Oeh jalooeers! Wil ook een mooie Barokke knol, een zware PRE of Fries Mijn ervaring op een Andalusiër, in Cantabria (Noordspanje), helaas maar eenmalig gereden, maar had echt een klik met 'm.. Dus als we de jackpot winnen, komt ie hoe dan ook hierheen haha
Dan plaats ik maar een foto van een van de hengsten bij mij op stage. ik rij daar het grootste gedeelte van de paarden (de rest is drachtig en onbeleerd)
Mijn Whizzard is geen ras (ouders onbekend) maar is wel een barok type.
Angela77
Geplaatst: 16-12-09 21:50
Wat een leuk topic! Mooie foto's voorbij zien komen van leueuke paardjes!
Dan zal ik mijn mooie Dame ook even showen:
Ennn, net zoals bij Cruesli, was zij er ook bij tijdens mijn trouwdag:
Xindy
Geplaatst: 16-12-09 22:05
Wouw die trouwfoto's! Prachtig!!
Hier twee van de knapperd die ik mag rijden:
Ethelate
Geplaatst: 17-12-09 15:34
Mijn knappe merrie Zetske Helaas geen goede actie foto's
_Patrick_
Geplaatst: 17-12-09 23:41
Eng hoor die andere gek staat er half in
Ik volg maar
Jonge_Monte
Geplaatst: 19-12-09 12:44
Leuk zo op dat strand Marja Helaas kan ik dat niet met mijn eigen kanjer. Dat is een schijterd eerste klas nog helemaal in love. Anders had ik de moed echt opgegeven En ik ben toch ook wel gek op zijn pa. Hij is zoooo mooi. pappa Ietsen En Ietsen lijkt heel erg veel op zijn pappie Alleen is Pappie bomproof en Ietsen net niet
Hehe, soms erven ze dat dan net weer niet. Mijn merrie is wel erg bomproof en gek op water! Alleen ze lijkt wel erg bruin valt mij nu (op mijn eigen laptop) op.. Ze is toch echt zwart
Ik ben voor het eerst op deze topic volg de tinker verzamel topic meer met mijn tinkertje Maar wilde ook graag een foto van Tjitske en Wietske hier plaatsen.
Dit zijn ze dan, Beide zijn drachtig van Bonte Willem (van nassau) uitgerekend in maart en april.
Ik zal de volgende keer een duidelijker foto van de meiden plaatsen.