Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sul,

suleilitha schreef:Hihi, daarvoor gebruik ik dus ook een aansteker, Joto!!!
Overigens ook erg handig als je een bijvoorbeeld KWPNer hebt ingevlochten en je ziet bovenop je kunstwerk van die kleine uitstekende haartjes, die brand ik ook altijd even weg.
en lang leve ut skeerapparaat
,suleilitha schreef:Ik zie graag een keurig getoiletteerd paard, Ikke20. Ik vind het zelf belangrijk dat die van mij echt tot in de puntjes verzorgd op wedstrijd gaat. En daar doe ik ook altijd mijn stinkende best voor.

, en hij is heel erg dik. Ik knip m nu nog, maar ik ben aan het bedenken of ik niet toch beter kan gaan scheren...WildChild schreef:Wow, ik dacht dat ik de enige Fries-eigenaresse was die graag naar het scheerapparaat grijpt, haha! Mijn paard staat er ook altijd strak bij, oren uitgeschoren, baard weg, tastharen kort (vind het echt onzin dat dit dierenmishandeling zou zijn, ik heb nog nooit een paard gezien met stootwonden omdat zijn tastharen eraf zijn), borstharen zoveel mogelijk eraf (ga eens met een aansteker proberen want met scheerapparaat blijft het lastig) billen bijscheren en staart op fatsoenlijke lengte recht afgeknipt. Ik kan er absolúut niet tegen als mijn paard er slonzig bijstaat, fijn om te horen dat er meer mensen zo over denken.
Hidde heeft overigens wel een lichte fobie gekregen voor het scheren van zijn oren, hoe doen jullie dat?
maak je er geen gevecht van en ben je zo klaar
.