[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:18

Dank jullie wel voor de moooooooooooie opening!!

Jellie

Re: Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, deel 4 gaat van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:20

Jeetje wat is er veel geklept om t topic vol te banketstaaf..

Martine weer bijgekomen van de trap..

Bedouin balen dat t voorbeen van Omar niet in orde is..

Bedankt Amable. Hoop dat bij jou t weer aardig was en kommaarop met de Llevado foto's!

Jesser beterschap voor je schouder :(:)

Thanx Mies.Leuk jij op Navarra! Spannend dat ze vanmiddag gescand wordt.

Zilfstar mijn tink moest vroeger vanwege een scheur wel iedere 4 wk bekapt worden, anders werd t
steeds gekker. Na een goed jaar is dat goedgekomen.
Uiteindelijk is ze overgegaan naar iedere 8 weken bekappen en soms zelf wat bijhouden.
Ivm artrose staat ze nu op beslag maar houden we ca. 8 wk aan.
Zelf laat ik t liever aan een hoefsmid over dan dat ik t zelf doe.
Heb in t verleden een hele ellendige ervaring met een nb-er gehad en heb nu weer een traditionele.

Martine, ja volgende week weer injectie in t andere pootje.

Zasread leuke foto van jou & je lief.

Leuke foto's gezien in de laatste pagina's.

Anouk, ik hoop t ook :j Heb vorig jaar dec reiki gedaan. Vond t erg leuk :j
Gebruik t eigenlijkt te weinig. Silvia Mind Control heb ik nooit van gehoor zal er op googlen.
Nog beetje uit vorige topic.. ga nu snel naar stal.. ajuuss

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:26

Yuhuuuu , leuk gedaan entree , wel een werk geweest zeker en geduld.

Buitenrit van Hincapie en Suevo klinkt leuk , waar zijn de fotos ????

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:30

Mooie opening weer hoor damens :D! Ook weer geweldige qoutes ;).

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:30

*\o/* *\o/* JAAAAAHHHHH daar is ie!!! *\o/* *\o/*

Mies_Apollo schreef:
Karina is geslaagd voor haar opleiding, ze mag zichzelf niet ‘certified Centered Riding instructor’ noemen.

Waarom niet |( |( ? :D :D

Oh, lig echt in een deuk hier om de quotes, de olifant van Gab daar pies ik nu nog van in m'n broek Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:32

Karina schreef:
Mies_Apollo schreef:
Karina is geslaagd voor haar opleiding, ze mag zichzelf niet ‘certified Centered Riding instructor’ noemen.

Sjips! Niet moet nu zijn...
Stom!

Echt vervelend dat er altijd foutjes boven komen drijven.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:34

Anders als alle foutjes ontdekt zijn een keer een mod lief aankijken.. willen ze vast wel doen voor ons... hihi...

foto's zijn bijna klaar met uploaden...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:35

Dat is altijd he :D. Hoe lang zal dit topic mee gaan ;)? Dan komt het in het volgende gewoon goed te staan :D.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:37

Als het in het tempo van vanmiddag blijft gaan dan mag er wel vast iemand een beginnetje maken met volgende opening ;)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:39

En de foto's!!!!

Afbeelding
Van de voorkant...

http://i88.photobucket.com/albums/k161/ ... 000326.jpg
en de achterkant.

Afbeelding
zoek de paarden :P

Afbeelding

Afbeelding
Suevo had jeuk ofzo??

Afbeelding

Afbeelding
Suev in natuurlijk fotolijstje zo tussen de twee bomen...

Afbeelding
En Hinc

Dat waren ze al weer. Jammer genoeg niet zo veel maar we doen het ritje nog wel een keer over. Hopelijk dan met meer foto's hihi...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:45

echt weer een super opening top gedaan meiden echt super

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:46

gave fotos :~ het andere topic is net op slot gezet |( dag dag oude topic ;)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:48

Briljante opening meiden :D
Heerlijk die quote's, heb in een scheur gelegen :D :D

Wel een beetje jammer dat jullie allemaal in een dag 15 pagina's hebben volgel*ld hoor haha :Y), nu net naar mijn huiswerk vol goede moed bokt opgegaan, eerst Sanne's PB beantwoord met een heel verhaal :+, en met het voornemen om het topic wat bij te gaan reageren...

