Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zazaza schreef:Haai
Mijn PRE-merrie heb ik nu bijna een jaar, toen ze kwam was ze net 3 en 1.58 Nu, dus bijna een jaar later is ze de 1.63 al over. Das 5 of 6 centimeter maar NA het derde jaar, dus als die van jou nu pas twee is.....ik denk dat hij de 1.50 wel gaat halen.
Weet je toevallig ook hoeveel hij het laatste half jaar gegroeid is? Dat kan ook nog wel een beetje helpen om een schatting te maken.
Lowara schreef:mag ik vragen met welke reden je perse zo'n groeispurt wil/ verwacht?
je geeft zelf aan 1.60 te zijn, is denk ik ideaal straks qua maat met een dier van tussen de 1.40 en 1.50
voor het plaatje absoluut mooier, dan zo'n dwergje op een megadier mete xtreem veel body
qua maten paard/jezelf.. zou ik deze niet laten schieten. zoalng je van jezelf weet dat je niet meer dan 5/6 cm gaat groeien, zul je altijd mooi op dit dier passen mits je niet in de breedte superdik gaat worden
caj2008 schreef:Lowara schreef:mag ik vragen met welke reden je perse zo'n groeispurt wil/ verwacht?
je geeft zelf aan 1.60 te zijn, is denk ik ideaal straks qua maat met een dier van tussen de 1.40 en 1.50
voor het plaatje absoluut mooier, dan zo'n dwergje op een megadier mete xtreem veel body
qua maten paard/jezelf.. zou ik deze niet laten schieten. zoalng je van jezelf weet dat je niet meer dan 5/6 cm gaat groeien, zul je altijd mooi op dit dier passen mits je niet in de breedte superdik gaat worden
Mischien heb je de verkeerde indruk ik ben gewoon nieuwschierig omdat andalusier meestal een paarden maat hebben.
Voor mij maakt het niet zo veel uit ik ben idd toch maar 160
Jessix schreef:onley schreef:Je hebt een mooie hengst
die achtergrond komt me bekend voor van die fokker
(ik heb je ook een pb gestuurd)
ik ben ook 1,64 en mijn merrie is ook maar een uk ze zou 1,60 moeten zijn maar dat is ze absoluut niet.
toch pas ik er prima op
Ikke? Ik heb geen pb ontvangen..