Ik zag het in de phryso staan en ik was meteen enthousiast! Alleen ben ik nog nooit op het strand geweest en vind ik het wel eng om zoiets te gaan doen..
Ik heb me inmiddels ingeschreven en ik ga samen met de staleigenaresse op stap naar het (voor ons) verre Callantsoog! We hebben er iig heel veel zin in, al vinden we het ook wel een beetje spannend hor!!
Ik hoorde dat er (nog maar) 140 starts zijn, dus mensen met die friezen: Kom op! En doe ook gezellig mee!!
JAAAA!!!!! Leuk, leuk leuk!! Doen! Lijkt me helemaal top!
martijn8338
Geplaatst: 02-10-10 09:54
hoi allemaal, ik doe ook mee met de strandrit 30 oktober, en rij met een 2 paards trailer. Ik ben berijd om iemand mee te nemen tegen een vergoeding. Ik woon in friesland nabij leeuwarden. mocht je intresse hebben laat maar even weten.
E_sther
Geplaatst: 02-10-10 17:58
ik heb het in de krant gelezen. helaas ben ik niet zelf in het bezit van een fries, maar ik verzorg er wel één. Dus ik, zo brutaal als ik ben :p, heb het aan de eigenaresse gevraagd en.... Het mag!!
Ik doe dus mee en een vriendin van mij heb ik ook zover kunnen krijgen dat ze meedoet!!! Ik hoop dat we een beetje goed weer treffen en vooral veel leuke paardenmensen, maar dat komt vast wel goed als er nu al 140 aanmeldingen zijn:)
ik heb me ook opgegeven, we vertrekken met 8 friezen vanuit onze stal.
Meya_
Geplaatst: 06-10-10 19:52
Ik ga er ook heen met mijn fries!
Had het al gezien, maar dacht dat is te ver (woon dichtby leeuwarden) & om de eigenaren te vragen daarvoor.. heb zelf wel BE, alleen myn paard staat niet zo rustig op trailer
En toen kwamen ze er zelf mee afgelopen weekend! Als het mij ook leuk leek, want dan gingen ze met me mee
(wordt de 1e x dat ze zee & strand ziet hihi )
friesiszwart
Voor iedereen die mee wil en het paard nog nooit op het strand geweest is zou ik adviseren voorafgaand aan de rit wel een keer naar het strand te gaan. Heel veel plezier de 30e.
Ik ga niet mee, vind het veel te gevaarlijk om met zo'n grote groep over het strand te rijden. En ik denk dat er meer mensen zo over denken. Dat dat de reden is dat er nog niet zo veel aanmeldingen zijn.
Tsja, er zal vast wel van te voren over nagedacht zijn en sowieso organiseert manege noot elk jaar dit soort grote ritten en die zijn er nauw bij betrokken. Inmiddels ruim 175 aanmeldingen, dus het gaat de goede kant op!
ik kreeg gister een mailtje dat ze al over de 230 heen zitten, dus ben benieuwd
Wordt vast super!!
dropje2
Geplaatst: 13-10-10 17:07
Tjonge Tjonge, "gevaarlijk" "paarden worden vast gek in de kop"
Zijn dat nu koele Friezen die alles kunnen? Kom op zeg, denk je nu heus dat er één paard vandoor gaat en de kudde achter zich laat? Gewoon lekker stappen en draven, en genieten van het mooie strand en de zee!
Een beetje vertrouwen in je paard dames en heren! De Megastrand rit is al jaren een succes en daar is nog nooit iets gebeurd wat een gevaar zou opleveren ( er gingen een paar meiskes kopje onder met hun pony's, maar dat vonden ze prachtig en schatererden het uit, pony's vonden het helemaal geweldig! en ze stuurden ze express de geul in..)
Uit eerste hand hoorde ik vanmiddag dat er al een dikke 300 combinatie's zijn, dan gedreun zal tot aan Alkmaar te horen zijn
friesiszwart
Geplaatst: 15-10-10 10:26
Ik las daarnet dat er 270 aanmeldingen zijn, 220 is nodig om het wereldrecord te verbreken.
Als je het vertrouwen hebt in je paard kan er niks gebeuren!! Ik woon in Den Helder en heb dit jaar meegedaan aan de megastrandrit!! was echt een superervaring!!!..
Helaas heb ik een fjord anders had ik zeker meegedaan!!! Mensen heeel veel plezier..geniet van jullie mooie friezen!!! IK kom zeker kijken
Ik ga als het lukt zeker weten wel kijken! Mijn fries blijft nog steeds thuis, die presteert het nog al die honderden anderen over de zeik te krijgen ben ik bang
Dus ja over gevaarlijk gesproken, ja ik vind het met de mijne te gevaarlijk om mee te doen. (helaas....)
Meya_
Geplaatst: 16-10-10 17:53
FunkyMistiC schreef:
Ik ben er ook geloof ik
Hahaha
Boelles
Geplaatst: 16-10-10 17:55
Meya_ schreef:
FunkyMistiC schreef:
Ik ben er ook geloof ik
Hahaha
Nja je weet maar nooit, ben zelf niet opgegeven Moet jouw maar geloven hea