Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Wat een snoetjes, ben gek op veulentjes. Komen is kopen, daar ben ik juist best bang voor.....maar ik kom zeker ook bij jouw kijken hoor, ik wil mij goed voorbereiden. Bij mijn paard heb ik te snel beslist en achteraf rijtypisch spijt gehad, beestje blijft, maar had ik maar net even meer kijk op alles gehad toendertijd.....
Jessix schreef:gaellehtc schreef:Weet dat een Lusitano rijkunstige 'problemen' met zich mee kan brengen. Weet dus goed waarom je aan zo'n ras begint, behalve het mooie 'plaatje'.
Kan elk paard niet rijkunstige problemen met zich meebrengen? Ben ook wel benieuwd naar de reden waarom je dit schrijft..??
Rijthof schreef:Russel, we hebben ook nog een jaarling PRE hengst te koop staan. Zal aan de grote kant worden. Kijk maar eens op onze website bij Sueño.
17 mei 2010 is onze Danzarina geboren:
En zeg nou zelf, wat is er mooier dan een PRE? Hieronder Altanero, geboren op 24 april 2010
Verder verwachten we (misschien vanacht wel) een veulen van Maravilla x Europees Kampioen Grelo en begin juni een veulen van Ibera x Kampioenshengst Ketama de JH.
Dus als je nog niet overtuigd bent, tja dan moet je gewoon eens vrijblijvend langskomen en lekkerbekken bij die mooie paardjes.