De trailer was vermoedelijk ook de boosdoener voor Pretty.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayasha schreef:InderdaadHad hem in de losrijpiste aan het werk gezien.
De trailer was vermoedelijk ook de boosdoener voor Pretty.Is nl ook een paard met gevoellige zenuwtjes.
quibje schreef:ik heb een vijfjarige fries/tinker die als fokmerrie gebruikt is en die ik nu ga beleren, nog geen mogelijkheid voor foto's.
ik heb haar wel ingeschreven bij het bp stamboek en ik ga er ook een veulentje mee doen
15carlijn15 schreef:Ayasha schreef:InderdaadHad hem in de losrijpiste aan het werk gezien.
De trailer was vermoedelijk ook de boosdoener voor Pretty.Is nl ook een paard met gevoellige zenuwtjes.
A zo, ik dacht een appelschimmel, niet?
Die was zo'n beetje heel de trailer stuk aant stampen
Met het losrijde sprong hij verschillende kere foute galop aan
Ayasha schreef:InderdaadHad hem in de losrijpiste aan het werk gezien.
dapperedodo schreef:hoi allemaal,
had een vraagje hoe bevallen jullie gekruisde friesen?
ik heb mijn oog laten vallen op de hengst van een vriendin van mij die na de zomer of in de winter te koop komt het gaat om een paint x fries hebben jullie hier ervaring mee of alleen met de kruising tinker?
Tigra_ schreef:quibje schreef:ik heb een vijfjarige fries/tinker die als fokmerrie gebruikt is en die ik nu ga beleren, nog geen mogelijkheid voor foto's.
ik heb haar wel ingeschreven bij het bp stamboek en ik ga er ook een veulentje mee doen
Kan dat wel? Weet er niet alles van maar zover ik weet is een "echte" BP kruising tussen fries en warmbloed en tinkerbloed niet toegestaan toch? Nu zijn ze misschien nog niet zo streng dus dat het misschien nu nog wel mag. Door welke hengst wil je je merrie laten dekken?
sanapril schreef:Ik zou April ook graag willen inschrijven bij het barock pinto stamboek, maar hoe gaat dat in zijn werk?
Op de site van het stamboek staat wel een e-mail, maar die is niet juist.
Weet iemand bij wie ik hiervoor moet zijn?
?
quibje schreef:Tigra_ schreef:Kan dat wel? Weet er niet alles van maar zover ik weet is een "echte" BP kruising tussen fries en warmbloed en tinkerbloed niet toegestaan toch? Nu zijn ze misschien nog niet zo streng dus dat het misschien nu nog wel mag. Door welke hengst wil je je merrie laten dekken?
ze is in het voorboek 3 ingeschreven, dat betekend dt er nog een aantal generaties moeten komen voordat de nakomelingen echte bp stamboekers zijn..
en ik laat haar dekken door een friese hengst (geen officiele dekhengst) met een mooi klein hoofdje en vreselijk moooi behang..
dat veulen komt dan in voorboek 2
quibje schreef:moet toegeven dat ze daar nog flink winterhaar had, ze ziet er nu slanker uit en met iets minder sokken, heel mooi
dit is haar andere kant
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YGECHG8U-D.jpg
quibje schreef:graag gedaan en dit is ze, kan nu foto's maken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MRZI3UFX-D.jpg
hoe vinden jullie haar?
Chaos schreef:Nee via een hengstenhouder waar ik wel eens werk. Die had hun gezegd dat ik een mooie bonte had..Want ze wilden persé een bonte.
Bonte Willem staat trouwens te koop, zonde!
Leuk paard, die Fries×Tinker!