Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silke_ schreef:Laat je hem op Ravensbos staan?
Jibbel schreef:Is dit écht een 2,5 jarige?
Ik vind hem er nl. meer uitzien als een jaarling qua bouw en ook gezien de lengte van zijn staart.
Imo is inrijden over 2 maand nog veel te vroeg, voor zo puppy als hij er nog uit ziet..
KusNiek schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-RCCE4RGC-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HRNAE884-D.jpg
Dit is m dan! Tis echt een wereld van verschil sinds een maand geleden! hij is enorm braaf geworden een stuk minder bang en heeft al heel veel geleerd! Hij laat inmiddels een deken toe.. hoofdstel kent hij ook al en aan de longeerlijk gaat super! poetsen vind hij wel nog heel erg eng en voetjes optillen om zn hoeven uit te krabben laat hij nog helemaal niet toe dan gaat hij stijgeren.. Maar komt goed we hebben tijd genoeg... Ben echt blij met mn mannetje
KusNiek schreef:Jibbel schreef:Is dit écht een 2,5 jarige?
Ik vind hem er nl. meer uitzien als een jaarling qua bouw en ook gezien de lengte van zijn staart.
Imo is inrijden over 2 maand nog veel te vroeg, voor zo puppy als hij er nog uit ziet..
Lijkt zo omdat hij toch wat klein is en zn staart helemaal is afgeknabbelt.. Maar de veearts vond ook dat we hem wat meer tijd moeten geven om te groeien.. Dus we hebben besloten dat hij pas in april word beleerd.. Ik zal kijken of ik een deze dagen nog eens een goede foto kan maken.. dan kun je echt zien hoe goed hij al is gegroeit. Hij heeft al meer KONTen word ineens ook groot.. we hebben m gemeten toen hij net thuis was en toen was hij 1,54 over 2 weken word hij weer gemeten.. ik ben benieuwd.. Maar ik laat hem ook een beetje het tempo bepalen.. als ik denk dat hij in april ook nog niet klaar is om te beleren wachten we gewoon nog even.. IK HEB GEEN HAAST...
KusNiek schreef:Mijn eigen veearts is erbij geweest en daar hebben we al eerder paarden mee aangekocht.. Hij heeft nu wel ee chip en t maakt me nu ook allemaal niet uit.. Hij is van mij en ik ben blij met m.. Het gaat super nu en zoals t er nu aan toe is is de volgende stap beleren.. komt helemaal goed.. we forceren niks.. En ik ben niet meer teleur te stellen.. De liefde heeft t overwonnen