Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nombrado schreef:Vroeguh, was er vanuit de vereniging een initiatief , en kwam rafael soto een clinic geven
geweldig initiatief, geweldige dag....geweldig veel geleerd van deze beste man!
helaas worden deze dingen, én niet meer vanuit de vereniging geregeld, en ligt de focus veel te veel op het maken van een leuk blad, en een verenigingsdag waar je altijd maar weer dezelfde mensen ziet.
het niveau vind ik er ook niet beter op worden.
de oude vereniging, had, marjolijn kielstra (met een niveau wat echt goed was) eh, die duitser, (ben even zijn naam kwijt)
dit was altijd tijdens de premiekeuring, dus voor iedereen wat wils.
je hoefde als deelnemer maar 1 keer te komen met je hengst of merrie. niet 3 dagen achter elkaar.
en het was tenminste te betalen om mee te doen (25 euro per deelname)
tegenwoordig is het 160 euro, en moet je 3 dagen blijven....(en dus ook vaak overnachtern)
Voor mij zijn dit soort keuringen niet meer wat het geweest is.
Het intitiatief van de barokke dag is leuk, maar ik zou wat meer variatie willen zien in het geheel.
en trek eens buitenlanders aan, die wat leuke nieuwe dingen komen laten zien.
het is volgens mij nu 4 keer geweest..., maar 4x veelal dezelfde shows (althans mensen) die rijtechnisch er niet op vooruit gegaan zijn.
mooie paarden zijn het zeker...., maar dat zie je er daar vaak niet aan af. Dat is jammer.
Toch volgende keer maar fuego laten komen (ook super publiekstrekker!)
laulau85 schreef:nombrado schreef:Vroeguh, was er vanuit de vereniging een initiatief , en kwam rafael soto een clinic geven
geweldig initiatief, geweldige dag....geweldig veel geleerd van deze beste man!
helaas worden deze dingen, én niet meer vanuit de vereniging geregeld, en ligt de focus veel te veel op het maken van een leuk blad, en een verenigingsdag waar je altijd maar weer dezelfde mensen ziet.
het niveau vind ik er ook niet beter op worden.
de oude vereniging, had, marjolijn kielstra (met een niveau wat echt goed was) eh, die duitser, (ben even zijn naam kwijt)
dit was altijd tijdens de premiekeuring, dus voor iedereen wat wils.
je hoefde als deelnemer maar 1 keer te komen met je hengst of merrie. niet 3 dagen achter elkaar.
en het was tenminste te betalen om mee te doen (25 euro per deelname)
tegenwoordig is het 160 euro, en moet je 3 dagen blijven....(en dus ook vaak overnachtern)
Voor mij zijn dit soort keuringen niet meer wat het geweest is.
Het intitiatief van de barokke dag is leuk, maar ik zou wat meer variatie willen zien in het geheel.
en trek eens buitenlanders aan, die wat leuke nieuwe dingen komen laten zien.
het is volgens mij nu 4 keer geweest..., maar 4x veelal dezelfde shows (althans mensen) die rijtechnisch er niet op vooruit gegaan zijn.
mooie paarden zijn het zeker...., maar dat zie je er daar vaak niet aan af. Dat is jammer.
Toch volgende keer maar fuego laten komen (ook super publiekstrekker!)
Jij nog een geldboompje in de tuin, wie weet kan je sponsoren...
nombrado schreef:hmm, ik ga liever naar spanje om de jongens te bekijken, dan hier in dit regenland hahahahah
meteen een vakantietje aanvast plakken.
laulau85 schreef:Ik vind altijd dat er zo makkelijk geklaagd wordt bij evementen over wat er allemaal beter kan maar heb nog niemand gehoord die er iets voor wil doen...
Cyrina schreef:nombrado schreef:hmm, ik ga liever naar spanje om de jongens te bekijken, dan hier in dit regenland hahahahah
meteen een vakantietje aanvast plakken.
Tja, net zeg je dat je het jammer vind dat men nooit meer regelt dat ze hier komen, komen ze hier.. is het weer niet goed![]()
Ik heb zelf op zich ook niks met HE, maar ik vind het geweldig dat onze paarden daar mogen schitteren, ze gaan niet wegvallen in de massa, maar worden de rode draad door het hele evenement!!
nombrado schreef:laulau85 schreef:Ik vind altijd dat er zo makkelijk geklaagd wordt bij evementen over wat er allemaal beter kan maar heb nog niemand gehoord die er iets voor wil doen...
ojawel hoor, voorbeelden zat, ideeen zat, bekenden zat, goede ruiters zat
lastig is, dat dit soort mensen niet voor niks komen (en terecht)
en dat gaat dus ten koste van de kwaliteit van zon evenement (en de naam van de PRE helaas)
als het ras gepromoot moet worden, zal er ook in geinvesteerd moeten worden.