien we natuurlijk ook maar een klein stukje van het paard...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:28

Ik heb eerder het idee dat het een Spaanse of Russische arabier is óf een nrps oid met een flinke scheut arabisch bloed.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:29

vind het meer op een tuiger lijken dan op een PRE.... mischien de datum bij titel zetten.
verder over foto wel of niet, de eigenaar mag bezwaar maken als deze ongevraagd worden verspreid en moeten dan worden verwijderd word dit niet gedaan dan kan degene op de foto aangifte doen.

laatst nog nagevragen bij politie etc, omdat de buurman van mijn foto had gemaakt. maar dat is lang verhaal met hond.

hoop dat je haar vind. en vond het ook wel even moeilijk hoor of het een man of vrouw was

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:30

Ik vind het idd een prachtig paard. Ik snap ook niet helemaal waarom het een PRE zou moeten zijn? Dat is echt niet het eerste ras waar ik aan denk als ik die foto's zo zie!
Leuk dat je zo de ruiter op probeert te sporen. Ik zou het onwijs luek vinden als iemand foto's van mij had geschoten en ze zo bij mij terecht wou laten komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:31

Misschien is Essie in de war met de shoot van vorig weekend :)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:36

ts wat voor ras dacht jij dat het was voor mijn is het echt een tuiger of gelders qua nek en hoofd draging. en qua uitstraling

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:36

jeetje. wat een prachtige combi. ik hoop dat het een bokker. en dat paard :+:

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:37

Nee het hoofd is te fijn het oog te groot en het oor te klein voor een tuiger of gelderse.

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:01

Robijntjah schreef:
Essie73

Ik zal wel dom zijn maar waar zie jij aan dat dit een PRE is? :')

Ik had het over een PRE ruiter (zie gesloten dubbel topic [BKR] Welke bokker is dit?)

Ik heb werkelijk geen idee welk ras dit paard is :D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:04

xColorCross schreef:
Je zou jezelf hier maar tegenkomen en lezen dat iedereen je paard mooi vindt, enz! :)

En dat je op een man én een vrouw lijkt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:08

Uh maar wat is een pre ruiter? :+

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:09

ShauniBef schreef:
xColorCross schreef:

En dat je op een man én een vrouw lijkt :D

:') :j ik vind het een vrouw :j

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:12

Essie73 schreef:
gezien dit om een PRE ruiter gaat, verplaatst naar BKR

Waarom verplaatst?
Als het een ander ras is vind de ruiter de foto's nooit.

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:28

Goof schreef:
Ik kreeg de tip om onderstaande foto's hier te plaatsen in mijn 'zoektocht' naar de persoon (wellicht een bokker?) op deze foto, omdat zij shows voor het PRE-stamboek schijnt te rijden.

Ik kwam deze prachtige combinatie tegen in de Drunense Duinen afgelopen zondag en zou haar graag blij maken met deze foto's. Ik hoop dat iemand haar (her)kent :D

vanwege bovenstaande zin. Topic mag maar in 1 forum geplaatst worden en wij van het team zijn van mening dat ze op deze plek het meeste kans maakt om de ruiter te vinden.

*term PRE ruiter heb ik zelf bedacht haha, zal hem laten opnemen in het woordenboek*

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 18:06

Dank je wel essie, ik had hem zelf ook al geopend in het juiste gedeelte, dus ik vermoed dat dit topic er dan 2x staat :+

Dank allemaal voor het meedenken. Ik hoop dat iemand uiteindelijk weet wie het is.

Paard is overigens zeker geen tuiger, het was te chique daarvoor :+
En de persoon erop is duidelijk een zij, die discussie hoeft dus ook niet gevoerd te worden ;)

Jennifer8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 19:51

Je enige aanwijzing is dat deze dame shows voor het PRE-stamboek zou rijden, dat verminderd de mogelijkheden wel aanzienlijk. Ik ken denk ik maar één iemand met zulk kort haar die shows rijdt met haar PRE en dat is Mieke Hylkema, maar ik twijfel sterk of zij dat is op de foto's. Bij mijn weten heeft Mieke geen voskleurig paard en woont ze ook zeker niet in de buurt van de drunense duinen. En anders had Cyrina haar wellicht direct herkend.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:48

Essie73 schreef:
Goof schreef:
Ik kreeg de tip om onderstaande foto's hier te plaatsen in mijn 'zoektocht' naar de persoon (wellicht een bokker?) op deze foto, omdat zij shows voor het PRE-stamboek schijnt te rijden.

Ik kwam deze prachtige combinatie tegen in de Drunense Duinen afgelopen zondag en zou haar graag blij maken met deze foto's. Ik hoop dat iemand haar (her)kent :D

vanwege bovenstaande zin. Topic mag maar in 1 forum geplaatst worden en wij van het team zijn van mening dat ze op deze plek het meeste kans maakt om de ruiter te vinden.

*term PRE ruiter heb ik zelf bedacht haha, zal hem laten opnemen in het woordenboek*

Ik denk dat er een verwarring is. Door het petje en korte donkere haar zou ze inderdaad aangezien kunnen zijn voor Mieke Hylkema die idd shows rijdt met haar PRE merrie. (Nu snap ik ook waarom ik een pb kreeg of ik haar kende). Maar dit is Mieke niet (en ook geen ander PRE showruiter). Dus ik denk dat het hier weer weg kan.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 16:51

Vind het een redelijk smal paard voor een PRE , manen kort ? en een niet typisch PRE hoofd , ook martingaal past niet echt bij een PRE hebben ze (bijna) nooit nodig , tenminste hier in Spanje zie ik het nooit bij PRE's , wel mooie fotos :D

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:43

ben benieuwd :D Maar wat een machtig mooi paard !

kilkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:07

nou, je hebt me gevonden. ik ben geen bokker maar voor deze gelegenheid wel geworden. Wat leuk dat je zoveel moeite hebt gedaan om mij te vinden. Uiteindelijk via een vriendin die weer vriendinnen hebben die op manege van Loon rijden die mij herkende op de foto.. hele mooie foto's! wel grappig om al de reacties te lezen. Mijn paard is trouwens geen paard maar een pony van 1.44 m. ik rij er jachten mee en hij is te koop. Idd een nrps met heel wat arabisch bloed.

groetjes lonneke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:08

Wat leuk :D