Cambiar schreef:x_Quinta_x schreef:Ik moet van mijn instructrie nu nog wat door doen met mijn gewone kaptoom. Als alle knopjes van het grondwerk rechtrichten erop zitten, kan ik aan de slag met een semi-kaptoom met kandare. Dat zal over een maandje of 2 zijn. Ik had een zweedse site gevonden met best democratische prijzen, alleen de verzendingskosten zijn 20 euro bijna, maarja als je wil paardrijden betaal je meestal wel wat.
Toch bedankt cambiar
Geen probleem, maar heb ondertussen antwoord gehad en ze kunnen ze leveren voor 70 euro plus verzendingskosten (dacht iets van een 6 euro?) ( met decoratie/versiering beetje duurder), handgenaaid, eerste klasse leder uit Oostenrijk, maar met beter systeem dan de academische kaptooms die ik gezien heb, waarvan de kaakriem niet vastgenaaid was waardoor die naar beneden schoof. De kaakriem zal met een gespje verstelbaar zijn. De ketting en neusriem is dezelfde als de Branderup, maar kan op verzoek nog bij gepolsterd worden (meerprijs).
Dat probleem met de kaakriem heb ik dus ook.
Ik had eerst een bruine die had het ook. Omdat het leer daar niet goed van was heb ik heb terug gestuurd en een andere gehad (zwarte) helaas zakt hier dus ook de kaakriem van.
Eigenlijk baal ik daar wel erg van.