waarom gaat mijn Andalusier ongevraagd in de spaanse pas?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
immii_clarr

Berichten: 791
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Zuiderwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:17

krijgt ze inmiddels niet meer om hoor, was dat ze een jaar of 2 was, en het nogal grappig vond je het hele erf over te sleuren,(toen kocht ik der, en had verder nog weinig manieren) even een paar weken kettinkje erom heen en is nu nagenoeg nooit meer nodig.. alleen laatst nog even een paar dagen, ze moet rustig blijven en stappen vanwege peesblessure dus dan maar even kettinkje om, maar ze is nu weer lekker rustig!

jjustangela

Berichten: 226
Geregistreerd: 13-09-10
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:41

het zit gewoon in het ras:)

Moll

Berichten: 3270
Geregistreerd: 20-06-05
Woonplaats: capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:48

BrankaZ schreef:
Ik ga mee met voorgaande reacties. Aanvulling: het kan ook onduidelijkheid/te streng inwerken van jouw hulpen zijn. Iberische paarden zijn erg slim en vindingrijk en gaan zoeken wat je vraagt. Als ik b.v. halt houd en te lang een ophouding geef blijft mijn paard dribbelen en zoeken wat ik eigenlijk bedoel. Blijkt dat ik op 1 teugel iets meer druk heb gaat hij ineens zijwaarts. Als ik kritisch naar mijzelf kijk en analyseer wat ik doe en wat er voor reactie bij hem vandaan komt blijkt dat het vrijwel altijd iets is dat ik (meestal onbewust) doe.

met andere woorden hij weet het wel alleen jij niet hahahahah

BrankaZ

Berichten: 3910
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:37

Klopt en ik ben eerlijk genoeg om het bij mijzelf te zoeken ;)

Moll

Berichten: 3270
Geregistreerd: 20-06-05
Woonplaats: capelle a/d ijssel

Re: waarom gaat mijn Andalusier ongevraagd in de spaanse pas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:57

das het eerlijkste toch, het paard doet het immers nooit fout, hij doet simpel weg wat er gevraagd word

lizzytje88
Berichten: 82
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: melderslo

Re: waarom gaat mijn Andalusier ongevraagd in de spaanse pas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:51

haha is wel leuk die van jou doet het uitzich zelf zeg maar of in ieder geval voor jou uitzich zelf en bij die van mij kan ik het knopje maar niet vinden;) zullen wel ruilen:P