Dat gaat hard, Sanapril, wat een pracht paard. Beetje bont vind ik super chic.
Yltje
Geplaatst: 10-08-11 20:55
Ik zie echt geweldige paarden, natuurlijk Sendero, de 2 friezen hierboven zijn ook om van te smullen net als Yme.& de berber hengsten natuurlijk wat een prachtige dieren! En de rest mag zich niet achtergebleven voelen want óh wat zijn die barokke paardjes knap.
hier Ilea natuurlijk ook nog eens & voor de fun haar super stoere houding met ons carrousel pakkie aan, ik moet toch zeggen, dat blauw en die jurk staan ilea echt super ^^ beter als bij de KWPN-ers in de groep
unamie
Geplaatst: 10-08-11 21:00
Bij deze stel ik mijn knappe PRE dame Labrusca ook eens voor Zijn wel wat oudere foto's Inmiddels is ze 2 keer zo breed
Leuk een nieuw topic! En al veel prachtige foto's. Deel ik er ook weer 2
Eentje van deze knappe 8-jarige PRE die binnenkort bij ons op stal komt te staan, een kennis heeft deze gekocht van het Balingehof/Baroque Horses:
En mijn eigen knapperd:
:
Limonero lijkt (voor zover ik hem nu gezien heb) precies een zwarte versie van Furia, wij verwachten dan ook dat Duo Penotti ( ) het prima met elkaar gaat vinden
Madelief wat een lekker ding is dat zwartje zeg! Echt helemaal mijn type het lijkt alleen net of hij iets overbouwd is maar dat zal wel door de hoek van de foto komen zit de nieuwe eigenaar ook op bokt? Zo niet houd ons maar regelmatig op de hoogte met foto's Fuur blijft uiteraard ook een beauty!!
madelief88
Geplaatst: 10-08-11 21:22
Ja, het is ook echt mijn type, vooral qua karakter, beetje zelfde als Furia Op de foto lijkt hij inderdaad iets overbouwd (vond dat in het echt amper, misschien een tikje, maar daar hebben toch wel veel anda's beetje last van). De nieuwe eigenaar zit wel op bokt geloof ik, maar niet fanatiek. Ik zal haar even aansporen dat wel te worden En anders toestemming vragen of ik af en toe eens een fotootje mag delen
panchosil
Geplaatst: 10-08-11 21:35
nou..nou..... wat een knapperds! madelief88 wat zijn ze mooi!!! unamie zo!!wat een gaaf beesje!hoe oud? yltje mooie zwarte parel!
Madelief: Limonero is leuk!!! Ik moet dan maar weer snel jullie kant op komen om hem in het echt te komen bewonderen
Nouvel
Geplaatst: 10-08-11 21:54
mooi mooi mooi allemaal weer!
panchosil
Geplaatst: 10-08-11 22:19
Igneo!!die mag zeker niet ontbreken!! mooi mannetje!
Jesser
Geplaatst: 11-08-11 05:56
En hier is Querido weer...
En zijn heerlijke hanglip als ik met hem aan het poetsen ben
lovelance
Geplaatst: 11-08-11 07:27
Gisteren is er hier zand in de paddock gereden, er liggen nu nog overal (tijdelijk) heuveltjes. De mannen toch maar even los gelaten om te kijken wat ze zouden doen ermee.. Ik heb zo gelachen!
Querido is een plaatje! lovelance wat een geweldige foto's zeg! ze gaan helemaal uit hun dakkie!! prinslover waauww!!wat een foto! ilonab waaa!!wat een mooitje zo mooi zwart!zeg! onley kijk dat toch is liggen chill chil... chimanga mooie dame zeg!