Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En geloof me maar! Dat voelde heel erg goed! Ik heb ooit in een grijs verleden ook gereden op een KWPN (Een Ramiro) die ook dat had gelopen en ik vond de lusitano zelfs beter! Dus dat het niet zou kunnen is onzin. Ik mis ook het commentaar van Lobke en haar Licor. Die heeft haar PRE ook heel hoog zitten toch? Echt een heel capabel prachtbeest!

haha
ben wel heel benieuwd! 
evyy11 schreef:ik bedoel op z niveau ofzo
want olgens mij zijn ze daar juist de beste in voor hun verzamelde gangen maar minder voor uitgestrekte gangen of valt dit aan te leren?

Ikzelf ben het meestal eens met mijn jurering. Ik heb nu 3 x gehad dat ik benadeeld werd, maar ook 3 x dat ik dacht; zijn die punten nou niet wat veel
Maar het liefst heb ik gewoon de punten die ik verdien. Want de 3x dat ik overgewaardeerd was, zat vlak achter elkaar en daar werd ik een beetje lui van
dat jij zo'n mooi paard krijgt waarmee je hem gaat verslaan op wedstrijden

nickyf schreef:En als het al zo zou zijn (wat ik echt niet denk, ik denk dat ze er juist goed in zijn) Dan kan je ook zien als een uitdaging..
Als je dan hoger komt dat kan je extra trots zijn, omdat jij daar bent gekomen met aan andalusier!
)