Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wellicht is een beperkte rontgenologische keuring dan geen slecht idee. Dan ben je voor een paar honderd euro klaar, maar heb je net wat meer zekerheid.
rOcky_lofz schreef:dus je denkt dat ik een kind ben van 12-13 ??!!![]()
ik vind het sneu voor de hengst als je hem hengst laat en hij niet eens mag dekken! je hoor mij verder niet zeggen dat je het MOET doen.. ja ik heb zelf vaker (friese) hengsten gereden, en ja,.. hengsten zijn nou eenmaal mooier qua nek enzo.. maar dat is toch geen reden om hem hengst te laten ????
als je hem nu gaat ruinen, dan houd hij die nek ook wel hoor!

Angela schreef:Omdat je aangeeft al langer ervaring te hebben met hengsten, en hem ook een paardwaardig bestaan kan bieden als hengst, is het zeker het proberen waard om hem hengst te houden. De prijs is wel laag, zeker omdat hij niet echt mini is met 1,64 m. Ik zat meer aan 1,55 te denken bij "te klein"Wellicht is een beperkte rontgenologische keuring dan geen slecht idee. Dan ben je voor een paar honderd euro klaar, maar heb je net wat meer zekerheid.
Over hengsten die niet mogen dekken: dat mogen de meeste ruinen ook niet... als je niet iedere dag hengstige merries voor de neus zet, is daar imo niets mis mee.

rOcky_lofz schreef:bijdehandje??!!!![]()
Nee, ben zeker niet bij de hand! ik kijk eerder naar het paard als naar de ruiter..
en nee, maar ze kunnen iig wel hun sperma en gevoelens kwijt!
en dan geloof je me maar niet.. moet je lekker zelf weten.. ik weet iig dat het waar is![]()
en je hoort mij niet zeggen dat ik, nu, op dit moment,.. met hengsten werk!! maar ik heb zekers wel met hun gewerkt.. en hengsten die niet mogen dekken of later pas ergens mogen dekken, die zijn zekers niet blij! ze kunnen aardig lastig worden, omdat ze vol zitten met hun gevoelens!
je zou het ook eens om kunnen draaien, maar volgensmij doe jij dat niet!

rOcky_lofz schreef:ik 16hahaha grapje zeker ????
NOGMAALS,, ik heb vaker met hengsten gewerkt, en ik weet gewoon dat als ze niet/later mogen dekken dat sommige lastig kunnen worden..
waarom zouden merrie's zielig moeten zijn..
merk aan je, dat het alleen maar om jou draait, en niet om het paard.. anders had je de rollen wel omgedraaid met die hengst..
wat je doet, moet je lekker zelf weten maar vraag dan niet de mening van andere bokkers als je het zelf zo goed weet..

blackbeatle schreef:Ellie_F; Wil je heel het topic even doorlezen?
Dat meisje wilt mij de les gaan lezen over hengsten, en ik heb al 2x eerder aangegeven dat ik al mijn gehele leven met hengsten werk en zij blijft dat onzin vinden etc.

Ellie_F schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen maar dat betekend niet dat jij de mensen die moeite doen om je te adviseren zo kan afblaffen. Misschien past het niet in je straatje, ben je het er niet mee eens etc... dat kan maar respecteer het dat iemand de moeite neemt je verhaal door te lezen en advies te geven.
Ken je de handelaar persoonlijk?