Is er een nieuw topic :P

Nogmaals, complimenten voor Sanne & Michelle. Wie krijgen de volgende keer de eer om het te openen? Of willen jullie het weer doen?
Anders meld ik me wel aan (dan kan ik het al vanaf nu gaan proberen bij te houden haha).

Maar goed, nu ga k toch echt beginnen met bijreageren vanaf t nieuwe topic; dan mijn eigen verhaaltje en vervolgens het proberen bij te houden :D. Ik ben nu student, heb toch meer tijd (A).

EDIT: lees net je oproepje Sanne, bij deze: IK!

Laura, wat ontzettend leuk! Een buitenrit met Malin & Suevo, super hoor.
Fijn dat hij zo braaf was.
Ben benieuwd naar de foto's. *edit: leuke foto's!!! Gaaf stel en leuk daar buiten rijden zo te zien.

En ook fijn om te lezen dat het met malin dus beter gaat :D

Nou.. Pff zijn jullie klaar voor mijn verhaaltjes?

Umm.. ik zal eerst even een klein verslagje van nu doen, dan zo wat foto's uitzoeken van de vakantie en een verhaaltje erbij plaatsen.

Toen we terugkwamen van vakantie hebben we ons kleine rode aanwinst (katertje) van 10 weken opgehaald. Ik had aldoor moeite met een naam maar toen ie een paar uurtjes bij ons was schoot het met zo te binnen: Romeo!
Het is zo'n lief charmeurtje :).
Barrel (onze zwarte telg) is nu zo'n 14 weken en flink gegroeid in onze afwezigheid. Hij en Rocky (de kat van mijn zus, Madelief), zijn echt dikke maatjes!
Nu Romeo hier een tijdje is, is hij ook een vriendje van Barrel. Rocky en Romeo negeren elkaar eigelijk gewoon, afentoe wat blazen, maar ze gaan nu meer samen spelen.

Voor de rest maandag met mn opleiding gestart, Interactieve Media, en ik vind het echt super!!!
Heb er heel veel zin in en net met heel veel plezier mijn huiswerk gedaan.
Wel een domper op de eerste dag: op de terugweg naar huis kwam er contriole in de trein (heenweg was er ook al geweest);
zegt die vrouw ineens: Jou OV is helemaal niet geldig. Dus ik vertel dat ik me er niet van bewust was (hij ging per september in, gister was t 31 augustus, en mijn school is gewoon begonnen dus echt niet bedacht dat mn ov nog niet geldig was), en voor ik het weet of had kunnen protesteren had ze me een boete uitgeschreven...

Ok, ga ik nu even wat foto's uitzoeken :)
En gezien ik nu een opleiding heb waarbij ik veel met mn laptop loop te zeulen, zal ik een stuk actiever zijn :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:51

Barroco schreef:
Nogmaals, complimenten voor Sanne & Michelle. Wie krijgen de volgende keer de eer om het te openen? Of willen jullie het weer doen?
Anders meld ik me wel aan (dan kan ik het al vanaf nu gaan proberen bij te houden haha).

EDIT: lees net je oproepje Sanne, bij deze: IK!

Toppie!! Met jou opleiding gaat het vast een super opening worden +:)+
En inderdaad, nu alvast bijhouden, is wel zo handig :j Scheelt straks weer, want terug lezen is zoveel werk!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:53

:)
Ik hoop het haha ;) en als er iemand is die de pret wil delen, hoor ik het graag! Nu even foto's gaan uploaden :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:55

Laura: Zo, dat klinkt als een zeer geslaagde rit! De foto's zijn ook leuk :j ziet er lekker ontspannen uit.

