Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(heb een kruising haflinger), zou alleen even moeten kijken of ik iemand kan vinden die wil rijden
Calanddra schreef:Wat lijkt me dit leuk zeg(heb een kruising haflinger), zou alleen even moeten kijken of ik iemand kan vinden die wil rijden

Hebben een boel koudbloeden op stal staan, maar geen wedstrijdruiters.

of evt een foto zou kunnen sturen aan de organisatie zodat die de keuze kan maken bij enige twijfel ?!
Gewoon een keer allemaal 'alternatieve' paarden in de dressuurring in plaats van de dressuur-kwpn'ers! En 'koudbloeden' is denk ik de makkelijkste manier om dit principe te omschrijven en deze term is dus niet echt bindend wat betreft wie mag meedoen. Het geeft gewoon een beetje grofweg de doelgroep weer?
mizzet schreef:Ik doe ook mee! En het maakt me persoonlijk helemaal niets uit of mijn fries nou een koudbloed of een warmbloed is, ik vind een fries helemaal passen in de sfeer en het idee achter deze koudbloedwedstrijd!Gewoon een keer allemaal 'alternatieve' paarden in de dressuurring in plaats van de dressuur-kwpn'ers! En 'koudbloeden' is denk ik de makkelijkste manier om dit principe te omschrijven en deze term is dus niet echt bindend wat betreft wie mag meedoen. Het geeft gewoon een beetje grofweg de doelgroep weer?
hessel schreef:ja heb me net digitaal ingeschreven, maar nog niets gehoord.
Kon alleen niet aangeven dat ik zonder startkaart start, is dat een probleem?
Is in de B met, jawel! een Fries![]()
Warmbloed of koudbloed, dat interesseert me niet zoveel
hessel schreef:ja heb me net digitaal ingeschreven, maar nog niets gehoord.
Kon alleen niet aangeven dat ik zonder startkaart start, is dat een probleem?
Is in de B met, jawel! een Fries![]()
Warmbloed of koudbloed, dat interesseert me niet zoveel