Mijn jaarling andalusiër mager?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NZ92

Re: Mijn jaarling andalusiër mager?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 22:00

Wat leuk dat het met sonrisa goed gaat ! :) heb je al weeer recentere foto's van haar? ben benieuwd???

met max gaat het ook goed hij staat dus lekker op de wei, en wordt een beetje schuw. Maar verder ziet hij er goed uit. Veranderd voordurend van kleur en doet het goed in de groep!!

sonrisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:22

Wat leuk om te horen dat het met max ook goed gaat,
foto's moet ik nodig weer maken als ik ze heb stuur ik er wel een paar als je wilt
(kan wel nog even duren ben herstellende van een oparatie).
en heb jij foto's van hoe max nu is ben heel benieuwd welke kleur heeft hij nu??? (omdat je zegt dat hij van kleur veranderd)
en is dat koehakkige al wat bijgetrokken of nog niet???

NZ92

Re: Mijn jaarling andalusiër mager?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 16:32

Ooh beterschap dan maar!! Hij is nu zwart/valkig en zijn manen beginnen een beetje te witten nu haha!!
Hij is ook nog steeds koehakkigjammer genoeg. niet ernstig maar toch we wachten af...

Rijthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:27

Beste Nienke,

Je moet inderdaad even goed in de gaten houden of je de juiste wormenkuur hebt laten geven.

Verder hoef je niet ongerust te maken hoor. Sommige van onze andalusier jaarlingen zijn ook wat aan de magere kant, terwijl ze ook genoeg gras hebben en maar liefst 1,5 kg Pavo PodoGrow per dag! Vaak zie je dat het tijdlijk is en dat ze weer een groeispurt krijgen.

Succes met je jaarling!