. Maar ja ik zie zo veel! Ik kom vanzelf wel net die één tegen die helemaal bij me past
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. Je foto doet het helaas niet...
.
Ziet er echt heel leuk uit! goed gedaan mies en sanne
Vandaag komt de rode kater weer naar huis
Ze willen kijken of die thuis beter herstelt als bij de dierenarts! home sweet home!
.
. Ik droom ook nog steeds heel hard over mijn eigen boerderijtje met genoeg land om lekker paardjes aan huis te houden! Maar bij mij blijft dat denk bij dromen
. maar met eentje zou ik ook al heeeeel blij zijn
. 

. Hahaha jij mag lekker elke dag genieten van deze schoonheden! Ik kwam op bokt nog een stoeterij in Portugal tegen die mensen zocht om daar te komen werken
. Zit er toch heel erg over na te denken, lijkt me leuk voor een zomer. Maar ik moet eerst maar even afstuderen
.
.
. Je staat er soms niet bij stil wat er allemaal gebeurd
. 
zonder buikpruik
Het uitzetten is al gebeurd en vandaag werd er gegraven en geloof dat het zand binnenkort komt, over 4 weken het staal dus het aftellen is begonnen! In het tijdelijke mini bakje gaat het rijden wel steeds beter, merk wel dat shannon ontzettend veel balans krijgt...een kant kan ze al super aanspringen, mooi bij elkaar en over de rug (en dat op een volte van ongeveer 15 meter (max) Knappe merrie!