Jasmijn: Ik zal je straks terug pb-en, moet zo eerst eten.
Ben echt super blij voor je dat je opleiding vooralsnog zo goed bevalt.
En jeetje, vet poedersuiker van die boete! Echt stom dat ze dat ding pas op 1 september in laten gaan.

Esther: Ik hoop dat dit topic iets langer mee gaat, die vorige ging echt te snel!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:55

zoheee moest ff 20 pagina's bijlezen
Stelletje *** zo nieuwschierig naar t nieuwe topic haha
Nou,vandaag naar Emmeloord geweest met een vriendin, hadden ff zin om te touren :D
Zo weer les :)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:59

Jeetje zeg, dat is hard gegaan, heb nu effe geen tijd alles te lezen, ga lekker naar Xantha toe!!
Tot laterrrrrrrr :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:05

Vervelend zulke boetes in de trein! Maarja, zij doen alleen hun werk... rot blijft het idd wel.

Leuke foto's van de bosrit!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:16

Super opening dames.

Laura en Malin: Leuke foto's van jullie buitenrit. Had niet verwacht dat Malin alweer zover zou zijn. Lekker genoten zeker.

Jasmijn: Mooi dat de eerste indruk van je nieuwe opleiding goed is. Scheelt toch heel wat. Wel jammer van je boete.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:23

Stipje, ik ga eerst even bijlezen!

Leuke foto's! Heb alleen gestapt hoor en klein stukje gedraafd! De verhuizing daarna is is goed gegaan!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:30

Wow, lekkere buitenrit van Laura en Malin! Leuke foto's!

oliebol, na een middagje boeken kaften bedenk me door de trein-controle van Jasmijn dat ik vandaag nieuwe maandkaart bus voor dochter had moeten kopen. Dan zou het morgen na de eerste schooldag moeten maar dat red ik niet omdat ik dan moet lesgeven en daarna is postkantoor dicht :( . Dat is af en toe wel erg het nadeel van leuk buiten wonen hoor, dichtsbijzijnde supermarkt annex postkantoor is toch 10-12km verderop. Oh wacht, ze hoeft natuurlijk niet perse zelf met d'r stamkaart aan het loket te staan, of wel?

Zucht... leuk hoor, dat natural paarden houden...Afbeelding. Nu heb ik helemaal de smaak te pakken qua Sol rijden maar zit ik met een zeiknat paard wat zichzelf net heeft gepaneerd in het zand, daar kan ik dus voorlopig niks mee. En straks is het alweer donker en ik heb geen verlichting (mental note:aandachtspuntje najaar).
Ik ga een bordje ophangen dat ze bij regen verplicht in de schuilstal moetenAfbeelding.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:37

Sanne, eet ze :). Ik heb ook honger, maar er word al gekookt voor me :D (ik heb wel al 2 dagen achter elkaar gekookt haha).

Shanna, tsja, dat dacht ik idd op dat moment ook, maar achteraf vind ik het toch wel erg belachelijk hoor..
Meestal zijn conducteurs een stuk soepeler ermee wat ik ervan weet, al reis ik nooit zwart hoor, maar ken zat mensen die wel eens
een foutje hadden gemaakt oid en gewoon het traject af mochten reizen..
Ik heb het trouwens nog wel meegekregen van Vajnic (goed geschreven?), sterkte ermee :(:).

Karina, succes met de buskaart ;). Haha ik hoop dat je bordje gaat werken :) Had het er gister met een stalgenoot nog over hoe fijn het zou zijn als paarden konden praten.. Kunnen we ze wat duidelijk maken en zij ons ook.
Leuk, al op Sol gereden dus?

