ONNE 376

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vivianl

Re: ONNE 376

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:32

Hoe doen jullie dit met deze paarden op het strand of bij water? Zijn jullie niet bang dat hij of zij er in gaat liggen?

marloes91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:01

@vivianl Die van mij is nog maar 1,5 jaar. Dus heb daar geen last van haha. Doet die van jou dat wel?

vivianl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:28

@Marloes oh hihi, lieve uk nog dus! Sjerk heeft het van Zijn moeder en zus overgenomen. Ik ben 1 ker baar het strand geweest en hij ging het water prima in, maar kwam er lastig weer uit en deed zn hoofd al naar beneden om te ruiken, nou doen ze dit vaker in zee natuurlijk, maar waar toch bang dat hij ging liggen!

marloes91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:28

Haha ja vivianl echt nog een prullie, al gaat het wel hard met groeien, ze meet nu 1.53. Dus ze heeft nog ff om door te groeien hihi.
Haha wat leuk dat hij dat zo lekker vind! Snap dat je wel een beetje bang was voor rollen. Het is ook mijn ultieme droom ooit eens naar het strand te aan met josje.
Ga je msshien naar de centrale hengstenkeuring? Als het goed is komt onne ook :)

vivianl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 01:14

@marloes, ooh dan groeit ze zeker nog wel, nu al een mooie hoogte voor haar leeftijd! Ja, hij geniet er echt van, hij schuurt zn hals ook door de plas als hij ligt, hihi! Ik ben er inderdaad wat bang voor nog, maar in de omgeving is veel strand, dus kunnen hier wel goed gaan oefenen! Strand is super, hoop dat je die kans krijgt! Nee ik ga daar niet heen, we vieren dan mijn vriend zijn verjaardag en daarnaast woon in in Middelburg, Zeeland, dus voor mij is dat de andere kant van nederland, helaas! Ooit hoop ik Onne nog eens in levende lijve te zien, want wat is het toch een knapperd he?!

marloes91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:28

@ vivianl jaa zeker, ze groeit nu ongeveer 2 cm per maand, ik denk dat ze wel boven de 1.60 uitgaat komen. Hoop eigenlijk dat ze 1.65 wordt. Kei leuk dat hij er zo van geniet! Okee alvast gefeliciteerd. Het is echt een prachtige hengst. :) als je nog meer fotos heb van jou parel ben ik wel benieuwd naar, altijd leuk om te vergelijken haha

vivianl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:09

@marloes, Oh dat gaat hard zeg! Sjerk is 1.63 ongeveer, prima hoogte :) Dankjewel voor je felicitatie! Ja ik heb hem op foto's gezien en ik vind hem echt prachtig! Ik kan er misschien wat mailen? hier in een bericht foto's uploaden lukt niet helemaal namelijk. :P

marloes91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:33

@ vivianl ja gaat echt hard indd, 1.63 is echt prima!!! Hele fijne hoogte. Graag gedaan natuurlijk! Hoelang heb jij sjerk al? Heb je ook specifiek voor onne gekozen?
Foto's zou wel leuk zijn, zou ik via een pb mijn mail sturen?

vivianl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:13

@Marloes , hihi het komt vast goed met de hoogte! Hij heeft wel een kort lijf, dekenmaat 185, maar dat is met rijden wel fijn. Ik heb Sjerk nu 4 jaar, vanaf zijn derde dus :) nee ik heb eigenlijk per toeval n onne, ik ben op een n stal wezen kijken, en Sjerk viel me heel erg op daar, gelijk verliefd hihi! Jij wel? Ja dat is goed, dan stuur ik vanavondvwat foto's via de mail :)