Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
XshaartjeX schreef:panchosil schreef:winterjas!
Ik heb wel wat centjes voor over !
Als het maar een goede jas is en vooral
sterke jas!
vind ik ook inderdaad!
willen jullie overigens graag dat het van een paardensport merk is of maakt dat niet uit? Ik heb nu namelijk een rucanor jas (van mn tante gekregen die daar werkt) en die is echt ideaal! Is ook een soort bomberjas..
Morfeo schreef:Waarom niet, als die mensen dat leuk vinden om er dan mee te lopen...
Zo zou ik bijvoorbeeld nooit met een KWPN jas gaan lopen.
Als je een model hebt gevonden kan je misschien een mailtje sturen naar het stamboek?
Wil best helpen zoeken hoor.
Karlijnxxx schreef:Ik zat dit toevallig te lezen, heb geen PRE ook niet geinteresseerd in een jas, maar bedenk wel dat als je een jas laat borduren dat deze waarschijnlijk niet meer waterdicht is hierna. Of zit ik hier fout in?
Cyrina schreef:Bovenste is een Doma vaquera ruiter, onderste een Alta Escuela ruiter.
Ik zou toch eerder wat neutralers kiezen, bijv. alleen het paard, omdat je anders zo op een bepaalde rijstijl vastgepint wordt.

verder had ik nog gezocht naar mooie lettertypen die ga ik later ook nog even toevoegen
XshaartjeX schreef:
bij de jas is er een goede mogelijkheid om op de borst te borduren en op de rug. Zit een 'losse' flap zegmaar. op de mouw kan het er doorheen als het goed is. Ga even een goed bedrijf zoeken voor het borduren of hebben jullie het liever bedrukt?