Lisenka, dank je :)

Hier wat foto's van mijn (en wat van mn zus) beestenbende ;):

Bandito met zijn halster uit Spanje:
Afbeelding

Nog de beloofde foto van Furia die flink schrok voor de kar (heftig he..! Waren allemaal wel geschrokken):
Afbeelding

Dan dus de nieuwe knappe Romeo, die écht een fotomodel is, al helemaal voor een kat, dus Sanne :D
Leuk voor als je eens langs komt ;)
Afbeelding

Afbeelding

Heb meer foto's van hem, de een nog leuker dan de ander, maar ik houd het hier maar even bij *idee, ga denk een topic open*

Knappe Barrel:
Afbeelding

Gegroeid!!! Bijna geen kitten meer haha:
Afbeelding

En Rocky op de laptop:
Afbeelding

Zo, dat was t eventjes hoor.. denk dat ik mn vakantiefoto's een dezer dagen op mijn hyves gooi, teveel om hier te doen.
Wel een klein verslagje hoor ;):

We gingen woensdags weg, hebben onze eerste stop een paar 100 km onder Parijs gehouden, op een typisch franse camping, hele aardig man, wel vies sanitair helaas haha ;).
Tweede stop was Pamplona (spanje), grote stad waarvan we voornamelijk het winkelcentrum hebben gezien. Ook hier 1 nachtje gebleven, wel in een heerlijk hotel (dat voelt dan zo heerlijk aan na al die vieze wc's etc.).
Daarna het geplande Toledo bezocht, ook een nacht op een camping gestaan (was uitstekend!!), en de mooie oude stad bezocht.

Even denken.. Vanaf Toledo doorgereden naar ons huisje zo uit mijn hoofd. Dat was vlakbij Zahara de La Sierra, een heel mooi wit dorpje (en 20 km van Ronda). Heel schattig huisje, hartstikke netjes en paarden om het huis :D. Was wat opfok van de buren, zat wel wat Spaans bloed iig in.
Hier zijn we een week gebleven, een paar dagen rond het meer gelegen en bijgekomen, naar Ronda gegaan (leuke winkels :D), Sevilla bezocht (erg mooi!!), mooie kathedraal daar (grootste van Europa schijnt).
Daar ben ik nog opgelicht haha, een vrouwtje pakte me vast en duwde me een takje in mijn handen (rozemarijn dacht ik), kon niet echt los/weg komen, begon ze me mijn toekomst te voorspellen (Rick was mijn grande amore, en we zouden 2 bambino's krijgen :+), wilde ik haar wat geven (2 euro ofzo), begon ze nee, 5 euro!! Dus Rick het haar maar gegeven haha.
Ohja en we hebben ook nog een buitenrit gemaakt daar, was echt super :). Rick werd ala macho-cultuur op het snelste paard gezet, terwijl we zeiden dat hij het minder goed kon haha. Die is lekker met hem gaan racen maar Rick vond het gelukkig heel gaaf (maar 1 les gehad he!).

Maar goed, toen weer richting huis: eerst Alicante, hier zijn we 2 dagen in een hotel verbleven, was heerlijk!
Heerlijk aan t strand gelegen :D

Daarna op een 4 sterren camping (ja hahaha..) met eigen badkamer in Narbonne verbleven, waren voor het eerst weer veel Nlers.
En daarna naar Parijs, hier zijn we 2 nachten gebleven, was heerlijk!
Een dag in het Louvre geweest, Eiffeltoren in de avond gezien, arc du triomphe etc.. Notre Dame ook, en leuk straatvermaak gezien.

Nou dat was het wel weer haha.. Nu eindelijk eten ;)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:41

Sanne & Michelle -> Super leuke opening weer! :D

Malin & Laura -> Leuke foto's van de buitenrit!
Eindelijk weer eens foto's van Malin en Suevo! Gebeurt veeeeel te weinig! :P

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:41

Laulau fijn dat jullie ritje zo geslaagd was +:)+
Leuke foto's ook ondanks t druilweer.

Karina dat is dan balen.. ik had t gisteren... omdat de da in de file had gestaan ging ik pas na 18.00 naar huis richting de super... maja hier in t dorp sluit ie nog om die tijd :+

Heb Flan net keihard in galop over de wei zien gaan... dat deed mij wel even goed. Nog een sprongetje over een greppel...
Dat is zo ontzettend lang geleden en sinds die ene bult leeg is, kan ze weer meedoen. Geeft weer hoop.