Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb vorig jaar dec reiki gedaan. Vond t erg leuk 
! Ook weer geweldige qoutes
.

, nu net naar mijn huiswerk vol goede moed bokt opgegaan, eerst Sanne's PB beantwoord met een heel verhaal
, en met het voornemen om het topic wat bij te gaan reageren...
. Ik ben nu student, heb toch meer tijd (A).
.
Barroco schreef:Nogmaals, complimenten voor Sanne & Michelle. Wie krijgen de volgende keer de eer om het te openen? Of willen jullie het weer doen?
Anders meld ik me wel aan (dan kan ik het al vanaf nu gaan proberen bij te houden haha).
EDIT: lees net je oproepje Sanne, bij deze: IK!
Scheelt straks weer, want terug lezen is zoveel werk! 
en als er iemand is die de pret wil delen, hoor ik het graag! Nu even foto's gaan uploaden
ziet er lekker ontspannen uit.
. Dat is af en toe wel erg het nadeel van leuk buiten wonen hoor, dichtsbijzijnde supermarkt annex postkantoor is toch 10-12km verderop. Oh wacht, ze hoeft natuurlijk niet perse zelf met d'r stamkaart aan het loket te staan, of wel?
. Ik heb ook honger, maar er word al gekookt voor me
(ik heb wel al 2 dagen achter elkaar gekookt haha).
.
. Haha ik hoop dat je bordje gaat werken
Had het er gister met een stalgenoot nog over hoe fijn het zou zijn als paarden konden praten.. Kunnen we ze wat duidelijk maken en zij ons ook.
:

:
.
. Was wat opfok van de buren, zat wel wat Spaans bloed iig in.
), Sevilla bezocht (erg mooi!!), mooie kathedraal daar (grootste van Europa schijnt).
), wilde ik haar wat geven (2 euro ofzo), begon ze nee, 5 euro!! Dus Rick het haar maar gegeven haha.
. Rick werd ala macho-cultuur op het snelste paard gezet, terwijl we zeiden dat hij het minder goed kon haha. Die is lekker met hem gaan racen maar Rick vond het gelukkig heel gaaf (maar 1 les gehad he!).